Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Films, Tv en Radio
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 March 2005, 20:19   #1
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard Zwart in Film.

P. Diddy wil zwarte Ocean's 11

Sean Combs, beter bekend als Puff Daddy dan wel P. Diddy, lijkt enigszins in de war.

Liet hij onlangs nog weten dat de wereld klaar was voor hemzelf in de rol van ene Robert Ground, een zwarte James Bond, momenteel vindt hij dat er een zwarte variant moet komen van Ocean's Eleven,

"I was watching Ocean's 11 and I just couldn't relate to it. You have all these black icons, Chris Rock or Chris Tucker in comedy, Denzel Washington and Jamie Foxx in acting, me and Jay-Z in music, what about us? It's about time to put the greatest black icons in a film together. We're not running around in 'do-rags and low riders anymore. I'm trying to hit the big screen, baby. I'm trying for my head to be six-feet tall."

---------

Natuurlijk een beetje racistisch om steeds aan black actors te denken. dit was al eerder t geval bij lord of the rings waar weinig zwart te zien is. ik zelf vind dat t wel logisch is dat bij een middel-age movie weinig zwart te zien is, omdat je moeilijk een zwarte elf kan zien. het maakt niet uit hoe tolkien de rassen omschreef maar volgens mij zou dit gewoon niet kloppen in het verhaal. maar wat p.diddy zegt, dat er veel komische en succesvolle black actors zijn, klopt op 1 of andere manier wel. er is veel succes in komedie, maar ik denk niet dat één van de acteurs zou tippen aan Brad Pitt of Clooney.

wat vinden jullie ervan? zou er meer rassen in een film moeten voorkomen, en dan metname de kaskrakers? of zijn 'blackactors' gewoon bout?
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2005, 21:25   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard Re: Zwart in Film.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
omdat je moeilijk een zwarte elf kan zien.
veel mensen denken daar anders over zwarte elf is een Drow

Citaat:
wat vinden jullie ervan? zou er meer rassen in een film moeten voorkomen, en dan metname de kaskrakers? of zijn 'blackactors' gewoon bout?
als de conversaties en de actie op dezelfde lijn zitten, wrom zou t dan niet kunnen?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2005, 22:51   #3
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

die daddy moet zich gewoon bezig houden met zn eigen beroep

in O11 speelt toch ene bernie mac.. juist, een zwarte
bij de oscar uitreikingen zie je ook steeds meer zwarten die een oscar winnen (halle berry, jamie foxx)
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2005, 14:10   #4
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

belachelijk dat er een 'zwartheid' percentage moet zijn voordat een film goed kan zijn. Het moet van de personages afhangen en heel de film zelf, niet of ze zwart of blank zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 12:56   #5
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

LITTLE MAN LARGE AMBITIONS
19 maart 2005 - Ja Rule laat het niet langer bij rappen. Hij wil de invloed van zwarte acteurs vergroten en richt zijn eigen filmmaatschappij "Focus Vision" op. Zijn stap naar de filmindustrie wil beslist niet zeggen dat we hem als rapper af kunnen schrijven. Hij brult dit jaar nog wat nieuw materiaal bij elkaar.


Er komt echt geen einde aan ;S
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 16:08   #6
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Ik kan me nog iets herinneren van nog niet eens zo heel lang geleden. Dat Samuel L Jackson uit een film stapte omdat 50 Cent bij de cast was toegevoegd. Samuel vertelde oa. dat hij het idee van artiesten naar film bijna onmogelijk is en vooral 50 Cent is ongeschikt. Natuurlijk is 50 Cent nu erg pissed

Maar Artiesten naar film heeft amper succes opgeleverd, op LL Cool J na dan.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 16:41   #7
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Teringlijer, heb respect voor het vak of ga gewoon niet acteren! Godverdomme, Samuel L Jackson is helemaal geen lieverdje maar het is een grote man waar je als een neppe rapartiest zeker respect voor moet hebben. Omg ik hoop enorm dat deze film flopt en dat Samuel ff goed terugslaat met een kaskraker. Queen Latifah, Ice Cube en Will Smith zijn wel rappers en ze zijn alle 3 helemaal niet zoveel gekomen als een ene LL Cool J dus. Will Smith heeft aardige dingen gedaan, Ice Cube één goeie film en Queen Latifah...

OPROTTEN MET DIE TYFUSHOND.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 19:02   #8
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

50 cent heeft wel gelijk hoor...

- Saying he wouldn't work with a rapper is like saying he wouldn't work with Will Smith, Queen Latifah or Ice Cube. -

dat wilt hij ook niet denk ik

Ice cube vind ik wel een goede acteur trouwens (boyz 'n the hood, three kings)
Cool J is ook wel goed
Eminem heeft het in 8 mile toch ook wel goed gedaan

die dwerg van een ja rule is een lachertje.. kan niet eens rappen en heeft 1 gastrolletje van amper 2 minuten gespeeld
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 21:32   #9
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

@ Head: ik denk dat hij bedoeld dat hij niet met een nog niet bewezen acteur wilt werken. 50 Cent is gewoon nu veels te arrogant bezig. Eminem heeft zich enorm bewezen, hij KAN acteren, Ice Cube KAN acteren (boyz n the hood vooral en three kings) Cool J kan acteren alleen heeft geen grote cvlijst. Wat 50 Cent nu doet is 'zomaar even hollywood binnen wandelen'. Ik denk dat heel veel acteurs hetzelfde denken als Samuel. Hij is veels te ervaren om een kutfilm met 50 Cent te maken.

Ik weet niet wat 50 Cent bezield om zo brutaal te doen, ik kan daar echt niet tegen. Misschien niet eens omdat hij niet kan acteren (dat weet ik niet) maar echt de arrogantie druipt er vanaf. Ik ben benieuwd wanneer Eminem zich keert tegen 50 Cent, serieus. :s
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:29.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.