Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 August 2005, 10:48   #1
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard wat moet je daar mee doen ?

hallo .

ik heb sinds vorige week vrijdag een relatie maar een " concurente " van mijn vriendin is stik jaloers en doet alles om mijn leven zuur te maken .. vrienden van har die mij bedreigen ... mijn vriedin alle verwijten naar het hoofd slingeren .. bellen etc ..

das echt om zot te worden echt niet te doen :s

wa moetek daar mee aanvangen ?
want langer dan het bezig is kan dit niet door gaan :s

graag seriuse antwoorden en niet zo van erop slaan ze de vermoorden en al want slaan en vechten en derglijke is niet voor mij bestemd .. ben te zwak daar voor


mvg kurobu
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2005, 12:58   #2
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ik het goed begrijp is het een meisje die jou leuk vindt, maar omdat je voor iemand anders hebt gekozen, doet ze zo vervelend?

In dat geval moet je haar duidelijk maken dat zoals ze zich nu gedraagt, ze niet meer kans maakt op jou en ze zich heel erg belachelijk maakt. Je hebt nou eenmaal voor die andere meid gekozen.

liefde & dating?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2005, 17:07   #3
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

idd de situatie is zo...

maar het feit komt er op neer dat het echt bedreigingen zijn dat ze geven en dergelijke .

om het een keuze te noemen eigenlijk niet .. zij dacht dat ik ook wel op haar zou vallen maar dat was totaal niet zo zij dacht dit maar . ik was al stapel verliefd op het andere meisje en bij dat meisje ben ik nu .. en ben zeer blij .. en daar kunnen ze niet tegen dus vallen ze ons maar contstant lastig en dergelijke ...
dus is het niet echt liefde en dating ...

mvg kurobu
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:38.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.