Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 February 2007, 16:35   #401
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ooohh die Biffy en Tyskie worden straks toch verdacht
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 19:33   #402
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Headliner en Impressions waren samen gezellig een cakeje aan het bakken. Impressions en Headliner waren hartsvrienden. Ze deden niks zonder elkaar, nou ja, Impressions hield er een nogal rare manier van leven opna. Zijn voornaamste hobby was het bevoelen van andere mensen met zijn piemelvingers. En dan nog ongevraagd ook. Vooral het gezicht vond hij heerlijk. En dan vooral de uitdrukking op het gezicht van z’n slachtoffer als hij klaar kwam en het over het gezicht heen spoot. Lachwekkend vond hij het. Hij kon er geen genoegen van krijgen en had z’n verslaving dan ook totaal niet onder controle.

Headliner wist alles van z’n beste vriendje, maar Impressions hield dit goed geheim voor hem. Headliner had dan ook geen flauw idee van Impressions vunzige praktijken.

Headliner was die dag de stad ingegaan om nog snel even een pakje durex te halen want vanavond had hij een afspraakje met Saarah. En die meid kon er wat van. Toen Headliner langs de HEMA liep zag hij Impressions staan. Maar wat die gast nu deed, daar stond Headliner letterlijk en figuurlijk van te kijken! Impressions liep door een mensenmassa heen en bij iedereen gleed hij met z’n piemelvingers over het gezicht. Ondertussen vrolijk iets wittigs spuiten! Toen Headliner dat zag was hij erg teleurgesteld in z’n vriendje, hij dacht dat hij alles van hem wist, z’n slechte maar ook z’n goede eigenschappen, z’n leuke gewoontes en z’n slechte gewoontes, dit viel hem ernstig tegen.

Die avond zat Headliner er dan ook erg mee dat z’n vriendje dit niet had verteld. Maar om Impressions hierover aan te spreken durfde hij niet. Toen Impressions vroeg wat Headliner vandaag allemaal gedaan had, zei die maar voor het gemak dat hij thuis was gebleven.

“Wat heb jij gedaan vandaag dan?” vroeg Headliner aan Impressions. “Ow, ik ben ook thuis gebleven, lekker filmpje kijken, lekker niks doen, zak chips erbij, fles cola. Heerlijk!’

Headliner vond dit raar aangezien hij hem in de stad had gezien. Maar zeggen dat hij hem in de stad had gezien kon natuurlijk niet want hij had al gezegd dat hij er zelf niet was geweest.

Headliner werd boos op Impressions want hij kon niet tegen liegen. Hij pakte het bakblik van de cake en sodemieterde die op het hoofd van Impressions. Impressions graaide met z’n piemelvingers naar z’n eigen hoofd van de pijn. Er kwam bloed uit, en dat maakte Headliner nog bozer. Hij pakte de mixer en douwde die in Impressions mond, die toch al half bewusteloos was, en zette hem aan. Al de tanden van Impressions vielen eruit en ook uit zijn mond kwam bloed. Toen pakte Headliner de lepel en draaide die rond in het neusgat van Impressions tot hij de hersenen raakte en impressions dood neerviel.

1 ) Biffyclyro
2 ) Niemand
3 ) headliner
4 ) babydress
5 ) Steve (wolfsbane)
6 ) Bobba
7 ) Tyskie
8 ) AMF
9 ) Saarah
10) Impressions (Tovenaar)
11) Prestige (Dorpeling)
12) Insanity (Dorpeling)

13) Atjeuh (Ziener)
14) Sander
15) Appelshampoo (weerwolf)

Gedood door Dorpelingen
Gedood door Weerwolven

De weerwolven hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om te stemmen.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 19:36   #403
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Gefeliciteerd jongens.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 19:45   #404
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

hehe fucker. dit had ik niet verwacht.
sorry markie

for what it's worth: ik ben ook geen helderziende
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 20:24   #405
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

ik zei het nog...
__________________
Yohoo
Piraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 21:23   #406
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

haha maar het punt is dat ook de wolven net doen of ze dorpelingen zijn

opvallend weinig interesse voor de uitslag trouwens!
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 21:47   #407
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ja, ze zijn het zat om erin geluist te worden door je, dus nu wordt er op msn een plan gesmeed om je er voor altijd uit te gooien.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 21:52   #408
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Gefeliciteerd jongens.
de emotie he
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 22:19   #409
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...&postcount=387

Ja, op zich he
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 00:09   #410
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

nee jouw reacties als je eruit wordt gegooid zijn echt veel mooier. vooral de eerste keer toen je er meteen de eerste ronde werd uitgegooid
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 01:08   #411
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Tja... maar ik vond en vind nog steeds dat mijn stem op Impressions tenminste gegrond was/ is op fatsoenlijke argumenten.

Maar biffy en ik hebben met onze samenspan-theorien tenminste nog een score van 50% bereikt. Zonder ons had Appelshampoo er nog ingezeten, dat weet ik zeker.


Proficiat wolven, jullie hebben de dorpelingen geniaal tegen elkaar uitgespeeld... waarschijnlijk zonder ook maar iets te hoeven zeggen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 01:31   #412
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

ik heb geen internet gehad de hele dag (toen ik wakker werd deed het internet het niet, daarna tot half 1 gewerkt en kom nu net ff de kroeg uit rollen)
Maar ik heb wel gestemd.

Ik heb met de keuze van bobba en impressions me gestemd vrijdag avond en daar heb ik een rede voor.

Ik dacht als ik met hun mee stem, dan is er een kans op een gelijk spel (gezien de in-actieve), als er een gelijk spel zou zijn geweest, was dit tussen biffy en impressions.
Als de wolven dan hun keuze hadden mogen maken, was dit de ideale gelegenheid geweest voor de wolven om bffy er uit te moorden, zonder enigzins de vragen van: 'goh heeft ze een wolf aan gewezen' of iets in die zin.
Was impressions opgegeten, was het voor mij ook 99% zeker geweest dat biffy een wolf was, maar de kans was er dan ook dat de wolven niet slim spelen..
Dit omdat als je mark op eet (die toch al erg verdacht was door de theorien) en biffy laat leven (die er toch niet 123 uit gestemd word) doordat, hoe je het went of keert iedereen stemt wat zij roept (kun je ontkennen, maar het is toch echt zo) ,wordt de kans kleiner dat zij er uit word gestemd.
Of het moet een wolf zijn en die stem je er als wolf zijnde niet uit als het een gelijk spel is.

Maar jammer de bammer, het werd geen gelijk spel en de tovenaar is nu dood.


Volgen jullie mijn stem nog?
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 16:18   #413
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

ehh iedereen stemt wat ik roep?
ik riep toch niet insanity en prestige?
ik riep appelshampoo en dat was terecht, ik riep impressions en dat bleek fout te zijn. kan toch gebeuren? valt toch reuze mee zou je zeggen
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 18:17   #414
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
nee jouw reacties als je eruit wordt gegooid zijn echt veel mooier. vooral de eerste keer toen je er meteen de eerste ronde werd uitgegooid
Er was niks grappigs aan
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 18:44   #415
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

De speciale functies zijn er al allemaal uit.

Mja, nu eerst maar even de wolven afwachten.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 19:30   #416
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Saarah, die ook erg van bakken hield en van de kookkunsten van Impressions en Headliner had gehoord, besloot om vanavond er even langs te gaan en te vragen of het duo nog een paar heerlijke recepten voor haar hadden. Saarah was melkmeisje en werkte op de boerderij van haar oma Babydress en haar opa Sander. Daar was ze in de kost, ze sliep daar, werkte daar, en at daar. Ze moest alles doen daar op de boerderij want haar opa en oma waren niet meer snel ter been. En ook nogal krenterig aangelegd. €1,00 per dag kreeg ze als ze goed haar best deed.
Die avond liep ze kordaat naar het huis van Impresssions en Headliner. Toen ze daar was aangekomen vond ze alleen Headliner aan, die stelde haar op de hoogte van de dood van Impressions. Saarah vond dit niet zo heel erg jammer want Impressions’s vingers stonden haar niet echt aan. Headliner gaf haar een paar van zijn beste recepten en vroeg Saarah mee uit, want stiekem was hij verliefd op haar.
Toen Saarah op haar weg terug naar huis was, hoorde ze opeens een grom. Ze keek recht in het gezicht van twee weerwolven!
De volgende dag vroegen haar opa Sander en oma Babydress op zoek naar Saarah want die was de avond ervoor niet teruggekomen, en er was werk aan de winkel. De koeien moesten gemolken worden, de geiten en de schapen gevoerd, de eieren uitgehaald en het hele huis moest gestofzuigd worden en de ramen gelapt, en het hek van de wei was ook toe aan wat verf, verder moest het land gemaaid worden, en had oma Babydress gigantische behoefte aan een massage. Toen ze haar niet op haar kamertje konden vinden, niet in de wei, nergens in het hele huis, niet in de stal en niet op het land werden ze toch ongerust, want wie moest al dat werk dan doen?
Ze wisten dat Saarah die avond naar Headliner en Impressions was geweest, en besloten die weg te volgen want wie weet wat haar was overkomen.
Toen ze halverwege de weg waren vonden ze het hoofd van Saarah, op een stok gestoken en opgedroogt bloed aan de stok.
Dit verraste die Sander en Babydress wel, want normaal gesproken hield Saarah niet zo van SM, en om dan meteen zover te gaan.. Daar konden Sander en Babydress niet helemaal bij.
Maar okey, als hun schoondochter het graag zo speelde, wat konden hun er tegenin brengen.
Ze zochten de lichaamsdelen van Saarah weer bij elkaar en gingen huiswaarts. Daar aangekomen stopten ze de stukjes Saarah in een gat in de grond en gooiden het dicht, meteen plaatsten ze een advertentie op marktplaats voor een nieuw meisje voor in de kost.
Wat ze niet wisten was dat Saarah gewoon was opgegeten door de weerwolven die al een tijdje ronddwaalden in hun dorpje.

1 ) Biffyclyro
2 ) Niemand
3 ) headliner
4 ) babydress
5 ) Steve (wolfsbane)
6 ) Bobba
7 ) Tyskie
8 ) AMF
9 ) Saarah (Dorpeling)
10) Impressions (Tovenaar)
11) Prestige (Dorpeling)
12) Insanity (Dorpeling)

13) Atjeuh (Ziener)
14) Sander
15) Appelshampoo (weerwolf)


Gedood door Dorpelingen
Gedood door Weerwolven

De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om te stemmen.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 19:50   #417
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

bluh, die vertrouwde ik nou wel..
maar oké.
ik durf bijna niks te zeggen voor ik weer een hele lading kritiek krijg
aangezien ik nu niet zo goed weet wie te stemmen, wacht ik jullie dan maar af hč?

en willen jullie graag nog een keer horen waarom het uiterst onwaarschijnlijk is dat tyskie en ik wolven zijn?

hoe dan ook stem ik er deze ronde maar iemand uit die niet actief is.
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 21:44   #418
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Daar ben je dan een ronde te laat mee.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 22:00   #419
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Daar ben je dan een ronde te laat mee.
Zonder ons zaten er sowieso nog drie wolven in het spel...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 22:10   #420
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Je doet echt alsof alles aan jullie te danken is
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 22:11   #421
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro Bekijk Bericht
hoe dan ook stem ik er deze ronde maar iemand uit die niet actief is.
Iedereen schijnt toch maar achter ons aan te lopen, laat nu de rest maar met hun fantastische theoriën komen. Dan stem ik wel met hen mee..
Ook de geest van Impressions mag ontvouwen waarom we op wie moeten stemmen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 22:13   #422
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Je doet echt alsof alles aan jullie te danken is
Het enige wat jij in dit spel hebt gedaan is Insanity noemen en daarna jezelf om het hardst verdedigen.. en huilen dat je er uit wordt gestemd op basis van redelijke argumenten

Maar vertel maar, op wie moeten we stemmen? Kom maar op met een goede theorie... een acceptabele theorie mag ook.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 22:14   #423
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Jullie weten op wie ik wil(de) stemmen.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 22:21   #424
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

En als je vindt dat ik het hele topic maar heb zitten janken dat jullie mij er niet uit moeten stemmen, lees het nog maar een keer goed door dan.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 23:16   #425
Bosna
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zeg dat jullie niet meer langer achter biffyclyro en Tyskie moeten aanlopen man.. valt teveel op haha
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2007, 03:34   #426
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door niemand Bekijk Bericht
ik heb geen internet gehad de hele dag (toen ik wakker werd deed het internet het niet, daarna tot half 1 gewerkt en kom nu net ff de kroeg uit rollen)
Maar ik heb wel gestemd.

Ik heb met de keuze van bobba en impressions me gestemd vrijdag avond en daar heb ik een rede voor.

Ik dacht als ik met hun mee stem, dan is er een kans op een gelijk spel (gezien de in-actieve), als er een gelijk spel zou zijn geweest, was dit tussen biffy en impressions.
Als de wolven dan hun keuze hadden mogen maken, was dit de ideale gelegenheid geweest voor de wolven om bffy er uit te moorden, zonder enigzins de vragen van: 'goh heeft ze een wolf aan gewezen' of iets in die zin.
Was impressions opgegeten, was het voor mij ook 99% zeker geweest dat biffy een wolf was, maar de kans was er dan ook dat de wolven niet slim spelen..
Dit omdat als je mark op eet (die toch al erg verdacht was door de theorien) en biffy laat leven (die er toch niet 123 uit gestemd word) doordat, hoe je het went of keert iedereen stemt wat zij roept (kun je ontkennen, maar het is toch echt zo) ,wordt de kans kleiner dat zij er uit word gestemd.
Of het moet een wolf zijn en die stem je er als wolf zijnde niet uit als het een gelijk spel is.

Maar jammer de bammer, het werd geen gelijk spel en de tovenaar is nu dood.


Volgen jullie mijn stem nog?

conclusie, ik vertrouw biffy niet.
ik ga nu mijn stem versturen, heb er anders geen tijd meer voor.
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2007, 10:27   #427
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

hehe, stelletje imbecielen
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2007, 10:28   #428
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Je doet echt alsof alles aan jullie te danken is
het is aan ons te danken dat appelshampoo eruit is; dat is ook het enige wat er te danken valt; conclusie: het is wel waar
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2007, 10:30   #429
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

ik stem headliner.

p.s. jullie doen maar wat je wilt hoor maar een fatsoenlijke verdenking op mij hebben jullie gewoon niet, jullie moeten mij niet hebben, bladiebla, maar goed. bij impressions was er een meer gegronde verdenking dan bij mij (in mijn ogen, en jullie mogen dat best anders zien), dus ben ik nog steeds van mening dat het een goede keuze was, ongeacht de uitkomst.

bij mij echter weten jullie héus wel dat ik een dorpeling ben, maar de wolven, of de rest zelf, hebben ervoor gezorgd dat de dorpelingen tegen elkaar zijn uitgespeeld en er niet meer goed wordt nagedacht.

als dit wel zou gebeuren zouden jullie heus wel weten dat ik een dorpeling ben (ik ga niet wéér herhalen waarom), of in ieder geval niet genoeg verdacht om mij te verkiezen boven iemand anders (vind ík, net zoals dat ik impressions wél verdacht genoeg vond).

daarbij vind ik dat bobba ontzettend slecht speelt, terwijl hij heus wel doorheeft hoe het werkt. ik denk dat hij het wel grappig vindt om verwarring in het spel te brengen en een beetje te zitten stangen, maar ik kan het niet zo waarderen.. zo zittie wel mensen verdacht te noemen, maar komt met geen enkele theorie op de proppen, met het excuus dat dat wel komt als het er echt toe gaat doen? heel vreemd, kan dus ook nog best een weerwolf zijn.
maar, hij en sommige anderen hebben ervoor gezorgd dat men toch niet meer zal luisteren, en van mening is dat ik geen enkele speler fout mag voorspellen (hebben jullie al door dat het allemaal nergens op slaat?), dus ik probeer het niet eens meer
daarom heb ik deze ronde op headliner gestemd.

nogmaals: jullie zoeken het maar uit, maar ik moet heel eerlijk toegeven dat ik het nu zo'n slecht spel vind, dat ik het op dit moment totaal geen uitdaging meer vind om net zoals vorige keer terecht wanhopig te gaan zitten smeken om mij er niet uit te stemmen.

ik ga d'r vandoor, ik merk het morgen wel
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale

Laatst aangepast door biffyclyro : 11 February 2007 om 10:45
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2007, 13:29   #430
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Amen.

Ik stem uiteraard ook geen biffy, dat lijkt me heel erg duidelijk. Mijn stem gaat dus mee naar Headliner (als die al niet gediskwalificeerd had moeten zijn ).

Daarmee komt de stand op 2-2 en als die stille mongolen niet stemmen ideaal voor de weerwolven. Maar wat biffy zegt, dit spel is zoo verneukt dat t toch allemaal geen zin meer heeft.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2007, 17:18   #431
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

hoezo op 2-2?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2007, 17:29   #432
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Er stond toch ergens een post van (de kloon van) Bobba waarin hij ook zei op biffy te stemmen?
Maar er is ook wat verwijderd geloof ik..

Ik ging er iig vanuit dat Bobba ook biffy gestemd heeft... (of dat deed voorkomen)
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2007, 17:38   #433
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ja lijkt me ook.

Bobba: biffy
niemand: biffy
biffy: headliner
tyskie: headliner
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2007, 18:38   #434
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Dorpelingen, wreek mij!

Trouwens, ik zou niet op biffy stemmen, haar vertrouw ik wel, denk ik.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2007, 19:41   #435
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nadat Biffyclyro was wezen stappen met Tyskie, hadden de dorpelingen achter haar rug om geroddeld over haar.
Ze verdachten haar allemaal van weerwolf zijn. Ze praatte veel te veel, en alels wat ze zei sloeg echt totaal nergens op. Maar de dorpelingen waren wel blij dat er in ieder geval één persoon in het dorp iets te melden had. Samen met Tyskie was Biffyclyro het kletsduo van het dorp. En altijd werd ze kletsend gezien. Maar de dorpelingen vertrouwden haar niet meer, de laatste keer dat ze haar zagen was ze niet aan het praten, en dat betekende niet veel goed bij haar. De dorpelingen besloten dan ook om haar op te hangen.
Toen Biffyclyro thuiskwam na het stappen zag ze het hele dorp voor haar deur staan, Tyskie die snel was ingelicht op zijn weg naar Biffy's huis ging snel bij de dorpelingen staan!
Ze liepen langzaam op Biffy af en pletten haar, en gingen bovenop haar staan.
Ze overleefde deze aanval niet, en Biffy lag helemaal plat op de stoep voor haar deur.

1 ) Biffyclyro (Dorpeling)
2 ) Niemand
3 ) headliner
4 ) babydress
5 ) Steve (wolfsbane)
6 ) Bobba
7 ) Tyskie
8 ) AMF
9 ) Saarah (Dorpeling)
10) Impressions (Tovenaar)
11) Prestige (Dorpeling)
12) Insanity (Dorpeling)

13) Atjeuh (Ziener)
14) Sander
15) Appelshampoo (weerwolf)

Gedood door Dorpelingen
Gedood door Weerwolven

De Wolven hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om te stemmen.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2007, 19:50   #436
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Verrassend...

Keurig hoor, heel goed. Mijn volgende stem gaat naar Niemand. Eerst krijgt hij het in de tweede ronde voor elkaar om appelshampoo te sparen en iedereen prestige te laten stemmen.. En nu biffyclyro als er uit. Geweldig dit.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2007, 21:00   #437
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Ik denk ook dat Niemand weerwolf is. En Bobba vind ik ook verdacht.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2007, 22:23   #438
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saarah Bekijk Bericht
Ik denk ook dat Niemand weerwolf is. En Bobba vind ik ook verdacht.
Als Niemand een wolf is, dan heeft hij het op zich wel goed gespeeld.. Eerst Appelshampoo redden en iemand anders laten ophangen, daarmee redelijk wegkomen. Dan wordt Impressions opgehangen, terwijl Niemand net zo verdacht was.. en nu heeft hij het voor elkaar gekregen om Biffyclyro op te laten hangen.
En ondertussen niet verdachte mensen als Stevie en Sarah opeten. Slim slim slim.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2007, 23:04   #439
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

als ik wolf ben, speel ik het idd slim.
Maar moet zeggen dat ik het als dorpeling toch echt gigantisch heb verneukt.
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2007, 11:53   #440
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

zoals ik al zei, stelletje imbecielen!
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2007, 11:57   #441
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Oke, volgende ronde Tyskie eruit
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2007, 11:58   #442
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Sander is wolf.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2007, 13:51   #443
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Whoehoeeee !!!!!
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2007, 14:34   #444
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

ik ben benieuwd wat de wolven vanavond voor jullie in petto hebben,
en ik ben benieuwd wanneer de eerste diskwalificatie(s) bekend worden
goed spel man!
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2007, 14:54   #445
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro Bekijk Bericht
ik ben benieuwd wat de wolven vanavond voor jullie in petto hebben,
en ik ben benieuwd wanneer de eerste diskwalificatie(s) bekend worden
goed spel man!
Ik ben bang dat ik de eerste ben die gediskwalificeerd word.
Ben de laatste dagen niet veel online geweest.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2007, 15:02   #446
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander Bekijk Bericht
Ik ben bang dat ik de eerste ben die gediskwalificeerd word.
Ben de laatste dagen niet veel online geweest.
heb je 3 keer achter elkaar niet gestemd of 4 keer in totaal?
dan word je inderdaad gediskwalificeerd en zullen je mede-dorpelingen je erg dankbaar zijn
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2007, 15:04   #447
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

4x niet stemmen is erg veel hoor, we hebben volgens mij nog maar 5x hoeven te stemmen ofzo toch?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2007, 15:09   #448
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Ik heb al 3 keer niet gestemd

Maar niet achter elkaar. Dus ik moet zorgen dat ik geen ronde meer mis deze week.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2007, 15:23   #449
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
4x niet stemmen is erg veel hoor, we hebben volgens mij nog maar 5x hoeven te stemmen ofzo toch?
maar als je, zoals ik het idee heb bij sommige deelnemers, het hele spel gewoon negeert en een week niet 'meedoet' kun je makkelijk 3 keer achter elkaar niet stemmen hoor..
dus ik hoop voor de dorpelingetjes dat iedereen wel genoeg stemt
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2007, 15:27   #450
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

volgende ronde van de dorpelingen ga ik gewoon weer stemmen. Weet nog niet wie, ligt er aan wie de wolven weg stemmen nu.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:25.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.