Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 May 2004, 22:54   #1
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Acceptatie in overvloed.

Gister was het koninginnedag, ik was in utrecht. Lekker over de vrijmarkt gewandeld, overal standjes met een enorme zooi dvd recorders, koffiezetapparaten, tostiijzers, gsms en nog veel meer. Allemaal legaal? Vast niet. Maar dat maakt niet uit, want het is koninginnedag. Agenten zat, iedereen ziet het. Bij de standjes waar de simlocks van je telefoon afgehaald word zie je mensen staan die even 10 mobieltjes uit hun zak halen om de simlock ervan af te halen. Allemaal legaal? Vast niet.
Het mag allemaal met koninginnedag. Niemand maakt het uit. Het is de dag van de heling en iedereen vind het best.
Jong, oud, bruin, wit, geel, zwart, iedereen vind het geweldig en iedereen heeft lol. Biertje erbij, lekker gek doen. Het mag allemaal. Het is tenslotte koninginnedag.

Ik kom vanmiddag thuis en ga weer even lekker achter de pc zitten en kom op de site http://www.ertan.biz een nederlandse mosilm. Ontzettend radicaal. Iemand die zegt dat hij graag de sharia hier zou willen zien. Iemand die vind dat alle homo's dood moeten en dat elk meisje een hoofddoek moet dragen en dat Murat groot gelijk had, want je mag natuurlijk iemand die geen moslim is een kogel door z'n kop schieten.

Ik vraag me dan weer af, wat zou zo'n jongen nou gister gedaan hebben? Zou hij ook gewoon lekker gefeest hebben? Zou hij ook lekker met wat vrienden over de vrijmarkt gelopen hebben?
Zou hij ook gewoon een leuke dag hebben gehad?

Vast niet. Dat kan natuurlijk niet. Dat is hollands vermaak! Daar wil je natuurlijk niks mee te maken hebben. Natuurlijk niet! Overal meisjes die dronken zijn. Foei! Klappen moeten ze krijgen. Overal mensen die elkaar accepteren, of je nou dronken, stoned, homo, moslim, boedha of atheist bent. Het maakt allemaal niks uit. Nee, dat kan niet natuurlijk. Dat hoort niet te mogen. Allah is de enige en wie niet 5 keer perdag naar het oosten bid verdiend een kogel door z'n hoofd.

En dan klagen over dat hij zich in nederland neit geaccepteerd voelt........
Het gaat echt goed in nederland. De acceptatie van anderen ligt hoog. Alles mag.

Hoe lang zal eht nog duren voordat de pleuris hier echt uitbreekt?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2004, 23:12   #2
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hou wel in het achterhoofd dat internet redelijk laagdrempelig is. Je kan hier alles zeggen wat je wil zodat dat iemand weet wie of wat je bent. Oke, dit is puur schijn, maar voor de jan-modaal-met-IQ-van-schoenmaat is het wel zo.
Het zou ook best kunnen dat deze persoon in werkelijkheid (en daarbij nog vele anderen ook) niet zo extremistisch is maar via internet toch z'n stoere status kan halen. Iets wat zij 'respect' noemen, maar waarvan wij weten dat zij nog nooit hebben geweten respect wél is.
In ieder geval ben ik totaal niet onder de indruk van dit soort loos geblaat. Dit geldt niet alleen voor de zgn. moslim extremisten, maar ook voor extreem-rechts bijvoorbeeld. Ik kan ook enorm hard schreeuwen, nou goh wees er blij mee
Blaffende honden bijten niet zal ik hier maar aanhouden
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2004, 06:56   #3
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

De pleures is al uitgebroken.. zeker als je naar de echt grotere steden kijkt..

Noem een paar wijken in Rotterdam die helemaal verpauperd zijn door de eigen mentaliteit van de mensen die erin wonen..

Alleen tis er nog niet zoveel dus .. behalve in de grote steden. Maar het zal meer en meer terugkomen en het zal zeker niet te stoppen zijn als we met zijn allen doorleven op de manier zoals dat nu gebeurt.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2004, 10:02   #4
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jesus dat ej die uitspraken durft te doen. dan ben je naar mijn mening heel fout bezig
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2004, 11:31   #5
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Acceptatie in overvloed.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shanna89
Dat stukje over vrouwen slaan en niet moslims doodschieten zijn allemaal een soort van quotes van de website van die gast

Verder is die laatste zin ontzettend dubbelzinnig bedoeld
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2004, 11:34   #6
Shanna89
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Acceptatie in overvloed.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Dat stukje over vrouwen slaan en niet moslims doodschieten zijn allemaal een soort van quotes van de website van die gast

Verder is die laatste zin ontzettend dubbelzinnig bedoeld
Ah oke....
Maar ik had het erover dat als je niet bid dat je dan meteen dood zou moeten. Ik bedoel, dat slaat nergens op. Dan kun je wel meer dan de helft van de wereld vermoorden gewoon...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2004, 11:38   #7
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Acceptatie in overvloed.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shanna89
Ah oke....
Maar ik had het erover dat als je niet bid dat je dan meteen dood zou moeten. Ik bedoel, dat slaat nergens op. Dan kun je wel meer dan de helft van de wereld vermoorden gewoon...
d0h! dat is mn punt
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:32.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.