Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 February 2005, 11:55   #1
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard zwanger

Ik heb dit topic een paar weken geleden ook op het MF geopend, maar daar krijg je natuurlijk niet de mening van de mannelijke medemens.

Voor de meisjes: stel dat je nu zwanger zou worden, wat zou je dan doen?
Voor de jongens: stel dat je vriendin zou zeggen dat ze zwanger is, hoe zou je dan reageren?

En stel nu dat je ouders je zouden zeggen dat je er een broertje of een zusje bijkrijgt, zou je het aanvaarden of zou je willen dat je moeder abortus pleegt?
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2005, 13:47   #2
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Mocht ik ooit zo dwaas/dronken zijn geweest.. Ik zou me lens schrikken, depri worden bla bla, maar ik zou zekker willen dat het kind gebooren werd. Dat het desnoods bij familie opgevoed word bijvoorbeeld.
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2005, 20:38   #3
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou werkelijk kapot zijn en met een reuzedillema zitten!! maar ik vermoed dat ik nu uiteindelijk voor abortus zou kiezen.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2005, 20:58   #4
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Aandringen om het te houden natuurlijk, ik weet zeker dat ik een goede vader zou zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2005, 21:12   #5
Kolkie
KnikkerOog!
 
Kolkie's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 January 2005
Locatie: Ulft
Berichten: 2.142
Standaard

als ik nog een broertje krijg.. zou wel leuk zijn...
maar als een vriendin een kind zou krijgen..
zou ik eerst goed met haar gaan praten over de opties enzo.. en daarna toch echt na de ouders gaan...
__________________
Soms heb je er gewoon geen woorden voor.
Kolkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2005, 22:17   #6
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

ik zou het kind niet kunnen onderhouden, maar ik ben dan ook nog niet zo oud (tenminste, zover dat ik mezelf kan verzekeren van een baan met het salaris waarmee ik een kind zou kunnen onderhouden). Als we geen steun zouden krijgen van onze ouders zou het als het aan mij zou liggen dus weggehaald worden (klinkt dat even ruw, 'weggehaald'). Als zij het daarintegen echt zou willen houden dan zal ik haar zeker willen helpen. Maar deze situatie ligt zo ver weg...
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2005, 22:33   #7
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Ik zou het kind niet willen en kunnen houden. Mijn vriend denkt hier ook zo over. Ik kan er nog niet voor zorgen en wil nog veel te veel dingen doen voordat ik wel klaar ben voor kinderen.
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2005, 12:06   #8
Joeltja
just myself
 
Joeltja's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 October 2004
Locatie: Lunteren
Berichten: 632
Standaard

kzou echt niet weten wat ik dan zou doen, als mn vriendin dan abortus zou laten plegen zou ik me denk ik echt mn hele leven schulidig voelen, maar tis ook verschrikkelijk moeilijk om het te houden en op te voeden enz....

een vriendin van me heeft ook op 16 jarige leeftijd een kind gekregen, en ze heeft het gehouden, (ook) uit geloofsovertuiging, daar heb ik dan zeker respect voor....

kzou dan uiteindelijk toch wel proberen het kind te houden en adn hopen dat je ouders enz. je ermee zullen helpen
__________________
If you could be everything you want to be...
Would you complain that it came to you to easy?
Joeltja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2005, 14:01   #9
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dan wil ik dat ze het
a, alleen opvoed,
b, voor adoptie opgeeft,
c , laat weghalen, de beslissing is aan haar niet aan mij, wat wel mijn beslissing is is dat ik geen kinderen wil, en ze al helemaal niet wil op deze leeftijd en ik ben dan ook niet van plan er voor te op te draaien voor een neukfoutje, als het gepland is dan is het een heel ander verhaal, maar gaat het per ongeluk dan blijf ik bij mn standpunt.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2005, 14:43   #10
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ik zwanger zou worden dan liet ik het denk ik gelijk weghalen. Omdat ik het kind geen toekomst kan geven en omdat ik zelf dan geen toekomst had. Plus dat mijn moeder me anders gelijk zonder iets op de straat zal zetten.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2005, 17:15   #11
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Ik zou het niet kunnen houden, maar ik zou het zeker niet kunnen weghalen.. Waarschijnlijk zou ik het zelf willen opvoeden en dus ook houden.

Mijn moeder: als het een foutje is, leuk, houden!

Als het gevaarlijk zou zijn voor haar: WEGHALEN
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2005, 19:38   #12
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben totaal nog niet klaar om papa te worden en kan er tevens nog niet voor zorgen.

Ik zou mijn vriendin vragen wat zij wil, maar toch laten aanvoelen dat ik haar niet veel steun zal kunnen geven.

Verder zou ik haar beslissing respecteren en uiteindelijk ook steunen en natuurlijk mijn verantwoordelijk proberen te nemen.

Nu ga ik er nogal vrij losjes over maar als het echt moest zijn... .

Eveneens denk ik dat het voor een jongen gemakkelijker is omhierover een beslissing te nemen. Als meisje voel je het kindje natuurlijk groeien.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2005, 20:28   #13
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prinskoekje
Nu ga ik er nogal vrij losjes over maar als het echt moest zijn... .
Ik denk dat dat bij iedereen wel het geval is. Als het eenmaal zo zou zijn, zou het grootste deel ook beginnen twijfelen.
Het klinkt allemaal heel logisch, maar zoiets is vlug gezegd.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2005, 09:15   #14
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Tjsa ik zou het niet weten ... denk dat ik dat pas zou weten op het moment dat het ook echt gebeurd
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2005, 17:23   #15
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

stel dat ik vader zou worden ,waarbij ik het zelf niet gekozen heb ... ik zou het zeker niet willen houden, eerste en vooral omwille dat ik nog maaar een student ben ,en ik de mogelijkheid niet heb om voor dat kind te zorgen. het zou voor dat kind geen leven zijn, en voor mij ook niet..
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2005, 11:52   #16
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
dan wil ik dat ze het
a, alleen opvoed,
b, voor adoptie opgeeft,
c , laat weghalen, de beslissing is aan haar niet aan mij, wat wel mijn beslissing is is dat ik geen kinderen wil, en ze al helemaal niet wil op deze leeftijd en ik ben dan ook niet van plan er voor te op te draaien voor een neukfoutje, als het gepland is dan is het een heel ander verhaal, maar gaat het per ongeluk dan blijf ik bij mn standpunt.
Stel dat ze besluit het te houden, en dat kindje zou gaan vragen naar 'papa'..zou je dan nog niet in aanraking willen komen met je kindje? Volgens mij gaat dat wel knagen op een gegeven moment.

Als ik er op dit moment achter zou komen dat ik zwanger zou zijn, zou ik abortus laten plegen. Net als wat Sanne zegt, ik kan er niet voor zorgen en wil nog teveel dingen doen voordat ik kan gaan nadenken over kinderen. Ik denk dat als ik het kind zou houden, ik het altijd mijn fout zou gaan kwalijk nemen. Adoptie zou ik never nooit over m'n hart kunnen verkrijgen.

Mijn ouders kunnen toch geen kinderen meer krijgen, maar stel dat het zou kunnen, zou ik het best leuk vinden om er nog een broertje of zusje bij te krijgen.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2005, 23:27   #17
Ienke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat ik stop met studeren en het kind wel hou. Ik heb immers al een diploma en kan dus werk zoeken, mijn vriend werkt al. Het zou dus niet echt zo een grote ramp zijn denk ik. Nu ja, ik zou wel eens moeten slikken, echt helemaal handig zou het niet zijn hé.

Een broertje of zusje zou ik wel aanvaarden hoor, ik zou er weinig probleem mee hebben denk ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2005, 21:38   #18
sweet_mai
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
dan wil ik dat ze het
a, alleen opvoed,
b, voor adoptie opgeeft,
c , laat weghalen, de beslissing is aan haar niet aan mij, wat wel mijn beslissing is is dat ik geen kinderen wil, en ze al helemaal niet wil op deze leeftijd en ik ben dan ook niet van plan er voor te op te draaien voor een neukfoutje, als het gepland is dan is het een heel ander verhaal, maar gaat het per ongeluk dan blijf ik bij mn standpunt.

als mijn vriend zich zo zou opstellen ten opzichte van mij, zou hij direct z'n koffers mogen pakken.
Als je zwanger wordt heb je dit (in hoogstuitzonderlijke omstandigheden niet) met twee gedaan. Als man dan volledig je verantwoordelijkheid negeren kan voor mij niet.
Met twee is het al een zware beslissing, hoe kun je dan je vriendin alleen voor die keuze stellen?


Als ik op dit moment zwanger zou worden zou het zeker heel ongelegen komen. Maar ik zou bereid zijn om mn studie ( tijdelijk) aan de kant te schuiven. En mn vriend zou toch gedeeltelijk z'n verantwoordelijkheid moeten nemen. Want ik zou eigenlijk niet weten of ik het over mn hart zou krijgen om het te laten weghalen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2005, 00:57   #19
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

abortus, hoe dan ook. Ben absoluut niet aan kinderen toe, en ik ga niet mijn toekomst opgeven voor een "ongelukje".
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2005, 01:19   #20
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
abortus, hoe dan ook. Ben absoluut niet aan kinderen toe, en ik ga niet mijn toekomst opgeven voor een "ongelukje".
dat is ook de eerste optie.... bekijken of je het kind uberhaubt wel kan onderhouden! zo niet klaar ben je al.
wel tjsa, ik zou op deze leeftijd nog geen kind willen. Eerst een lieve meid die de tijd heeft om te werken of voor het kind te kunnen zorgen, anders werk ik wel of zorg ik voor het kind. maar het moet echt wel een fulltime job zijn een kind, en niet voor zo een kinderdagverblijf!
Belangrijkste is dat beide ouders een degelijke opleiding hebben afgerond om een inkomen te garanderen en het kind te kunnen ondehouden!
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2005, 19:58   #21
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joeltja
kzou echt niet weten wat ik dan zou doen, als mn vriendin dan abortus zou laten plegen zou ik me denk ik echt mn hele leven schulidig voelen, maar tis ook verschrikkelijk moeilijk om het te houden en op te voeden enz....

een vriendin van me heeft ook op 16 jarige leeftijd een kind gekregen, en ze heeft het gehouden, (ook) uit geloofsovertuiging, daar heb ik dan zeker respect voor....
Vreemd .. Uit geloofsovertuiging houdt ze het kind..Dus ze is moslim/christen(of?)? Dan mag ze ook geen seks voor het huwelijk toch? Lekker consequent..
Correct me if I'm wrong..
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2005, 20:58   #22
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
abortus, hoe dan ook. Ben absoluut niet aan kinderen toe, en ik ga niet mijn toekomst opgeven voor een "ongelukje".
idd ... hier dezelfde mening ... maar hoe ik op dat moment precies zou reageren weet ik niet ... maar absoluut abortus
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2005, 21:45   #23
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

mijn vriendin zou niet zomaar zwanger worden, ik vind abortus een uitsterst redmiddel en wil er ook alles aan doen om een ongewilde zwangerschap te voorkomen (duidelijk is dat ik nog lang geen vader wil worden). en 'ongelukjes' liggen meestal aan jezelf.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 12:37   #24
tienermama
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: zwanger

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Ik heb dit topic een paar weken geleden ook op het MF geopend, maar daar krijg je natuurlijk niet de mening van de mannelijke medemens.

Voor de meisjes: stel dat je nu zwanger zou worden, wat zou je dan doen?
Voor de jongens: stel dat je vriendin zou zeggen dat ze zwanger is, hoe zou je dan reageren?

En stel nu dat je ouders je zouden zeggen dat je er een broertje of een zusje bijkrijgt, zou je het aanvaarden of zou je willen dat je moeder abortus pleegt?
Ik heb een dochter ik ben een hele jonge mama , en ik ben tegen abortus !! ik begrijp eiglijk niet de mensen die het doen , maar het under leven , ik zou nooit of te nooit abortus doen ! maarjah
als iknog een broertje of zusje wil tuurlijk zou ik dat aanvaarden ik hou van kinderen ,hoe meer er hier zijn hoe leuk het hier is , wij zijn hier met 6 en ik ben dolgelukkig hier
groetjes
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 13:53   #25
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: zwanger

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
Ik heb een dochter ik ben een hele jonge mama , en ik ben tegen abortus !! ik begrijp eiglijk niet de mensen die het doen , maar het under leven , ik zou nooit of te nooit abortus doen ! maarjah
als iknog een broertje of zusje wil tuurlijk zou ik dat aanvaarden ik hou van kinderen ,hoe meer er hier zijn hoe leuk het hier is , wij zijn hier met 6 en ik ben dolgelukkig hier
groetjes
Je kunt ook je liefde voor kinderen uiten door juist arbortus te plegen. Zodat ze een kans hebben op een fatoenlijk leven. Want een kind kan immers geen kind leren hoe het zich moet gedragen als het volwassen is. Omdat je de hele levenservaring simpelweg mist.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 14:32   #26
SJronn0w
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

'k zou voor abortus kiezen.. ['t lijkt me wel vet moeilijk, maar 't is toch nog nix ] 'k wil liever een kind, als 'k op mzelf woon, 'n vaste baan & vriend.. Dan heb 'k dat kind meer te bieden

Mn ouders ; Tsja.. als hun dat willen, doen ..
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 15:13   #27
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Ik zou zeker weten voor abortus kiezen, zéker op mijn leeftijd.

Als m'n moeder zou zeggen dat ik er een broertje/zusje zou bijkrijgen, zou ik echt geschokt zijn maar dat gebeurt (volgens mij) toch nooit. Ik heb al een zusje (dat 7 jaar jonger is dan ik) en da's genoeg
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2005, 02:59   #28
Oracle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wie niet om het leven geeft geeft niet om zichzelf is mijn motto.

Je gooit het in de bak of je vereert het, maar het betreft wel jezelf. Daarom raad ik maar aan om er zuinig op te zijn en het lief te hebben in plaats van maar gelijk abortus. In het kort er moet vroeger begonnen worden met die kinderen sexueel te onderrichten , ze zijn tegenwoordig al sexueel actief met 9-12 jaar ofzo, beter dus beter te vroeg dan te laat.

Het zou echt raar zijn om nu nog een zusje,broerjte erbij te krijgen.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2005, 17:49   #29
schatke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het al 2 keer gedroomd dat ik zwanger was: ik kon het voelen en in 1 droom wist ik zelfs dat ik 4 maanden ver was!

Moest ik nu zwanger zijn dan zou ik het kind opvoeden samen met mijn vriend (of alleen als die het op een lopen zet je weet nooit)
Abortus plegen zou ik niet kunne --> ik ga mijn eigen kind niet vermoorden.
Ik weet ook moest het zo zijn dat het een tijd moeilijk zal zijn vanwege mijn studies enzo...

Moest mijn moeder zwanger zijn zou ik zeeeeer blij zijn
Zo een schattig broertje of zusje erbij zou ik super vinden!
Ze zeggen altijd "wacht tot als het groter is" maar ik denk dat ik het dan nog even leuk zal vinden als grote zus
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2005, 09:57   #30
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schatke
Ik heb het al 2 keer gedroomd dat ik zwanger was: ik kon het voelen en in 1 droom wist ik zelfs dat ik 4 maanden ver was!

Moest ik nu zwanger zijn dan zou ik het kind opvoeden samen met mijn vriend (of alleen als die het op een lopen zet je weet nooit)
Abortus plegen zou ik niet kunne --> ik ga mijn eigen kind niet vermoorden.
Ik weet ook moest het zo zijn dat het een tijd moeilijk zal zijn vanwege mijn studies enzo...

Moest mijn moeder zwanger zijn zou ik zeeeeer blij zijn
Zo een schattig broertje of zusje erbij zou ik super vinden!
Ze zeggen altijd "wacht tot als het groter is" maar ik denk dat ik het dan nog even leuk zal vinden als grote zus
is dit nu niet een perfect voorbeeld van naďviteit ?
schaap...
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 19:57   #31
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik z0u het kind zker ste weten houden, mischien ook omdat ik opgev0ed ben dat een ab0rtus nii mag, alleen als je verkracht bent ofzo.

Mijn ouders hebben dan ook gezegd "ALS" het zou gebeuren, dat ze voor me klaar staan.

Ik denk klinkt mischien gek,, maar als je zwanger bent dat jij daar voor bent uitgekozen omdat kind te krijgen, en ik zou het zelf NOOIT maar dan ook echt NOOIT over mijn hart verkrijgen om een levend wezen dat in mij groeit zomaar weg toen doen!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2005, 20:09   #32
Cornflake-girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmm,, ik zou het niet houden..
Me vriend denk daar ook wel hetzelfde over..
Pas gelede dachten we dat ik zwanger was,, maar uit de test bleek van niet.. Of het zeker klopt weten we nog niet.. maja.. We hebben het wel wel veel over gehad.. En we zouden het kind dan niet laten komen...
  Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2005, 21:29   #33
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Ik zou het kind houden, behalve bij verkrachting.
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2005, 21:48   #34
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oracle
Wie niet om het leven geeft geeft niet om zichzelf is mijn motto.
Ik geef juist heel veel om mijn leven en zou dat dus niet willen vergooien door tienermoeder te worden
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2005, 07:20   #35
fasty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

abortus plegen wil ook nog wel ff verder leven
babys daar denk ik over 10 jaar wel weer aan
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2005, 16:12   #36
Nevsehirli
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou het kind gewoon houden.....

Ik weet zeker dat ik het kind goed kan opvoeden met Nederlandse en Turkse normen en waarden...

Maar ik zou men zoon of dochter toch een Turk maken
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2005, 18:53   #37
sprankle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ...

Ik zou het weg laten halen, ik zou liever niet voor m'n 21ste een kind krijgen, het liefst pas als ik tegen de 30 loop, je kan beter je leven goed op een rijtje hebben, anders word het in een onzekere wereld geboren. Ik denk trouwens niet dat jongens moeten/mogen aandringen bij hun vriendin om het te houden ! vaak word het meisje er toch het meest mee belast vooral tijdens de zwangerschap...
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2005, 18:56   #38
fasty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sprankle
Ik zou het weg laten halen, ik zou liever niet voor m'n 21ste een kind krijgen, het liefst pas als ik tegen de 30 loop, je kan beter je leven goed op een rijtje hebben, anders word het in een onzekere wereld geboren. Ik denk trouwens niet dat jongens moeten/mogen aandringen bij hun vriendin om het te houden ! vaak word het meisje er toch het meest mee belast vooral tijdens de zwangerschap...
met je eens bij mij tegen mn 28e zal ik pas aan baby's denken
maar wel veel oefenen met het maken ervan
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2005, 23:40   #39
Raspberry
Ja?
 
Raspberry's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.207
Standaard Re: Re: Re: zwanger

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annomeisje
Je kunt ook je liefde voor kinderen uiten door juist arbortus te plegen. Zodat ze een kans hebben op een fatoenlijk leven.
geen kans dus, want als het goed is is je kindje weg dan.
Maarja.. ik weet niet wat ik zou doen, en hoop dat ik het ook niet te weten kom.
Ben er zeker nog niet aan toe.
__________________
Er was eens...
Raspberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2005, 11:43   #40
carlo
Lid
 
carlo's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 April 2005
Locatie: Ergens....
Berichten: 315
Standaard

Als mijn moeder nog eens zwanger zou zijn (ik ben 15), waarom zou ik dan zeggen: "dat wil ik niet, doe maar abortus!"
Ik heb daar gewoon het recht niet voor, achterlijk als je het zou zeggen trouwens.
__________________
Heaven on Earth, we need it now...
carlo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2005, 22:05   #41
fasty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat zou ik dus wel zeggen
ze heeft het al druk zat met ons
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2005, 11:28   #42
Nevsehirli
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: ...

Citaat:
[i] Ik denk trouwens niet dat jongens moeten/mogen aandringen bij hun vriendin om het te houden ! vaak word het meisje er toch het meest mee belast vooral tijdens de zwangerschap... [/b]

Dit slaat dus nergens op.
Jij koos ervoor om die lul van diegene in je te voelen en jij koos ervoor om met hjem de liefde te bedrijven en dan mag jij in een keer AL HET RECHT HEBBEN om te beslissen over het weghalen of het houden van het kind?

Don't think so
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2005, 13:06   #43
sprankle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ...

Neeej dat bedoel ik niet, ik bedoel gewoon dat hij niet mag aandringen het kind te houden, hij mag het natuurlijk wel zeggen maar niet dwingen, en hij kan natuurlijk ook zeggen dat hij het kind niet wil, dan weet het meisje waar ze aantoe is, en uiteindelijk hangt het er natuurlijk vanaf of de relatie blijft of dat het sowmaar iemand was :-S
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2005, 21:25   #44
Nevsehirli
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jahaaa???

Als ik wil ik stuur 30 advocaten in haar reet en ik laat het nog niet weghalen..
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2005, 14:07   #45
sprankle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als het meisje het kind wegwilhalen heeft ze bij het ziekenhuis geen toestemming nodig van de vader... die lui halen het kind weg als de moeder dat wil...
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 19:09   #46
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is grappig dat deze post er staat want toevallig heb ik nu sinds 6 maand een vriendin en heeft een vriendin van haar laatst te horen gekregen dat ze al 3 en een halve maand zwanger was van vriend.
Dit heeft mij toen aan het denken gezet van stel dat het bij mij en me vriendin gebeurd.
Nu waren we in eerste instantie wel eens dat we het zouden laten weghalen als dat kon maar indien we er net als haar vriendin achter komen als het niet meer kan zal k er ook zeker voor zorgen want ik heb het ook helpen creeren.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:47.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.