Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 February 2007, 20:57   #251
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Je was bij mij nog niet overduidelijk verdacht Impressions, maar door wat je nu zegt lijkt toch wel heel erg op een laatste kreet om hulp. Beetje jammer
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 21:01   #252
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Oke dan is nu dus duidelijk dat Appelshampoo wolf is, na aanwijzingen van Atjeuh? Maar waarom vind iedereen, zelfs Impressions zelf, Impressions dan verdacht mocht Appelshampoo wolf zijn. Puur theoretische vraag he, want dat zie ik nog niet helemaal. En waarom ben jij Tyskie, als appelshampoo GEEN wolf is dan weer verdacht, door de posts van Atjeuh?
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 21:05   #253
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

nee door het feit dat hij (en ik) dan in de ogen van anderen té veel richting appel hebben gewezen
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 21:10   #254
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Dan vraag ik me nog een ding heel erg af... Hoe wist Niemand uberhaupt wie in de vorige poging van Spelleider weerwolven waren? Ik heb toch goed gezocht, maar dat heb ik dus echt nergens kunnen vinden?

Ik vond Niemand al behoorlijk raar posten en dit past ff goed in dat plaatje.. Maar wellicht kan hij (of iemand anders) dit probleem voor mij uitleggen?
Sander had aangegeven dat hij toch niet veel toekomst zag in het wolf zijn samen met Bobba en Prestig, die posts zijn onder tussen gewist. Maar niet uit mijn hoofd.

Het is puur de reden geweest om te kijken of de functies veranderd waren.

Nu terug kijkend had ik beter mee kunnen gaan op Appelshampoo, gezien de hint van atjeuh nu.
Ik steun het weg stemmen van appelshampoo ten zeerste nu.

Ik ben ECHT geen wolf, maar ik ben ook geen tovenaar. Dus mocht je mij willen weg stemmen de ronde na deze, dan is er voor de dorpelingen NOG geen dorpeling over boord.

Maar toch hoop ik dat, mocht apple toch een wolf zijn, dat er een andere wolf zich zelf verlult en dat ik in leven blijf.

*edit*
En wat maakt mij verdacht dan aan het feit dat ik ook maar een speler aanwijs om er uit te trappen, zoals elke eerste (pak hem beet) 4 rondes gebeurd van dit spel?
Ik vind dat ik wel enig zins 'goede' redenen heb gegeven om 1 van de 3 er uit te spelen.
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 21:10   #255
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bobba Bekijk Bericht
Oke dan is nu dus duidelijk dat Appelshampoo wolf is, na aanwijzingen van Atjeuh? Maar waarom vind iedereen, zelfs Impressions zelf, Impressions dan verdacht mocht Appelshampoo wolf zijn. Puur theoretische vraag he, want dat zie ik nog niet helemaal. En waarom ben jij Tyskie, als appelshampoo GEEN wolf is dan weer verdacht, door de posts van Atjeuh?
Vraag 1:
Waarom Impressions verdacht is heb ik een paar posts geleden al uitgelegd. Maar nog een keer. Combinatie van de volgende factoren:
• Headliner noemt Appelshampoo als eerste. Headliner negeert dat volkomen en stemt voor om Insanity weg te stemmen (makkelijk slachtoffer en voorkomt wellicht dat medewolf dood gaat).
• Headliner wordt door Atjeuh genoemd als haar hoofdverdachte. Wolven stemmen graag mensen eruit die zij als gevaar zien. Atjeuh was blijkbaar een gevaar voor de wolven.


Vraag 2:
Ik zou mezelf zeer verdacht vinden als appelshampoo geen wolf blijkt te zijn. Ik heb continu haar naam genoemd (samen met biffy, dat wel). Als zij geen wolf is, dan zou ik het wel een redelijke wolvenstreek vinden van mezelf. Niet door de posts van Atjeuh, want daar haal ik absoluut niets uit, maar simpelweg door het feit dat ik naam nu al een paar rondes noem. Snapt-u?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 21:18   #256
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Atjeuh geeft zelf aan dat als zij de ziener zou zijn, zij de eerste keren de functies van Biff en Tyskie zou opvragen.
Ze heeft nu 2 x een functie op mogen vragen, waarom zou het dan niet biff of tyskie kunnen zijn?


*edit*MAAR ik ga wel mee met appeltje te stemmen
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 21:22   #257
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door niemand Bekijk Bericht
Atjeuh geeft zelf aan dat als zij de ziener zou zijn, zij de eerste keren de functies van Biff en Tyskie zou opvragen.
Ze heeft nu 2 x een functie op mogen vragen, waarom zou het dan niet biff of tyskie kunnen zijn?
hehe, nu leg je haar woorden in de mond hè?
anders zou ze echt niet 2 antwoorden geven (biffy én tyskie zijn dorpelingen/biffy én tyskie zijn wolf)
maar goed, natuurlijk kan het!
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 21:25   #258
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro Bekijk Bericht
hehe, nu leg je haar woorden in de mond hè?
anders zou ze echt niet 2 antwoorden geven (biffy én tyskie zijn dorpelingen/biffy én tyskie zijn wolf)
maar goed, natuurlijk kan het!
had er nog wat bij gepost, maar weer gewist
ze post een beetje tegen haar zelf in, dus mijn 'theorie' () rammelt natuurlijk wel
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 21:26   #259
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Alles kan in dit spel. Als jij voor mij aannemelijk weet te maken dat biffy een wolf is, dan ga ik direct met je mee (maar persoonlijk vertrouw ik biffy denk ik nog het meeste van allemaal). En als je voor mij aannemelijk weet te maken dat ik een wolf ben... mja.. dan ben je een erg knappe jongen (of ik heel erg dronken).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 21:28   #260
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Alles kan in dit spel. Als jij voor mij aannemelijk weet te maken dat biffy een wolf is, dan ga ik direct met je mee (maar persoonlijk vertrouw ik biffy denk ik nog het meeste van allemaal). En als je voor mij aannemelijk weet te maken dat ik een wolf ben... mja.. dan ben je een erg knappe jongen (of ik heel erg dronken).

Dat gaat mij niet lukken denk ik hehe
Daarom gaat mijn stem mee naar appelshampoo, mocht die het niet zijn, dan snap ik er niets meer van.
Dan worden jullie 2 wel de hoofdverdachten denk ik, niet alleen bij mij denk ik
maar dat zien we na deze ronde wel weer!

En indeed alles kan hier!
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 21:54   #261
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

toch geweldig dat ik meteen de 1e keer een mogelijke wolf aanwees
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 22:02   #262
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Iedereen is een mogelijke wolf, lambal.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 22:03   #263
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

maar zij is er 1
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 22:10   #264
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Headliner Bekijk Bericht
maar zij is er 1
En dat weet je nu al 100% zeker?
Dat kan maar een ding betekenen..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 22:23   #265
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

en nee ik ben geen wolf
misschien ben ik wel een ziener
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 22:40   #266
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Die is er al uit?
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 22:42   #267
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 22:45   #268
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

ow is dat zo?
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 22:55   #269
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Wolven; Appelshampoo, Headliner & Impressions. Klaar einde spel hehehe
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 06:39   #270
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Wat gaan jullie balen als appel en/of headliner een wolf blijken te zijn en ik daardoor verdacht blijk te zijn.. Stem nou maar op iemand anders.

De hele tijd wordt er gezegd dat wolven zich op de achtergrond houden, hou je dan ook aan je theorie
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 08:26   #271
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Wat gaan jullie balen als appel en/of headliner een wolf blijken te zijn en ik daardoor verdacht blijk te zijn.. Stem nou maar op iemand anders.

De hele tijd wordt er gezegd dat wolven zich op de achtergrond houden, hou je dan ook aan je theorie
óf verkeerde dingen zeggen

ik begrijp trouwens iets niet tyskie. je zegt dat atjeuh misschien is opgegeten omdat ze richting impressions als mogelijke wolf wees. maar ík begon met verdachtmakingen t.o. hem, en zij 'praatte mij na' (om het zo even te noemen). toen begon ik met appelshampoo verdacht vinden, en nu zeg je dat jíj er de volgende ronde uitgegooid wordt omdat jij appelshampoo verdacht vindt (terwijl ik ermee 'begon')
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 12:44   #272
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro Bekijk Bericht
ik begrijp trouwens iets niet tyskie. je zegt dat atjeuh misschien is opgegeten omdat ze richting impressions als mogelijke wolf wees. maar ík begon met verdachtmakingen t.o. hem, en zij 'praatte mij na' (om het zo even te noemen). toen begon ik met appelshampoo verdacht vinden, en nu zeg je dat jíj er de volgende ronde uitgegooid wordt omdat jij appelshampoo verdacht vindt (terwijl ik ermee 'begon')
Over Atjeuh. Dat heb ik een aantal posts geleden uitgelegd. Ik zocht naar een theorie waarom de wolven Atjeuh hebben opgegeten. Ik geloof niet dat de wolven wisten dat zij ziener was, dat kan gewoon niet. Dus kan het gewoon blind prikken zijn geweest (bij wijze van spreken). In dat geval schieten wij er niets mee op. De andere mogelijkheid die ik zie is dat de wolven Atjeuh gevaarlijk vonden. Dat is namelijk typisch wolvengedrag, ze eten mensen op die ze te gevaarlijk vinden.
En Atjeuh wees in een van haar posts Impressions aan als haar hoofdverdachte op dat moment.
Ik weet dat het niet echt supersterk is, maar ik zocht naar aanknopingspunten. De wolven hadden jou in deze theorie ook kunnen opeten, maar misschien hadden ze een reden om dat niet te doen. Wellicht denken ze dat jij ook zo'n type bent dat als geest door blijft posten om die wolven maar te vangen.
Maar zoals later ook gepost, vind ik deze theorie niet zo enorm hard dat Impressions er gelijk aan moet. Maar in combinatie met andere verdenkingen in het begin van het spel wordt het voor mij een iets grotere verdenking.
Maar voor hetzelfde geld zit ik helemaal mis, hebben de wolven gewoon lukraak iemand gekozen (die dan ook nog eens ziener bleek te zijn) en heeft Impressions hier niets mee te maken. En lachen zij nu (op de achtergrond) in hun vuistje omdat wij wederom de verkeerde mensen verdenken.
Maar je moet iets.

Over Appelshampoo. Ik redeneer graag vanuit mijn eigen perspectief (), maar ik noemde jouw naam ook als ophangslachtoffers als appelshampoo geen wolf is. Wij hebben haar naar voren geschoven als eerst mogelijke en daarna vrijwel zekere wolf. Als zij nu geen wolf blijkt te zijn (dan wordt het erg moeilijk om te winnen, want dan hebben we helemaal niets meer), dan zou ik jou en mij gaan ophangen...
Maar ik ga er na die opmerking van Atjeuh volledig vanuit dat Appelshampoo een wolf is, dus ik ben niet zo bang om opgehangen te gaan worden.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 12:57   #273
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tyskie, kun je voor mij aanhalen waar Atjeuh zegt dat ik een weerwolf ben dan? Eventuele verdenkingen richting jou (die ik eerder lees) veeg je zo wel mooi van de tafel?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 13:29   #274
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

ik dacht dat ik actiever zou zijn... dat ik me niet in zou schrijven en wel gewoon zou posten, maar dat valt vies tegen
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 13:30   #275
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

wel jammer dat ik nu al meer heb gepost dan 2 mensen die wél mee doen
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 13:36   #276
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

jezus wat posten jullie veel. dat de ziener nu dood is, is natuurlijk best kut.

ik vind dit ook erg verdacht:
Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Wat gaan jullie balen als appel en/of headliner een wolf blijken te zijn en ik daardoor verdacht blijk te zijn.. Stem nou maar op iemand anders.
atjeuh heeft de functie opgevraagd van een wolf en ze heeft impressions als verdachte neergezet. dat laatste kan een gok zijn, maar het kan ook zijn dat ze het zeker weet. ze noemt in die post 3 namen (ook die van bobba en prestige) en geeft aan dat ze die laatste 2 eruit wil hebben omdat ze niets toevoegen. bij impressions heeft ze dus meer redenen om hem eruit te stemmen. impressions heeft daarnaast appelshampoo in de eerste ronde heeft 'beschermd' maakt dat haar automatisch ook verdacht.

stel dat impressions een wolf is, is de kans erg groot dat appelshampoo er ook een is, en dan gaan we de goede kant op.
stel dat impressions geen wolf is, hebben we altijd nog wel wat andere aanknopingspunten omdat impressions door velen genoemd is als verdachte, waaronder ook vast wel een wolf. als dit zo is pleit het appelshampoo ook niet vrij.

ik denk dat we die gok maar moeten nemen. andersom kan het ook, eerst appelshampoo eruit.
stel dat appelshampoo een wolf is, maakt dit impressions verdacht maar zeker niet de enige verdachte. hoe we dan verder gaan zien we wel.
stel dat appelshampoo geen wolf is, dan zijn we totaal verkeerd bezig. maar dat zou voor mij bv tyskie erg verdacht maken, omdat hij al langer aanstuurt op appelshampoo.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 13:46   #277
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
ze noemt in die post 3 namen (ook die van bobba en prestige) en geeft aan dat ze die laatste 2 eruit wil hebben omdat ze niets toevoegen.
Niets toe te voegen was dus omdat ik in het ziekenhuis lag he, even voor de duidelijkheid
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 14:39   #278
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
ik denk dat we die gok maar moeten nemen. andersom kan het ook, eerst appelshampoo eruit.
ik heb al op appelshampoo gestemd net zoals sommige anderen al, dus die maar even eerst hè?
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 14:39   #279
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

haha en tyskie je hebt gelijk ik zou toch wel door blijven posten als ik dood was
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 14:40   #280
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro Bekijk Bericht
ik heb al op appelshampoo gestemd net zoals sommige anderen al, dus die maar even eerst hè?
ja mevrouw
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 14:40   #281
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Ik zal ook meteen op Appelshampoo stemmen.

Laat ik er maar meteen even bij vermelden dat ik er de komende dagen waarschijnlijk niet kan zijn. Ik hoop wel te kunnen stemmen in de volgende dorpelingen ronde.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 14:42   #282
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
ja mevrouw


zo bedoelde ik het niet haha
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 14:45   #283
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik heb ook al op appelshampoo gestemd voor ik het weer vergeet
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 14:47   #284
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik stem uit protest op tyskie!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 15:55   #285
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Ik ga toch ook maar op appelshampoo stemmen. De opmerking van Atjeuh na haar dood lijkt er idd op te wijzen dat ze de functie van appelshampoo heeft opgevraagd, en dat zij dus een wolf bleek te zijn. Ik dénk ook dat deze theorie juist is.

Echter, als appelshampoo geen wolf blijkt te zijn, ga ik tyskie en biffy verdacht vinden. Atjeuh zegt hier (middenin de 'discussie' over een goede ziener):

Citaat:
Dus als de ziener slim is geweest, heeft hij/zij als eerste de functies van Tyskie en Biffy gevraagd?

Als dat zo is, zie ik tot nu toe maar weinig hints.. tenzij de ziener heeft ontdekt dat tyskie en biffy dorpelingen zijn.
Of de ziener heeft ontdekt dat ze wolven zijn en hun daarom in het begin niet verdacht durft te maken, uit angst om op gegeten te worden.
Of de ziener doet op dit moment niet mee, er zijn echt zo weinig mensen actief op dit moment.

Van de gene die dit is, heb ik op dit moment ook weinig hoogte..
echt op dit moment weet ik nog steeds niks..
ik eis dat iedereen actief mee gaat doen
Hieruit maak ik niet per se op dat zij de functies van tyskie en biffy al had opgevraagd (ze zegt ook zelf: 'Als dat zo is, zie ik tot nu toe maar weinig hints'). Het kàn best dat ze hun functies al had opgevraagd, maar misschien ook niet.
In de laatste ronde heeft ze volgens mij dus de functie van appelshampoo, biffy of tyskie opgevraagd (misschien die van impressions, want die was ook verdacht). Misschien heeft ze Tyskie's raad opgevolgd en de functie van appelshampoo opgevraagd. Maar misschien wilde ze eerst de functie van Tyskie weten en heeft ze die opgevraagd. Die twee lijken mij het meest waarschijnlijk, hoewel dus ook biffy en impressions aannemelijk zijn.

Maar ik gok op appelshampoo en ga mijn stem nu versturen.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 16:16   #286
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

wel lekker lullig trouwens dat tyskie en ik, als appelshampoo geen weerwolf blijkt te zijn, verdacht zijn. ik kan moeilijk zeker weten dat ze een wolf is toch? ik verdenk haar dan wel het meest van allemaal, maar ben niet zeker.
dat doet me wel denken aan wat sander zei (over dat we, tyskie en ik, hetzelfde spelen als in vorige rondes, maar toch best wolf kunnen zijn). als je kijkt naar wat er nu gebeurt zou dát (hetzelfde spelen) dus héél dom zijn. want omdat tyskie en ik actief meedoen en een mogelijke wolf 'aanwijzen', worden wij erg verdacht als ze er niet een blijkt te zijn. terwijl niemand rept over sommige zeer inactieve mensen die geen reet posten en die dus veel onopvallender zijn, en langer als eventueeel weerwolf zijnde kunnen overleven.
yihaa.
(hierdoor vertrouw ik tyskie dan ook nog het meest).
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 16:57   #287
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Ja maar ik zou jullie dan verdacht vinden omwille van Atjeuh's uitspraak, niet omdat jullie zoveel posten. Want als appelshampoo geen wolf blijkt te zijn, moet Atjeuh de functie van iemand anders hebben opgevraagd. En dan lijkt het mij het meest logische dat dat de functie van Tyskie was, of eventueel die van jou (biffy dus) of Impressions.
Maar ik denk toch wel dat appelshampoo een wolf is, en dan vind ik jullie niet verdacht.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 17:01   #288
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door appelshampoo Bekijk Bericht
ik stem uit protest op tyskie!
Ik zie hier een vorm van minacht. Iets in de zin van; omdat Tyskie me loopt te naaien terwijl hij zelf ook een weerwolf is (zo'n vermoeden had ik al), stem ik nu op hem omdat ik het fuckin dom vind om een wolf op te offeren om zo het spel te winnen.
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 18:23   #289
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bobba Bekijk Bericht
Ik zie hier een vorm van minacht. Iets in de zin van; omdat Tyskie me loopt te naaien terwijl hij zelf ook een weerwolf is (zo'n vermoeden had ik al), stem ik nu op hem omdat ik het fuckin dom vind om een wolf op te offeren om zo het spel te winnen.
Dat zou wel heel laag zijn als ik zo zou denken. Bovendien zou ik dan de wolven laten verliezen en alsnog als de verliezer uit de bus komen, als ik een wolf zou zijn dan.

Tyskie staat wel hoog op mijn verdachtenlijstje. Net als Biffy en niemand.

Tyskie & Biffy omdat ik hen duidelijk samen zie spelen, en alle andere theorieën van mensen onder de tafel schuiven en door veel en actief te posten zo wel het spel domineren. (Lees dit niet verkeerd want ik vind het juist superleuk dat jullie je zo inzetten enzo).

Niemand, omdat hij omwille van onzettend rare theorieën stemt.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 19:05   #290
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik stem mee op Appelshampoo, hopelijk is dit ook een lucky shot.
Sorry dat ik hier zo weinig post, btw!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 20:04   #291
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ooh, ik zat te wachten op de uitslag maar die komt morgen pas
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 20:09   #292
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Volgende ronde zal wel sneller gaan, maar ik dacht ik laat ze nog even wat meer theorieën enzo posten. Doet ik niet meer, hard aan de bak.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 22:13   #293
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

godver ik heb het nog steeds druk ik ga mee met mijn stem op appel en verder heb ik momenteel nog weinig toe te voegen wat theorieën betreft aangezien alles wel zo'n beetje gezegd is ik ben wel heel benieuwd of appel een wolf is, want zoniet dan zijn biffy en tyskie opeens heel verdacht, of gewoon te overheersend qua postgedrag
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 22:44   #294
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Pff.. ik had wel gehoopt de uitslag nu te kunnen zien, maar tis idd pas morgen. Doe idd de volgende keer maar weer een ronde per dag.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 23:05   #295
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Pff.. ik had wel gehoopt de uitslag nu te kunnen zien, maar tis idd pas morgen. Doe idd de volgende keer maar weer een ronde per dag.
nou, ik was er wel blij mee!
Bedacht me op mijn werk dat ik nog niet gestemd had en was pas om kwart over 11 thuis!
Dus kon nog mooi ff stemmen
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 23:16   #296
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door niemand Bekijk Bericht
nou, ik was er wel blij mee!
Bedacht me op mijn werk dat ik nog niet gestemd had en was pas om kwart over 11 thuis!
Dus kon nog mooi ff stemmen
Wat is dit nu weer voor een kansloze kijk mij eens dorpeling zijn-opmerking.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2007, 01:31   #297
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door appelshampoo Bekijk Bericht

Tyskie & Biffy omdat ik hen duidelijk samen zie spelen, en alle andere theorieën van mensen onder de tafel schuiven en door veel en actief te posten zo wel het spel domineren.
Dit is natuurlijk wel een hele goeie, en ik denk dat wij (de rest vd spelers buiten tyskie en biffy) hier ook rekening mee moeten houden en misschien eens met zn alle massaal op één hun moeten gaan stemmen.. Maar als Appel dus wolf is, gaat deze theorie weer helemaal nergens over, want dan probeert ze zich er gewoon uit te lullen
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2007, 01:36   #298
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

als.. als.. als..
Wacht nou eerst maar op die fucking uitslag, voordat je biffy en mij verdacht probeert te maken.

Als appel een dorpeling is, dan kun je onze kant op gaan wijzen, maar dit is toch een beetje heel erg voorbarig te noemen. Vind je niet?

Truste.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2007, 01:38   #299
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Vind je het niet, om al met 100% zekerheid te zeggen dat Appelshampoo wolf is, een beetje voorbarig? Alles is voorbarig en alles is als. Dus laat mij als'en als ik wil als'en.

Welterusten Tijs
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2007, 01:43   #300
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik zeg ook niet met 100% zekerheid dat appelshampoo een wolf is, integendeel, volgens mij geef ik telkens aan dat het nog steeds mogelijk dat ze geen wolf is (maar ik denk het niet).
Maar in alle spellen die tot nu toe gespeeld zijn heb je een moment dat je vrij zeker weet dat iemand een wolf is... en dat heb ik nu ook bij appelshampoo. Geen 100%, maar het zou mij ten zeerste verbazen als zij een zuiver geweten heeft.
Misschien krijg jij die ervaring ook nog wel als je wat meer weerwolfspelletjes speelt.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.