Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 14 October 2007, 15:41   #1
Anoniemo94
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Ooit erg Jaloers geweest? of ben je jaloers?

Ik ben nu zelf verliefd, En heb het gevoel dat alle aandacht naar andere jongens gaan en dat ik daarom niet leuk genoeg ben. Maar das normaal volgens mij .
ZIjn jullie jaloers? Of waren jullie is een keer heel erg jaloers?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2007, 15:51   #2
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind jaloezie zoieso al dom.. waarom gun je een ander nou niet wat leuks.. waarom moet je altijd alles hebbe want een ander ook heeft...

een vroegere vriendin van mij was ALTIJD overal jaloers op.. (( zo'n trut )) die deed mij ALTIJD na.. alles wat ik had.. had zij de volgende dag ook..
maar het ergste was nog.. ze zij dus.. dat IK háár nadeed.. maar.. Da.. Pha..!! AHW.. ze deed het ZELEF juist!!!

en je mocht ook NOOIT wat tege haar zegge.. zij schold je overal voor uit.. maar als je wat tege haar zei.. ging ze hulend naar der mammie!!!

dus toen ware we een beetje aan het kliere en toen pakte ze WEERES me fietssleutel af.. en toen zei ik voor de grap.. trut.. en toen was ze ZO vreselijk boos.. OPEENS ..en toen heeft zij mij uitgescholden voor kutkind.. nou dan hoeft het van mij niet meer.. dus toen heb ik haar links late ligge..

en nu heb ik het beter dan toen ik met haar rondhing.. duss
  Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2007, 17:46   #3
Klijntje
Lid
 
Klijntje's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 September 2007
Locatie: klein dorpje in Zeeland
Berichten: 107
Standaard

Ik ben jaloers op iedereen die nu wel in de buurt van mn vriendje is, maar dat is niet zoals jij hier bedoelt XD

Ik ben wel eens jaloers omdat ik het gevoel heb dat zijn aandacht meer naar andere mensen gaat, maar dat is inderdaad heel normaal. Sommige mensen zijn heel snel jaloers, sommigen wat minder, en sommigen zelfs bijna helemaal niet. Maar iedereen is wel eens jaloers, zeker op het gebied van de liefde, omdat je dan gewoon wilt dat jij alle aandacht krijgt, hoe egoďstisch dat ook is XD
__________________
The verb "To Glomp": The act of lovingly (and dramatically) attacking another with a hug

~Whatever road you choose, I am behind you; win or lose..
Klijntje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2007, 21:09   #4
Daan!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmm, leuk topic!

Ben zelf jaloers, nou ja..eigenlijk niet maar het lijkt er wel op..

ik had een vriendin, en het ging uit toen kreeg ze 'n nieuw vriendje vlak daarna..dat kon ik dus absoluut niet hebben omdat ze echt nog geen week d'r voor zei 'Daan, ik hou nog steeds van je bla bla bla, ik wil voorlopig geen nieuw vriendje etc."
Toen ben ik zoo pissed geworden dat ik echt vanalles heb gedaan om d'r te pesten! Dus envellope met peuken in de brievenbus etc..
Te DOM voor woorden eigenlijk maar toch..
  Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2007, 21:36   #5
Tomasco
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
ik had een vriendin, en het ging uit toen kreeg ze 'n nieuw vriendje vlak daarna..dat kon ik dus absoluut niet hebben omdat ze echt nog geen week d'r voor zei 'Daan, ik hou nog steeds van je bla bla bla, ik wil voorlopig geen nieuw vriendje etc."
ongeveer het zelfde meegemaakt Alleen ik heb der uitgescholden.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2007, 22:15   #6
milou-kauffman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Klijntje Bekijk Bericht
Ik ben jaloers op iedereen die nu wel in de buurt van mn vriendje is, maar dat is niet zoals jij hier bedoelt XD

Ik ben wel eens jaloers omdat ik het gevoel heb dat zijn aandacht meer naar andere mensen gaat, maar dat is inderdaad heel normaal. Sommige mensen zijn heel snel jaloers, sommigen wat minder, en sommigen zelfs bijna helemaal niet. Maar iedereen is wel eens jaloers, zeker op het gebied van de liefde, omdat je dan gewoon wilt dat jij alle aandacht krijgt, hoe egoďstisch dat ook is XD
ja maar ik dacht ook dat ik bij mijn vriend snel jalours was. omdat ik het idee had dat hij meer aandacht aan andere meiden besteedde. en achteraf bleek dat dus ook zo te zijn. ik wil niet zeggen dat dat bij jou zo is. maar je moet je niet voor de gek laten houden doordat anderen (of hij) zeggen dat je onzeker of jalours bent. want ik begon dat dus wel te geloven terwijl het nu uit is omdat hij meerdere malen is vreemdgegaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2007, 18:11   #7
Klijntje
Lid
 
Klijntje's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 September 2007
Locatie: klein dorpje in Zeeland
Berichten: 107
Standaard

Ik zeg ook niet dat het altijd onterecht is als je jaloers bent omdat je denkt dat anderen meer aandacht krijgen. Ik doelde alleen meer op de situaties waarin je eigenlijk wel weet dat je heel veel aandacht krijgt, maar je je toch jaloers voelt als je hem/haar met een ander ziet praten/lachen. Mijn situatie dus =P
__________________
The verb "To Glomp": The act of lovingly (and dramatically) attacking another with a hug

~Whatever road you choose, I am behind you; win or lose..
Klijntje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2007, 21:07   #8
milou-kauffman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja ik snap wat je bedoelt
door mijn ervaring is mijn vertrouwen op dat gebied alleen nu een beetje op het nulpunt. maar dat komt wel weer
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2007, 22:01   #9
Anoniemo94
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

iedereen voelt zich wel eens kut.
Maar zei geeft eigenlijk iedereen aandacht terwijl ze helemaal niet verliefd is ofzo. Ze kan gewoon een hele goeie vriendin van je zijn. Alleen ik ben dus verliefd op haar geworden en zoals zij dan is, daar wordt je dan nog wel is jaloers van . Maar dat ligt ook aan de jongen waar ze dan meer aandacht aan geeft hoor!
Ik bedoel bij de ene denk ik. He, tuurlijk mag die dat. Dat vind ik helemaal niet erg. En bij de andere denk ik. Jah, godver vieze klootzak zeg maar .
Jaloezie is me trouwens eigenlijk alleen nog maar bij vriendschap/verliefdheid overkomen .
ps. Eindelijk heb ik skeer een goed topic bedacht
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.