Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 March 2002, 16:38   #1
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard Ik kan t niet

Het gaat dus al een hele tijd niet goed met me en ik weet niet waarom, ik snij mezelf en ben echt heel bang dat t "echt mis gaat". Ik heb daar vaak over gedacht maar deed t niet omdat ik een vriendschap(dacht ik) met een lerares had, ze was de belangrijkste persoon in mn leven. Nu wil ze me veel minder spreken en ze zei dat er helemaal geen vriendschap was terwijl ze me wel dat idee gaf. Maar nu zij alleen wil luisteren als er echt iets is zie ik t helemaal niet meer zitten en ben ik bang dat ik t inderdaad doe binnekort...
Wat moet ik doen ????
please help me !


anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2002, 15:31   #2
lydia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

misschien is die lerares dan niet de juiste persoon om mee te praten...misschien zou je een buitenstander moeten vragen.misschien kan die dan raad geven over wat je wel of niet moet doen en hoe je dat moet doen of laten.
maar vind het wel vreem dat die lerares zegt dat er geen vrienschap is terwijl jij denkt van wel. heeft ze ook gezegd waarom ze denkt dat we geen vriendschap tussen jullie is?
nou ik weet t niet... veel succes(wat moet ik anders zeggen?)
xxx ikke
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2002, 19:18   #3
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ??

he meissie

kop op, je kunt het niet maken om gekke dingen te gaan doen hoor!!!!!!!! er zijn vast nog heeel veel mensen die om je geven, ik vindt het ook heel raar van die lerares.
heb je geen vriendinnen? of iemand die je echt helemaal vertrouwd.
ga er mee praten, en zoek hulp.
ik kan je voorderest ook niet helpen alleen.....
doe geen rare dingen he?? beloofd??
je kan me mailen hoor!!
xxxxxxxxxjes me
  Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2002, 19:10   #4
mirre
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

he ik snap ( een beetje ) wat je bedoelt.

ik praat(te) ook vaak met een bepaalde leraar over problemen, en hij had me daar onwijs veel mee geholpen en ik ging eigenlijk steeds meer van hem verwachten, ik ging hem niet echt als een vriend zien, maar had wel een "speciale" band met hem(althans zo voelde ik het) hij was voor mij meer dan zomaar een leraar. en ik wilde na een tijdje ook heel graag dat wij iets van vriende werden, of dat hij (missschien raar) iets van een soort vader voor mij zou worden(had namelijk nogal problemen met mijn moeder en vader, wilde uit huis) en zo ga je dat beeld alleen maar groter maken. en krijg je situaties die net goed zijn, ook al vind je haar aardig, het blijft een lerares. dat moet je niet vergeten, en jij kan misschien wel het gevoel hebben gekregen dat zij een vriendin van je was, maar misschien heb je het beeld wat je van har had wel erg vergroot en heb je je dingen vernbeeld. en misschien heeft zij jou wel willen helpen, maar had ze helemaal niet zo'n vriendschaps gevoel als jij hebt, en dat moet je respecteren en dat moet het idee dat zij er ook voor je is als vriendin naast je neer leggen. wees blij dat je zo'n aardige lerares hebt,d at ze je wil helpen.

en verder denk ik dat je absoluut gen zelfmoord moet plegen. denk aan je toekomst, je hebt nog een heel even voor je, en ook al ben je nu misschien ongelukig, het zal beter worden, het zal misschien niet gemakkelijk zijn, en je zal er voor moeten werken, het leven is hard, maar als je wilt kun je gelukkig worden, geef niet op !!!!!!
Denk aan al die mensen die je om je heen hebt, die er voor je zijn,die van je ouden, en waarvan jij houdt, vergeet dat niet, het leven is mooi
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 19:06   #5
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Het gaat ondertussen iets beter met me, met de lerares gaat t wel weer aardig maar ik ben niets byzondesr voor haar (it hurts)
Maar goed ik kan af en toe bij haar terecht
Bedankt voor de reply's!
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 09:05   #6
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Het gaat ondertussen iets beter met me, met de lerares gaat t wel weer aardig maar ik ben niets byzondesr voor haar (it hurts)
Maar goed ik kan af en toe bij haar terecht
Bedankt voor de reply's!
gelukkig gaat het nu beter met je!
ik vindt het echt lullig van die lerares!
nou sterkte en -x-x-me
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 11:41   #7
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zelfmoord = zielig

.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 16:49   #8
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ik kan t niet

Citaat:
Originally posted by anouk
Het gaat dus al een hele tijd niet goed met me en ik weet niet waarom, ik snij mezelf en ben echt heel bang dat t "echt mis gaat". Ik heb daar vaak over gedacht maar deed t niet omdat ik een vriendschap(dacht ik) met een lerares had, ze was de belangrijkste persoon in mn leven. Nu wil ze me veel minder spreken en ze zei dat er helemaal geen vriendschap was terwijl ze me wel dat idee gaf. Maar nu zij alleen wil luisteren als er echt iets is zie ik t helemaal niet meer zitten en ben ik bang dat ik t inderdaad doe binnekort...
Wat moet ik doen ????
please help me !




ik heb ook een hele goede band met mijn lerares en zei izz ook bang dat ik het doe maar zij geeft me juist heel veel steun en zegt dat der wel vriendschap izz....je moet met je lerares er over praten enzo...en vragen waarom ze je wel dat idee geeft en zegt dat ut nie zo izz....probeer warmte te zoeken want dat heb je nodig liefde heeft bij mij heel veell geholpen
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 09:43   #9
beyonce14
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hey meid,

Pleeg geen zelfmoord.... Er is altijd nog wel iets in je leven wat leuk is, waar je voor leeft... Je moet positief blijven denken wat er ook gebeurd! Ik weet dat dat soms erg moeilijk is. Verder superveel sterkte

Lots of Love,

Beyoncelover
  Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2002, 13:55   #10
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Het probleem is dat ik voor haar leefde en dat heeft nu dus geen zin meer.....
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2002, 14:23   #11
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch
Zelfmoord = zielig

.
Mee eens...

( dat hielp mij ook toen ík eens aan zelfmoord d8. Errug zwak eigenlijk om jezelf van kant te maken, hoewel ik het WEL begrijp )
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2002, 13:38   #12
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

En dan is zelfmoord zielig, lekker makkelijk praten eh?
Ik wil gewoon uit deze kut wereld uit dit kut leven want ik haat het hier! Ik heb net gehoort dat de allerliefste lerares van de wereld is ontslagen! En ik heb weer mn armen onder gekrast
IK HAAT HET HIER
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2002, 13:49   #13
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
En dan is zelfmoord zielig, lekker makkelijk praten eh?
Ik wil gewoon uit deze kut wereld uit dit kut leven want ik haat het hier! Ik heb net gehoort dat de allerliefste lerares van de wereld is ontslagen! En ik heb weer mn armen onder gekrast
IK HAAT HET HIER
geloof me met zelfmoord kom je echt niet veel verder hoor. Ja sorry hoor maar je wil er dus een eind aan maken omdat t nu ff wat minder gaat? Dat vind ik gewoon zwak. Pff man weet je hoeveel lui je er wel nie pijn mee doet als je een einde aan jezelf maakt. Probeer gewoon te genieten van t leven en kijk niet altijd naar de negatieve dingen. Je moet gewoon naar de positieve dingen kijken...
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2002, 13:57   #14
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
En dan is zelfmoord zielig, lekker makkelijk praten eh?
Ik wil gewoon uit deze kut wereld uit dit kut leven want ik haat het hier! Ik heb net gehoort dat de allerliefste lerares van de wereld is ontslagen! En ik heb weer mn armen onder gekrast
IK HAAT HET HIER
dat kun je dus gewon echt nioet maken weet je hoeveel mensen er zijn die hartstikke veel om je geven, om maar te zwijgen over je ouders, die zal je heel veel pijn aan doen!
en denk maar niet dat ik dat nooit heb gahad iedereen raakt een keer deprisief!
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2002, 19:08   #15
GkuA
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik snap niet hoe mensen hier een oordeel gaan geven op de meest individuele keuze die een mens kan maken.

Ik zie al een paar mensen zeggen dat het zwak zou zijn, ik snap dat niet, hoe kun jij nu weten wat iemand anders doormaakt, wat de motieven zijn. Realiseer je trouwens ook dat zelfmoord direct tegen het sterkste menselijk instinct ingaat, namelijk de wil om onsterfelijkheid, waarvanuit elk menselijk handelen gebeurd. De wil om te leven is zo sterk, dat je enorm diep in de put moet zitten om zelfmoord te plegen, dus eigenlijk is zelfmoord in een bepaald opzicht erg sterk.

En aan mensen die zeggen dat het egoistisch is: ik vind jullie egoistisch omdat jullie denken te kunnen oordelen over iemand's situatie terwijl jullie erbuiten staan.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2002, 20:00   #16
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Euhhhh, sorry hoor, maar ik heb zelf ook zelfmoordneigingen gehad dus ik weet heus wel waar ik over praat! Maar juist om datgene wat hierboven gezegd werd kwam ik er8er dat het echt zwak is!!

Over dat egoisme: daar ben ik het wel mee eenz, het ís en blijft jouw leven
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2002, 20:24   #17
GkuA
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Aristootjuh
Euhhhh, sorry hoor, maar ik heb zelf ook zelfmoordneigingen gehad dus ik weet heus wel waar ik over praat!
En dit vind ik juist zo vreemd, ik geloof heus wel dat jij ook zelfmoordneigingen hebt gehad, maar dan oordeel je je dus vanuit de gevoelens die JIJ had in die situatie. En dat hoeven nog niet dezelfde soort gevoelens of even sterke gevoelens te zijn zoals iemand anders die heeft.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2002, 22:44   #18
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by GkuA
En aan mensen die zeggen dat het egoistisch is: ik vind jullie egoistisch omdat jullie denken te kunnen oordelen over iemand's situatie terwijl jullie erbuiten staan.
Nee nee nee, tis hier een forum, daar praat je met elkaar, voorstanders en tegenstanders. Bij discussies en meningen horen nou eenmaal oordelen
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2002, 08:45   #19
GkuA
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Juist en ik vind dus dat oordelen als zwak/sterk/egoistisch over dit soort situaties weinig waarde hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2002, 09:59   #20
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat kan, maar dit forum is er nu eenmaal dus zul je je meoten aanpassen

overigens was ik het ook niet eens met de komst voor dit forum, want echte op-lossingen die doordacht zijn, komen er niet of nauwelijks. Hierdoor zou het kunnen dat mensne geen echte hulp zoeken, wat fout is...maargoed...veel plezier met de discussies
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2002, 13:59   #21
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Tuurlijk is het geen oplossing maar ik voel me zo ongelooflijk klote, en niet even maar al een jaar!Nu gaat die lererares (op dit moment t bvelangrijkste waar ik voor door leef) weg volgend jaar!
Ik kan echt niet meer en het kan me niet schelen dat jullie dat zielig vinden!
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2002, 14:39   #22
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Meissie, je doet onzettend veel mensen pijn door zelfmoord. Het lost echt niets op, ook niet voor jou. Als je er een einde aan maakt zul je die leuke jongen nooit ontmoeten en zul je geen eigen kinderen meer zien. Ik begrijp best wel dat je het niet meer ziet zitten, maar echt, er kan nog zoveel gebeuren in je leven dat het een beetje voorbarig om het nu al op te geven.

Onthoud: "Every cloud has it's silver lining", kop op en de beuk d'r in. Zoek contact met mensen, maak vrienden. Praat met je ouders...

Mail me als je dat wilt, we zijn er hier om je te helpen. tondemoree@hotmail.com

Sterkte!

Ton
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2002, 23:45   #23
Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zelfmoord is in dit geval niet de oplossing, misschien vind je van wel voor jezelf, daar kan ik in komen, je doet heel veel mensen heel veel pijn als je dat doet. Ik denk dat het hetbeste is om een ander vertrouwens persoon te vinden, ik denk dat je dan het makkelijkste met een vriendin erover kan praten, met al je problemen, of misschien met een vriend(je). Als die lerares heeft gezegd dat er geen vriendschap was, en ze word ontslagen, ga er dan niet achteraan als een hondje. Ik vind het trouwens wel DOM van haar dat ze dat ze zegt dat er geen vriendschap is, als zij jou de indruk geeft van wel. Ik raad je aan om met iemand in de buurt hierover te praten, en ik denk dat het het beste is als je een (vriendin) / vriendje hebt, die van je houd, en die naar je luistert.

Joost
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 13:34   #24
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Oke mischien ist idd niet zo oplossing maar ik ben heel bang dat ik zwaar gek ga worden. Een jongen uit mn klas moest dwangmatig zn haren kammen en zit nu in n gesticht!
Ik heb vandaag gehoort dat hij helemaal van school is nu!
En eigenlijk heb ik hetzelfde, dwangmatig snijden. Ik ben zo bang dat ik hem achterna ga en dat die lerares het dan dus helemaal niet weet omdat ze dan al lang op een anders school zit
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 14:28   #25
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Goed dat je in ieder geval niet meer zo'n zin hebt in zelfmoord, dat is heel goed...

We zijn allemaal wel een beetje gek hier, maar als je wilt praten dan kun je hier in ieder geval altijd terecht. Als er iets is wat ik kan doen dan kun je het gewoon vragen...

Je hebt het zwaar meis maar uiteindelijk komt het op zijn pootjes terecht.

Kus&Knuf
Ton
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 23:55   #26
Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Een jongen uit mn klas moest dwangmatig zn haren kammen en zit nu in n gesticht!
Ik heb vandaag gehoort dat hij helemaal van school is nu!
En eigenlijk heb ik hetzelfde, dwangmatig snijden.
wat ik eigenlijk niet helemaal begrijp is dit:
een jongen moest dwangmatig zijn haren kammen...van wie? en als jij ongeveer hetzelfde hebt maar dan met snijden, kan ik me niet voorstellen dat iemand anders daar opdracht toe geeft, maar dan vind ik het vaag. Moet die jongen 24/7 ze haren kammen ofzo? of gaat ie zijn haren kammen als ie kwaad is of......
kan je me misschien een beetje meer duidelijkheid geven?

Joost
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 00:10   #27
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Joost


wat ik eigenlijk niet helemaal begrijp is dit:
een jongen moest dwangmatig zijn haren kammen...van wie? en als jij ongeveer hetzelfde hebt maar dan met snijden, kan ik me niet voorstellen dat iemand anders daar opdracht toe geeft, maar dan vind ik het vaag. Moet die jongen 24/7 ze haren kammen ofzo? of gaat ie zijn haren kammen als ie kwaad is of......
kan je me misschien een beetje meer duidelijkheid geven?

Joost
Hij heeft gewoon een "natuurlijke" dwang om zijn haren te kammen. Ik denk dat je het beste voor kan stellen als een stemmetje in zijn hoofd die zegt dat hij zijn haren moet kammen....of dat nou 3 keer per dag moet of 24/7, het idee erachter, dat het dwangmatig is, is een psychische afwijking die een aantal mensen hebben. Overigens heb ik nog "nooit" gelezen dat iemand met zulke dwang een goede jeugd heeft gehad...tis meestal een breuk met iets wat vertrouwd was (OID)
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 11:29   #28
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ik vergelijk t altijd net als een junk, die heeft drugs nodig om zich goed te voelen. Ik moet snijden om me goed te voelen, en het gevoel om te moeten snijden word steeds sterker. Net als iemand die rookt sigareten moet hebben. En die jongen moest voor zover ik weet (want wij krijgen er niks over te horen, alleen heb ik t via zorgcommisie gehoort) een paar uur zn haren kammen. Dat moet gewoon, van zichzelf. Anders voelt ie zich niet goed. En iedereen heeft zoiets van haal dan de messen weg maar zo werkt t dus niet. Ik ben zooo bang dat ik ook dat gekkenhuis in moet!
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2002, 19:43   #29
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Een gekkenhuis zal het niet zijn. Ik kan me goed voorstellen dat andere mensen het raar vinden. Ik heb inmiddels wel genoeg gezien om anders te denken.

Het is wel iets serieus, het lijkt me verstandig om er hulp voor te zoeken. Wat voor een rol hebben je ouders hierin? Je zult echt geen gekkenhuis in hoeven, maar je hebt wel hulp nodig denk ik, juist omdat je er zelf niets aan kan doen.

Hopelijk komt het goed, veel sterkte

Ton
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2002, 20:30   #30
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ik heb et vandaag weer gedaan, weer groter dan de vorige keer, weer dieper.
Mn ouders hebben nu een afspraak gemaakt bij psygo voor morgen, maar ik wil niet.
Zij vinden dat we achter de oorzaak moeten komen..
Waarom moet alles zo moeilijk zijn ???
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2002, 15:06   #31
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hoe is het gegaan?
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2002, 17:23   #32
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Ik heb et vandaag weer gedaan, weer groter dan de vorige keer, weer dieper.
Mn ouders hebben nu een afspraak gemaakt bij psygo voor morgen, maar ik wil niet.
Zij vinden dat we achter de oorzaak moeten komen..
Waarom moet alles zo moeilijk zijn ???
Lijkt me wel de beste oplossing om bij een psycholoog te gaan.
Je wilt er toch vanaf? Moet je een beetje meewerken en naar die psycholoog gaan he.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2002, 19:36   #33
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DaSuperEvy


Lijkt me wel de beste oplossing om bij een psycholoog te gaan.
Je wilt er toch vanaf? Moet je een beetje meewerken en naar die psycholoog gaan he.
Ik wil niet vervelend zijn, maar een psycholoog is niet altijd de beste oplossing,bij sommige helpt het wel,bij andere word het dan alleen maar erger,het is niet altijd de oplossing
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2002, 14:24   #34
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Ik wil niet vervelend zijn, maar een psycholoog is niet altijd de beste oplossing,bij sommige helpt het wel,bij andere word het dan alleen maar erger,het is niet altijd de oplossing
Wel dan? Het KAN toch helpen?
Beter dan niets te doen lijkt me, daar zal het ook niet mee verbeteren.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2002, 14:28   #35
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DaSuperEvy


Wel dan? Het KAN toch helpen?
Beter dan niets te doen lijkt me, daar zal het ook niet mee verbeteren.
het kan helpen ja, je kan het altijd proberen, maar ieder geval op mij had het een negatieve werking, ik werd er niet beter van, maar misschien helpt het bij andere wel..
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2002, 19:15   #36
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ik ben wel geweest en heb meegewerkt, ze zei dat ik veel kracht had maar dat ik dat nu negatief gebruikte en dat prositief moest gaan gebruiken, daar ging ze me mee helpen.
Ik hoop dat ze me kan helpen maar ik voel me zo leeg van binnen, eenzaam enzo..
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2002, 17:34   #37
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Ik ben wel geweest en heb meegewerkt, ze zei dat ik veel kracht had maar dat ik dat nu negatief gebruikte en dat prositief moest gaan gebruiken, daar ging ze me mee helpen.
Ik hoop dat ze me kan helpen maar ik voel me zo leeg van binnen, eenzaam enzo..
Proficiat alleszins! Is al heel goed als je meewerkt enzo.
Ik hoop dat ze je kan helpen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2002, 19:31   #38
trustfire
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jij hebt echt hulp nodig.....
van iemand die jou begrijpt en die niet zo de baas over jou speelt ofzo....
die lerares laat jou eigenlijk barsten nu je haar nodig hebt, want als ze jou ceht kent moet ze ook zien dat jij niet in orde bent....en jou dus helpen...
dit klinkt heel kut maar je kunt ook naar ene vertrouwensarts gaan....
is kut maar als jij echt beng bent dat het misgaat moet je naar iemand toe die jou helpt


succes!!!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2002, 20:03   #39
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

misschien moet je eens stoppen met het luisteren naar slipknot




(no offence, musixbox , e.a )
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2002, 20:06   #40
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
misschien moet je eens stoppen met het luisteren naar slipknot




(no offence, musixbox , e.a )
dat word vaker tegen me gezegd, maar dat kan ik niet, vind de muziek gewoon te goed, en ik luister ook andere bands die niet zulke teksten hebben, maar ik geloof niet dat de muziek een groot invloed op me heeft
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2002, 21:21   #41
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


dat word vaker tegen me gezegd, maar dat kan ik niet, vind de muziek gewoon te goed, en ik luister ook andere bands die niet zulke teksten hebben, maar ik geloof niet dat de muziek een groot invloed op me heeft
ik wou al zeggen, jij snijdt tog niet in jezelf?
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2002, 21:36   #42
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r


ik wou al zeggen, jij snijdt tog niet in jezelf?
mwah niet meer, ach ik heb wel me zware tijden gehad, maar is nu over, maar ik geloof niet dat je depressief ofzo word als je na bepaalde muziek luistert, dat heeft er nix mee te maken..
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2002, 11:16   #43
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Nou met de muziek heeft t niks te maken denk ik.
En waarmee t wel te maken heeft weet ik niet
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:38.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.