Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 March 2007, 14:29   #1
Britland
Guest
 
Berichten: n/a
Arrow Ik zing en zoek rock band/ bandleden omgeving Purmerend / Amsterdam!

Hallo,

Ik ben Iris, 16 jaar, totaal van venus (vrouw dus),en ook lichtelijk gestoord, heb twee konijnen, speel viool en schrijf zelf liedjes,en zing van alles van jazz, pop, punk maar zing voornamelijk rock muziek.

Ervaring enzo:

Optredens in verschillende theaters in Purmerend
Heb drie jaar in een koor gezeten
Ik heb sinds half jaar viool les
Zing al sinds er geluid uit me komt

Ik zoek dus mensen die samen met mij een rock band willen vormen. Ik zing dus aardig en ben op zoek naar o.a. gitarist, drummer, pianist, bassist etc. spreekt dit je aan mail me dan gerust of plaats hierzo een berichtje.

Ik woon in Purmerend en zou graag in de buurt van Purmerend of Amsterdam willen spelen, oefenen etc. Dus is handig als je in de buurt woont natuurlijk.

Groetjes en liefs,

Iris.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2007, 13:08   #2
ilyalisser
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi ik ben ilya (16 jaar)
en ik zoek ook een band
ik ben een pianist en ik woon in weesp(9 km van amsterdam) en heb wel intresse.
Ik heb zelf niet erg veel ervaring met optreden en samenspelen(klein beetje maar) aar heb wel een redelijke goede theoretische kennis van muziek.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2007, 14:37   #3
LaZo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Britland Bekijk Bericht
Hallo,

Ik ben Iris, 16 jaar, totaal van venus (vrouw dus),en ook lichtelijk gestoord, heb twee konijnen, speel viool en schrijf zelf liedjes,en zing van alles van jazz, pop, punk maar zing voornamelijk rock muziek.

Ervaring enzo:

Optredens in verschillende theaters in Purmerend
Heb drie jaar in een koor gezeten
Ik heb sinds half jaar viool les
Zing al sinds er geluid uit me komt

Ik zoek dus mensen die samen met mij een rock band willen vormen. Ik zing dus aardig en ben op zoek naar o.a. gitarist, drummer, pianist, bassist etc. spreekt dit je aan mail me dan gerust of plaats hierzo een berichtje.

Ik woon in Purmerend en zou graag in de buurt van Purmerend of Amsterdam willen spelen, oefenen etc. Dus is handig als je in de buurt woont natuurlijk.

Groetjes en liefs,

Iris.
Hallo Iris,

Wij zijn geintereseert in een band, we zijn zelf 2 (elektrische/akoestische)gitaristen die 4/5 jaar spelen.We hebben genoeg ervaring met samenspelen en optreden.We zijn bijna 14 en wonen in Purmerend. Als jij er bij komt, zoeken we alleen nog een drummer en 'n bassist.
Het lijkt ons leuk om met jou een band te starten, vooral omdat je van de zelfde muziek stijl houdt.

Als je intresse hebt, mail of voeg toe op msn: colinvanvliet@hotmail.com

Alvast bedankt voor je mail, en we hopen gauw te spreken.


Colin & Pim

Laatst aangepast door LaZo : 21 April 2007 om 15:14
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2007, 23:42   #4
Sharoontje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ilyalisser Bekijk Bericht
Hoi ik ben ilya (16 jaar)
en ik zoek ook een band
ik ben een pianist en ik woon in weesp(9 km van amsterdam) en heb wel intresse.
Ik heb zelf niet erg veel ervaring met optreden en samenspelen(klein beetje maar) aar heb wel een redelijke goede theoretische kennis van muziek.
ik wil ook een eigen band oprichten maar ik kan helaas nog niet zo goed gitaar spelen ik leer het nu well en wat heb je allemaal nog meer nodig ??
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.