Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 29 April 2003, 18:47   #1
Karliene
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Aaaaargh, rot bussen..

Sjonge jonge, ik heb het dus helemaal gehad he vandaag..
Eerst een ubersaaie stagedag ...Speciaal om tien voor 5 al begonnen met mijn kantoor op te ruimen zodat ik op tijd zou zijn voor de vroege bus..Komt die bus niet op tijd...Nee, niet op tijd, wat zeg ik, helemaal niet opdagen..)*#^~*#^)*

Nou ja, afijn, ik de bus in..
Vervolgens doe je 10 minuten over een stukje van 200 meter..Leuk zo'n tweebaansweg..
Kom je op het station...
Wil je naar je bus lopen, rijdt ie net weg..2 minuten te vroeg

Vervolgens weeeeer wachten...
De bus kwam wonderbaarlijk genoeg alweer na 5 minuten...
Natuurlijk weer zo'n ellendige Franse bus waar je niet lekker in kan hangen.......
Is er filevorming in het centrum door de Vrijmarkt en we konden weeeeeeeeer 15 minuten sukkelen en dat is echt niet overdreven..

Het moraal van dit verhaal; ik heb er potverdorie bijna anderhalf uur (normaal 50 minuten) over gedaan om van mijn stageplek naar huis te komen..*&$)^(~*#@)^*

Lang leve het openbaar vervoer...
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2003, 19:54   #2
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kan dr over mee praten........... Rot bussen ook
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2003, 20:49   #3
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2003, 21:09   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

khad vandaag juist dat m'n bus 10 minuten later kwam dan er werd aangegeven
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2003, 00:45   #5
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik zat vandaag totaal 5 uur in de trein
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2003, 00:48   #6
infamous
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
ik zat vandaag totaal 5 uur in de trein
die treinen bij jou sucken, ik stond daar ook 1 1/2 uur helemaal brakdoodengaar te wachten :/

lang leve mp3spelers dan
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2003, 11:21   #7
DutchECK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Weet wat je bedoelt, mijn situatie:

Start: 7:00
Ik loop naar de trein
Tijd: 7:10
Ik wacht op de trein van kwart over.
Tijd: 7:18
De trein komt gewoon niet opdagen. Ik loop naar de dichtstbijzijnde bushalte.
Tijd: 7:24
Ik zie net de bus vertrekken en moet dus op de volgende wachten.
Tijd: 7:50
Volgens plan had ik er al 5 minuten moeten zijn
De bus komt eraan, met 5 minuten vertraging vanwege de sneeuw op de weg. Glibberend gaan we verder.
Tijd: 8:10
Ik kom aan op het busstation voor mijn overstap.
Tijd: 8:20
Ik vertrek langzaam richting stageplek, weer vanwege gladheid.
Tijd: 8:40
Ik kom aan op mijn stageplek, 55 minuten te laat.

En toen bleek dat ik niks kon doen omdat mijn twee begeleiders er beide niet waren. Mijn stageplek is een middelbare school, vandaar. Kon ik hetzelfde parcours weer afleggen.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 17:19   #8
Duffie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ging vandaag met men vriendje naar de cinema. we spraken af aan et station om samen daar de bus te nemen naar de cinema. vandaag is et dus 1 of andere kerkelijke feestdag geloof ik , dus de bussen reden al niet altijd als ze normaal reden. maar nu was der ook nog zo'n koers aan de gang dus de bussen konden niet overal door. ik daar aan et station een uur (een uur in de snikhitte) (tussen allemaal starende bruine mannen) (ik heb nx tegen op bruine mannen, maar wel als ze staren) (en blijven staren) gestaan. uiteindelijk ben ik dan naar huis gegaan waar men vader er voor zorgde dattik tóch nog es ging kijke aant station. wat blijkt? ik had em nčt mislopen, gelukkig stondie daar toch ikke eeeeeel blij *dikke zoen*
  Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2003, 13:06   #9
drbreznjev
Lid
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Berichten: 16
Post Openbaar vervoer

Het openbaar vervoer

Het is een grote bende in het openbaar vervoer, al jaren heb ik er last van. Dan rijd de bus niet, dan is de trein te laat.

Vrijdag was het de beurt aan de bus. Ik had nog een aantal dingen te doen (winkelen) en daarom wilde ik uit ons kleine dorpje naar de dichtsbijzijnde "stad": Heerenveen. Ik kijk heel beleefd op de regeling en jawel. Vakantieregeling, maakt niets uit want de bus rijdt toch (althans dat dacht ik) De hoge heren van Arriva hadden opeens besloten om er geen vakantieregeling op los te laten maar... gewoon een zodagregeling. Stond ik leuk voor niets te wachten. Diegene de met mij stond te wachten heeft Arriva gebeld en een bus besteld, dat ook nog. Bus kwam, ben in gestapt. En nog redelijk normaal in Heerenveen aan gekomen, maar 1 uur te laat. Terugreis ook maar een vertraging van 1 uur. De buschauffeuse heeft mij en een andere reisgenoot nooit gezien, bijna onmogelijk als ik half op de busstrook sta te zwaaien met mij OV-kaart.

En vandaag deed de NS er nog een schepje bovenop.

Een mysterie bij de NS, die claimde dat er ene storing gaande was tussen Grou en Leeuwarden. De hele trein (nou ja de reizigers) stapte uit en liep naar de andere kant van het perron. Daar hebben wij gezellig 20 minuten gewacht, terwijl de trein weer terugreed naar H'veen. Even later (20 min.) kwam uit diezelfde richting (Heerenveen) de trein weer terug. Iedereen rende terug naar de ene kant van het perron (Prachtige instructies van het treinpersoneel) stapte in en de trein reed op z'n dooie gemak gewoon naar Leeuwarden..

En volgend jaar gaan de prijzen van zowel de bus als de trein weer omhoog. Ik vraag mij af hoe Den Haag maar kan blijven weigeren om niet de regelingen (gratis reizen) zoals in Arnhem en in België (die zeer succesvol zijn) door te voeren in geheel Nederland. OV is een drama geworden in ons land.
drbreznjev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2003, 17:16   #10
Karliene
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mooi verhaal

Nooit is er een kinderwagen in de bus rond 5 uur, maar vandaag presteerden 2 moeders het (ze hoorden niet eens bij elkaar!) om met hun grote kinderwagen de bus in te gaan en precies de doorgang weten te versperren, o jee, o jee..En raadt maar eens wie er bijna buiten de bus stond..Juist..
Sodeju zeg..De bussen zijn al zo smal!!...
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.