Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 May 2005, 19:29   #1
JammyPastei
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Pesten + houding

ik werd 2 jaar geleden hard gepest maja dat begrijpen jullie wel, vorig jaar toen ik wat populairder werd hield het op (gelukkig) en ja nu heb ik een beetje het probleem dat ik me altijd ZO nerveus voel als ik me niet op men gemak voel.
Als ik heel gewoon over straat loop en iemand ziet naar me geraak ik in paniek en weet ik niet wat ik moet doen... Recht in de ogen kijke, negeren...
Ik voel me er nogal ongemakkelijk bij...

Langs de ene kant ben ik totaal veranderd, vrij sociaal durf ik veel maar dat alleen als ik me op men gemak voel.
Langs de andere kant ben ik bang voor wat andere mensen van me denken... Ik ben altijd bang dat ik een verkeerde houding aanneem kan iemand mss hier wat over kwijt?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2005, 12:33   #2
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

gewoon jezelf zijn, ik werd ook gepest, nu jaren later negeren we elkaar gewoon (als we tijdens uitgaan elkaar tegenkomen) wel 2 mensen in elkaar geslagen, want ik was toen groter en sterker gworden.

het maakt me niet uit wat ze van me denken maar dan heb ik liever dat ze het direct tegen me zeggen dan dat ze 8er om me rug lullen.

en hoe bedoel je verkeerde houding precies. dat als je in een aso buurt niet de kakker moet gaan spelen?
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2005, 13:46   #3
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Bij mij is het precies hetzelfde en ik schijn ook een beetje gay te staan.. of gay mn peuk vast te houden ofzo. Maak ik altijd gewoon zelf ook grapjes over en niemand zegt er nu meer iets van Misschien is dat iets om te proberen?
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2005, 19:22   #4
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Gewoon jezelf blijven, en wie daar problemen mee heeft heeft pech Die mensen verdienen het niet om je zorgen over te maken, je kunt je tijd wel beter besteden.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2005, 17:32   #5
mathalaylias
Lid
 
Geregistreerd op: 23 March 2005
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Gewoon jezelf blijven, en wie daar problemen mee heeft heeft pech Die mensen verdienen het niet om je zorgen over te maken, je kunt je tijd wel beter besteden.
volledig mee akkoord, desnoods denk je dat ze geen kleren aanhebben, adat helpt als je bijvoorbeeld op een podium moet staan of voor een grote groep spreken
mathalaylias is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:09.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.