Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 31 May 2004, 16:56   #1
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard interessant!

"In de eerste plaats, de bloot gelaten delen trekken het verborgene aan. Voegen we er hier aan toe dat men aan de hand van deze plaatsvervangers vaak de kenmerken van het origineel tracht te reconstrueren: zoals wanneer de lengte van de neus of de duim dient als maatstaf voor de lengte van de penis, of de omvang van de voet voor die van de vagina - zo keken Chinezen uit naar een kleine voet, die immers de vagina van een maagd in het vooruitzicht stelde."

Bron: http://d-sites.net/nederlands/erotoog05.htm

Ik ben eens naar mijn eigen maatje 40 gaan kijken, en ik moest toch wel lachen, ondanks dat ik geen maagd meer ben, betwijfel ik zeer of mijn voet de lengte van mijn vagina goed weergeeft
Overigens heb ik "Wilde Zwanen" gelezen, waarin verteld werd over het binden van meisjesvoeten. Pijnlijk, mismakend, en heeeeeeel erotisch voor de man gebeurde gelukkig honderd jaar geleden voor het laatst maar alsnog, walgelijk man. Alle botjes werden gebroken, de voeten gebonden, elke keer weer, bah bah voeten gingen er ook van stinken en rotten, teennagels groeiden in de bal van de voeten omdat de tenen naar beneden werden gebogen, en lopen was een marteling. Leuuuk erotisch hoor een vrouw met pijn

Desalniettemin een interessante site, een uiteenzetting (Eigenlijk een online boek) over seksuele aantrekkingskracht vanuit de natuur door de eeuwen heen, soort reflectieverslag met een aantal kunstzinnige foto's die het verhaal illustreren, erg leuk!!
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2004, 10:55   #2
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb zo al heelder reportages gezien over het voetenbinden
van jongsafaan worden de tenen gebroken en zo gevouwen
ook wel lotusvoeten genoemd als ik het neit verkeerd heb
nu als je die voeten ziet
dan vraag ik me af
wat voor iemand kan zoiets sexy vinden?
het zelfde als de wespentaille van vroeger
weet niet de juiste benaming er van
maar dat het middenrif zo werd afgebonden
dat is ook gewoon gruwelijk
en krijg ik persoonlijk toch wel braakneigingen als ik zoiets zie
dan heb ik ik meer respect voor van die mensen met hun sm enzo
dan vind ik dat toch nog ietsjes normaler dan zo'n dingen
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2004, 22:17   #3
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Wat een gaaf verhaal..is echt interessant om te lezen vind ik..ook de manier waarop (het gebruik van) kledingstukken invloed hebben op erotische aantrekkingskracht. Is echt een grote kern van waarheid..dat ook bedekking aantrekkelijk en zelfs opwindend kan zijn..het werkt toch in op de verbeeldingskracht.

Over die lotusvoeten enzo..ik denk dat dat maar net aan de tijd ligt..dat was toen heel normaal al lijkt dat voor ons nu onmenselijk. Ik weet niet of je het met sm kunt vergelijken..omdat voetenbinden duidelijk alleen opwindend is voor de man en sm (voor degenen die ervan houden dan ) voor man en vrouw..
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2004, 14:23   #4
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Wat een gaaf verhaal..is echt interessant om te lezen vind ik..ook de manier waarop (het gebruik van) kledingstukken invloed hebben op erotische aantrekkingskracht. Is echt een grote kern van waarheid..dat ook bedekking aantrekkelijk en zelfs opwindend kan zijn..het werkt toch in op de verbeeldingskracht.

Over die lotusvoeten enzo..ik denk dat dat maar net aan de tijd ligt..dat was toen heel normaal al lijkt dat voor ons nu onmenselijk. Ik weet niet of je het met sm kunt vergelijken..omdat voetenbinden duidelijk alleen opwindend is voor de man en sm (voor degenen die ervan houden dan ) voor man en vrouw..
dat denk ik niet, omdat lotusvoeten werden gezien als een ideaalbeeld van de perfecte vrouw, en SM een sexueel spel is, wat iets is tussen partners.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2004, 19:01   #5
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
dat denk ik niet, omdat lotusvoeten werden gezien als een ideaalbeeld van de perfecte vrouw, en SM een sexueel spel is, wat iets is tussen partners.
Lotusvoeten waren erotisch opwindend voor de man, dus het was niet enkel het ideaalbeeld..maar het is meer iets dat samenhangt denk ik.

Verder heb je gelijk
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2004, 22:46   #6
Rugby_Lieke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is gewoon de cultuur, Zoals je die giraffennekken hebt in Afrika (of waar het ook mocht wezen) En nu heb je plastische chirurgie, net hetzelfde eigenlijk!! Alleen een beetje meer gemoderniseert.
't Zijn vreemde gebruiken en dat moet gewoon in die tijdsgeest bekeken worden. Opwindend vind ik het nochtans ook niet hoor (voeten zijn niet echt opwindend, naar mijn mening)
Die wespentaille vind ik dan toch meer iets hebben, maar als je dan nadenkt over de pijn die die vrouwen moeten lijden, is het ook niet zo'n leuwk ideetje meer.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2004, 08:08   #7
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rugby_Lieke
voeten zijn niet echt opwindend, naar mijn mening

vrouwenvoeten...die van men vriendin echt wel


maar dan heb ik het niet over die lotusvoeten ik had er al van gehoord en dat was zo een van de zaken die ik liever vergat,wat dus ook gebeurd was dus dankjewel 0vera!
Maar dat vond ik ook wel niet te doen
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2004, 10:06   #8
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Was het ook niet zo dat de vrouwen met Lotus voetje niet weg konden lopen van de man?

Waarom zijn de vrouwen altijd de "kut" met al die erotische zooi? Tegenwoordig moet ze weer met bevroren & doorboorde navels rond lopen, harsen & op maken en wij hoeven ons maar 1x per dag te scheren

Edit: en dat hoeven we niet eens te doen, want dan hebben we zo`n sexy baardje
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2004, 10:53   #9
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flater
Was het ook niet zo dat de vrouwen met Lotus voetje niet weg konden lopen van de man?

Waarom zijn de vrouwen altijd de "kut" met al die erotische zooi? Tegenwoordig moet ze weer met bevroren & doorboorde navels rond lopen, harsen & op maken en wij hoeven ons maar 1x per dag te scheren

Edit: en dat hoeven we niet eens te doen, want dan hebben we zo`n sexy baardje
borsthaar moet ook weg he

__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2004, 13:20   #10
anne3
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja idd. lotus voeten, giraf nekken, borst vergrotingen,wespentaille etc. waarom zijn het altijd de vrouwen die pijn moeten hebben en nooit eens andersom?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 16:36   #11
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Lotusvoeten waren erotisch opwindend voor de man, dus het was niet enkel het ideaalbeeld..maar het is meer iets dat samenhangt denk ik.

Verder heb je gelijk
ik heb helemaal gelijk,

het ideaalbeeld van de vrouw op dat moment in china was: kleine voeten, dat bereikten ze door de voeten te binden. en dat draagt dan weer bij aan het ideaalbeeld.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 22:20   #12
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

als hier nog een goeie discussie of wat over lotusvoeten kan loskomen mag ie miss wel naar discussie? 2e keer dat ie niet zomaar geupt wordt
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2004, 15:26   #13
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flater
Was het ook niet zo dat de vrouwen met Lotus voetje niet weg konden lopen van de man?

Waarom zijn de vrouwen altijd de "kut" met al die erotische zooi? Tegenwoordig moet ze weer met bevroren & doorboorde navels rond lopen, harsen & op maken en wij hoeven ons maar 1x per dag te scheren

Edit: en dat hoeven we niet eens te doen, want dan hebben we zo`n sexy baardje
Komt er bij dat we 9 maanden later ook nog zo'n kind eruit moeten persen
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.