Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 August 2003, 13:37   #1
xXxEvaxXx
Guest
 
Berichten: n/a
Question advies nodig...

Hallo allemaal,

Ik ben nogal in een ' dubbelstrijd ' bezig met mezelf.
Ik heb op vakantie een jongen ontmoet die thuis om de hoek bleek te wonen. Toen ik thuis was heb ik een aantal nachten met hem gepraat, gelachen, gedronken...en uiteindelijk zoende we telkens.
Nu heeft die een dag voor die naar turkije op vakantie ging gesmst dat die nog voorlopig niet toe was aan een relatie en het hem speet als die me een ander beeld had gegeven.

Ik weet alleen nu niet goed wat die wilt, en doet het ene en zegt het andere te willen....Weet iemand hoe dat werkt bij jongens? Intussen merk ik nu die op vakantie is dat ik hem meer mis dan ik zou willen, want ik ken hem nog maar amper...............

advies gevraagd dus !

  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2003, 14:24   #2
Evereter
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ben je slim of ben je slim??

hij zei dat ie niks wou omdat ie op vakantie ging en geen verplichtingen wou, met jou.
Hij heeft het waarschijnlijk erg goed naar zijn zin en als hij terugkomt wil hij jou wel weer.

das pas strategie!!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2003, 17:24   #3
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

Citaat:
Originally posted by Evereter
ben je slim of ben je slim??

hij zei dat ie niks wou omdat ie op vakantie ging en geen verplichtingen wou, met jou.
Hij heeft het waarschijnlijk erg goed naar zijn zin en als hij terugkomt wil hij jou wel weer.

das pas strategie!!
Knap gezien, maar of het waar is

Anyway, als hij je veel aandacht terug schenkt na zijn vakantie zal het waarschijnlijk wel zo zijn, en dan zou ik als ik jou was tog men kans eens wagen hoor!
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2003, 20:08   #4
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Evereter
ben je slim of ben je slim??

hij zei dat ie niks wou omdat ie op vakantie ging en geen verplichtingen wou, met jou.
Hij heeft het waarschijnlijk erg goed naar zijn zin en als hij terugkomt wil hij jou wel weer.

das pas strategie!!
jaah,en dan moet ze hem echt wel nemen,als ze als tweede keus wordt gesteld
en als ie smst dat ie nog niet toe is aan een relatie,dan weet je toch genoeg,niet?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2003, 20:44   #5
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

hij wil vrij op vakantie en eerst ff lekker in turkije de boel rond 'playen',
als ie terugkomt heeft ie zogenaamd weer zijn zinnen op haar gezet...



tsja..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 09:14   #6
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja wordt je inderdaad zo'n 2e keus zoals pb zei. Ik ik denk dat die dude niet helemaal is wat je zoekt.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 12:00   #7
Evereter
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja als ie terug komt en zijn zinnen op jou zet moet je hem aan het lijntje houden zoals ie dat bij jou deed.
zeggen dat je niet geintreseerd bent maar toch heel openlijk flirten.
dan draait ie helemaal door en naar een tijdje ben jij het enige wat ie nog wilt.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 13:38   #8
xXxEvaxXx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Evereter
ja als ie terug komt en zijn zinnen op jou zet moet je hem aan het lijntje houden zoals ie dat bij jou deed.
zeggen dat je niet geintreseerd bent maar toch heel openlijk flirten.
dan draait ie helemaal door en naar een tijdje ben jij het enige wat ie nog wilt.
Hahahaahaha, oke dat vind ik wel een goeie!
Ik zie wel hoe het loopt, en ach......er bestaan meer leuke, knappe, lieve en gezellige jongens!
Ik ken hem ook nog maar zo kort en wie weet wat er nog vanzelf spontaan tussen ons groeit, of wat niet. Wie weet vind ik hem over een maand wel een of andere grote hufter dat zou ook nog kunnen.

De tijd zal het me wel leren, ik vind het alleen niet leuk als iemand zo met me aan 't flirten is en daarna ' goeie vrienden ' wilt zijn. Maar zoiets hoor je zoo veel dus echt een uitzonderlijk geval kan je me ook niet noemen he.....
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 11:23   #9
Miss_Ironic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: advies nodig...

Citaat:
Originally posted by xXxEvaxXx
Hallo allemaal,

Ik ben nogal in een ' dubbelstrijd ' bezig met mezelf.
Ik heb op vakantie een jongen ontmoet die thuis om de hoek bleek te wonen. Toen ik thuis was heb ik een aantal nachten met hem gepraat, gelachen, gedronken...en uiteindelijk zoende we telkens.
Nu heeft die een dag voor die naar turkije op vakantie ging gesmst dat die nog voorlopig niet toe was aan een relatie en het hem speet als die me een ander beeld had gegeven.

Ik weet alleen nu niet goed wat die wilt, en doet het ene en zegt het andere te willen....Weet iemand hoe dat werkt bij jongens? Intussen merk ik nu die op vakantie is dat ik hem meer mis dan ik zou willen, want ik ken hem nog maar amper...............

advies gevraagd dus !

Nou dat klinkt mij in de oren als een jongen die geen rekening met iemand wil houden als ie op vakantie is, z'n opties openhouden dus........ En zo'n jongen moet je eigenlijk niet hebben.....
om het ff bot te zeggen: hij vind je een leuke meid, alleen hij is bang dat als ie wat met je begint hij misschien een andere meid misloopt... heeeeeeey verrek....een vroege vorm van bindingsangst!!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2003, 22:59   #10
xXxEvaxXx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben eruit!
Het is een EI!

Ik ken een ei, maar doe mij maar een pond aarsjes!

ja inderdaad, wat een eikel zeg....zooo dat moest ik even kwijt !

kom vanzelf een wel lieve en leuke en aardige etc. jongen tegen, tot die tijd vermaak ik me in mijn eentje ook prima.
waarom met minder genoegen nemen als ikzelf hartstikke leuke meid ben....
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2003, 10:53   #11
Netrocker
Rock The Net.
 
Netrocker's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2002
Locatie: Amstelveen
Berichten: 87
Stuur een bericht via MSN naar Netrocker
Standaard

OEI!
Omdat je geen relatie hebt met hem is hij vrij om te gaan en staan waar hij wilt.

Citaat:
Originally posted by xXxEvaxXx
Nu heeft die een dag voor die naar turkije op vakantie ging gesmst dat die nog voorlopig niet toe was aan een relatie en het hem speet als die me een ander beeld had gegeven.

hhhhhmmm,
dit doet me aan een maat van me denken die iedere week een ander meisje heeft met 't uitgaan, zoiets noemen ze ook wel een player. De meeste meisjes zijn er zich bewust van als ze met een player meedoen.

Het is moeilijk om jou een goeie advies te geven,
want hij kan net zo goed heel braaf zijn en niks met andere meisjes daar in Turkije doen.
Of hij kan zich flink uitbeesten en pakken wat hij pakken kan omdat hij toch geen verkering heeft!

Doe wat je zelf het beste vind,
als hij terug is en je begint daadwerkelijk iets met hem dan zul je er snel achter komen dat het toch foute boel is.

Het kan ook zijn dat hij jou al geplayt heeft en dat zijn smsje genoeg moest zeggen, van het was leuk geweest maar ik wil niks met je.

succes
Netrocker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2003, 15:17   #12
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by xXxEvaxXx
Ik ben eruit!
Het is een EI!

Ik ken een ei, maar doe mij maar een pond aarsjes!

ja inderdaad, wat een eikel zeg....zooo dat moest ik even kwijt !

kom vanzelf een wel lieve en leuke en aardige etc. jongen tegen, tot die tijd vermaak ik me in mijn eentje ook prima.
waarom met minder genoegen nemen als ikzelf hartstikke leuke meid ben....
way to go girl
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:49.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.