Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 August 2005, 10:13   #1
MickyMin
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Lange relatie

hi allemaal, Ik heb een klein vraagje.
Zou graag eens jullie menig hier over weten. Ik vrij nu al 2 jaar en 7 maanden serieus met iemand. Iedereen vind dit super leuk enzo maar soms vragen er mensen aan mij of ik dit niet erg vind dat ik alleen maar hem leer kennen en niet weet hoe het voelt om met andere jongens weg te gaan enzo...
Ik zie hem heel graag maar soms twijfel ik toch :s Alhoewel ik niet zonder hem kan..

MikcyMin
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2005, 11:18   #2
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

je zult toch echt je eigen gevoel moeten volgen, daar kunnen wij je niet mee helpen
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2005, 11:51   #3
tieky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hey meid
zolang jij je gelukkig voelt bij hem moet je gewoon bij hem blijven. en dan komt er mss een tijd dat je denkt van maar eigelijk wil ik wel iets anders proberen en dan moet je dat gewoon doen. Maar zolang die tijd er niet is of gewoon helemaal niet komt, moet je gewoon gezellig bij hem blijven. Ik dacht een aantal maanden geleden ook dat ik de rest van mn leven bij mn vriendin zou blijven...Maar dat liep ook anders dan ik dacht maar daar valt dan ook niks aan te doen. Gewoon doen wat jij wilt en verder naar niemand luister... Behalve naar de mensen op dit Forum dan
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2005, 21:32   #4
MickyMin
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik doe nu al 2jaar en een half wat ik wil en dan is bij hem blijven. en ik ben van plan dit nog zolang mogelijk zo te houden!

thx =)
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2005, 23:17   #5
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zoals jij het zegt dat er gevraagd wordt of je niet nieuwsgierig bent naar andere jongens das logisch, want als je een tijd bij een bepaald persoon bent (of het nou de eerste echt relatie is of niet) je gaat na een lange tijd altijd jezelf wel eens afvragen als je een leuk persoon tegen komt van "goh hoe zou die zijn in het zoenen of in bed" of weet ik veel.
Is heel normaal die twijfels maar zoals je zei je kan niet zonder je vriend (aannemend dat we het daarover hebben) en ik zou ook bij hem blijven als ik jouw was.
Want zo te horen ben je wel gelukkig bij hem en das toch een van de mooie dingen in het leven
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2005, 13:09   #6
Marszie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vrij nu al 19 maanden emt me vriend en ik krijg ook zulke opmerkingen maar ik houw ziels veel van me vriend en zouw niet zonder hem willen... ik hoef geen andere jongens te leren kennen ik hou het wel bij mij lieviej... dus als je van hem houd en hem neit kwijt wil dan blijf je tog lekker emt hem vrijen
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2005, 21:21   #7
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Lange relatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MickyMin
hi allemaal, Ik heb een klein vraagje.
Zou graag eens jullie menig hier over weten. Ik vrij nu al 2 jaar en 7 maanden serieus met iemand. Iedereen vind dit super leuk enzo maar soms vragen er mensen aan mij of ik dit niet erg vind dat ik alleen maar hem leer kennen en niet weet hoe het voelt om met andere jongens weg te gaan enzo...
Ik zie hem heel graag maar soms twijfel ik toch :s Alhoewel ik niet zonder hem kan..

MikcyMin
Ik ken het gevoel. Het ene moment slaan de twijfels gewoon toe. Maar een ander moment ben je weer dolgelukkig met diegene. Ik weet niet of het er echt bijhoort, maar ik denk van wel. Het is in mijn ogen logisch dat je af en toe twijfelt, je bent jong..je wil ook wel eens een andere jongen/meid leren kennen. Maar als het er echt op aankomt wil ik absoluuut geen ander.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.