Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 15 September 2007, 09:10   #1
Anoniemo94
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ben verliefd

he, ik heb een paar maanden geleden een meisje kennen via mn school, ze zei dat ze me wel is een keer wou cwalke enzo, en toen ze het zag vond ze het heel stoe bla bla bla. maar ik heb toen haar msn gevraagd, en toen spraken we elkaar denk ik wel de hele dag, en ongeveer elke dag. ging ongeveer vaak 2 uur later elke dag naar bed en zij ongeveer ook. We hebben samen veel gelachen, ik had het ook over haar hobby's enzo, 1 ding was daar paard van en toen zei ze dat ik wel is een keer mocht komen. nou ik helemaal blij, ik ben daar ook geweest maar er was wel een vriend mee hoor. maar we moesten ook gewoon wat oefenen voor een dans optreden.
daarna was het nog heel veel msnen smsen en ik kwam wel nog bij haar, maar nu kwam er nog een andere vriend van mij dan alle andere keren. Ik weet het niet, het kan ook zo lijken, maare ik dacht of het is zo, dat ik haar bijvoorbeeld heel veel zag dansen met die jongen enzo, en meer de aand8 naar haar ging. Nou dat vond ik natuurlijk wel kut, ik danste wel met haar maar volgens mij wel minder. trouwens volgens was die vriend ook verliefd, hij volgde de hele dag dat meisje .
We hebben daarna nog heel veel sms,msn gechat gehad en ben ook nog naar haar toe geweest,

en toen ging ik op vakantie, daar hebben we ook gesmt, khad een boete van iets van 100 euro . Toen ik trug kwam nog steeds veel gmsnt, alleen ik kwam niet meer bij haar, terwijl we het nog steeds over hadden dat we nog een keer afsrpoken en dat we dan een taart ofzo gingen bakken . is er nog steeds niet van gekomen, komt omdat ze niet meer zovaak op msn is.

Ik ben nog steeds verliefd en ik weet niet wat ik moet doen, want als ze verliefd was of als ze me leuk vond, dan is dat nu wel weer afgelopen. Wat moet ik doen, met haar afspreken nog een keer en dan gwoon beetje met haar flirte? Want ik weet ook niet als ze wel verliefd op me was.
Het is een lang verhaal ik weet het, maar ik wou het er gwoon allemaal uit.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2007, 12:47   #2
Anubis
Lid
 
Geregistreerd op: 3 August 2004
Locatie: Belgie
Berichten: 37
Standaard

Wat is cwalke?
Anubis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2007, 17:27   #3
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Wat is 'stoe'?
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2007, 14:47   #4
Anoniemo94
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Anubis Bekijk Bericht
Wat is cwalke?
cwalk is eeen dans
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2007, 20:51   #5
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Mag ik ook antwoord?
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2007, 21:16   #6
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

waarschijnlijk : stoer... maar ik neem aan dat je dat wel wist..

anyway...
nodig haar gewoon weer uit om die taart te gaan maken.
Zeespons is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.