Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 August 2002, 21:45   #1
stefanietje
Guest
 
Berichten: n/a
Question Wa moek doen?

Hallo iedereen, mijn probleem, of ja, je het mijn probleem alleen kan noemen, speelt zich al enkele jaren af. Om een bepaalde periode valt mijn pa in depressies, en als zo'n periode in aantocht is wordt het bij ons thuis een echte hel. Als kind weet ik dat mijn pa dan regelmatig begint te drinken, en het ergste is hij doet het in den duik zoals wij da zeggen. Belachelijk dus dat ge als kind uw eigen ouder moet achtervolgen om te checken of gij da dus wel effectief doet, en ja, hij is al enkele malen door ons betrapt en blijft het ontkennen. Ik haat gewoon de sfeer hier thuis, de verwijten ben ik beu, nu zijn die er niet maar ik weet dat als zijn periode er weer aankomt alles opnieuw begint, zijn hier mensen met gelijkaardige problemen, kweet, in dit bericht staat nog niet de helft van de sfeer thuis....
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2002, 21:51   #2
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

das minder als je zo in huis moet leven. ik kan wel begrijpen dat je het niet echt leuk vind, al heb ik er zelf gelukkig geen ervaring mee. ik zou je vader eens naar een pshychiator (ofzo) brengen, misschien dat hij hem van zijn depressies of kan helpen, hij kan iig wel luisteren en een professionele mening geven over wat er gedaan moet worden om het een beetje leuk en gezellig in huis te maken

igg succes en ik hoop dat je meerdere tips krijgt
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2002, 09:34   #3
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sjees dat is inderdaadw el heele rg ja...hebben jullie contacten met een dokter ofzo? staat je vader onder behandeling? wnat het is van de gekken dat jullie hem moeten achtervolgen en mocht hij dan gedronken hebben nou dan zijn de gevolgen dalijk niet eens te overzien!
je moet dr iets aan gaan doen hoor hulp zoeken ofzo wnat dit kunnen jullie als gezinnetje echt niet aan

liefs
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2002, 15:28   #4
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by manderijn
sjees dat is inderdaadw el heele rg ja...hebben jullie contacten met een dokter ofzo? staat je vader onder behandeling? wnat het is van de gekken dat jullie hem moeten achtervolgen en mocht hij dan gedronken hebben nou dan zijn de gevolgen dalijk niet eens te overzien!
je moet dr iets aan gaan doen hoor hulp zoeken ofzo wnat dit kunnen jullie als gezinnetje echt niet aan

liefs
ja inderdaad

sterkte ermee!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.