Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 April 2005, 15:32   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down Arnold Bruggink

Wat is er toch met hem aan de hand? Gisteren bedacht ik me tijdens het kijken van Voetbal Inside ineens dat hij in Nederland voetbalde. 'Goh, das waar ook ja', dacht ik.

Sinds begin dit seizoen voetbalt hij voor SC Heerenveen. Een keuze die ik nooit helemaal heb kunnen begrijpen. Heerenveen had Huntelaar al, en Samaras achter de hand. Daarbij als je de geschiedenis van Heerenveen bekijkt heeft men áltijd spitsen die als talent binnenkomen en later verhuizen naar een grotere club. Nooit haalt men een geariveerde speler. Daarbij wordt hij min of meer misbruikt op een positie waar hij niet hoort te staan. Hij is namelijk geen schaduwspits, links/rechtshalf/spits.

Ondanks het feit dat ik nooit een liefhebber ben geweest van de speler Bruggink (ik ergerde me altijd rot aan die zogenaamde namaak-blessures wanneer PSV eenmaal voorstond die hij echt áltijd zogenaamd had) vond ik het altijd opvallend hoeveel doelpunten hij maakte. Een bijzonder doelgerichte spits die zelden echt het volle vertrouwen van zijn trainer genoot. Nadat hij naar Spanje vertrok ben ik hem even uit het oog verloren maar het lijkt wel alsof het daar helemaal misgelopen is met hem. Bij Heerenveen komt het er absoluut niet meer uit. Aangezien er op dit forum een enkele fan van hem rondloopt () vroeg ik mij af of die meer inside-information heeft over wat er precies met Bruggink aan de hand is?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2005, 15:40   #2
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Het heeft er mede mee te maken wat Verbeek gisteren al bij VI zei: hij heeft de voorbereiding niet meegemaakt en dat gaf al een valse start na de winterstop kwakkelt hij met blessures. Daarbij moet hij meestal vanaf links spelen en dat is dus echt niet zijn positie, ik vind hem meer een speler die om een diepste spits heen speelt.
Hij zal wel gekocht zijn met het idee dat een ervaren speler nodig was tussen al die jonkies, maar hij heeft echt nog helemaal niets gebracht helaas..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:02.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.