Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 13 March 2010, 15:01   #1
Manuelaatje
Lid
 
Geregistreerd op: 13 March 2010
Berichten: 38
Post Krassen & Snijden

haai

ik zit met een probleem.... ik heb heel veel meegemaakt, daardoor kreeg ik ook spanningsaanvallen, omdat ik altijd alles heb weggedrukt... en daarvoor was ik ook onder behandeling en krijg ik nu nog steeds psychologisch begeleiding, het ging wat beter tot een paar weken geleden, ik ben heel goed in me anders voor doen als dat ik me voel, terwijl ik me echt kl*te voelde van binnen dacht iedereen dat het goed ging en ik me goed voelde....
dit was dus wel anders......
door de dingen die ik de laatste maanden heb meegemaakt, vond ik dat ik moest boete, en begon mezelf te snijden, nu van de week heb ik het uiteindelijk verteld aan mijn psycholoog nadat ik had afgesproken dat ze er niks van zou rapporteren, zij heeft mij nu ook als tip gegeven om altijd een elastiekje om mijn pols te hebben en daar aan te trekken als ik mezelf wil snijden, omdat dat net zoveel pijn zou doen... toch lukt me dit niet en blijf ik mezelf snijden.....

zou iemand mij tips kunnen geven, wat ik ipv krassen en snijden kan doen??
Manuelaatje is offline   Met citaat antwoorden
 

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:47.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.