Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 October 2003, 18:06   #1
liekpiek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard * klaag klaag*

ok...

overhoring ak. Leuke jongen naast mij niet geleerd, ik risceer het om een 1 te krijgen door alle antwoorden naar hem toe te schuiven en door te fluisteren. (ik had ook niet geleerd, maar om een of andere reden denkt Leuke Jongen dat ik alles altijd weet). Gisteren overhoring terug. Heeft Leuke Jongen een hoger punt dan ik.

*klaag klaag*

ach...t is en blijft een Leuke Jongen, en daar maakt een aardrijkskundepunt toch niet zo veel verandering in...
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2003, 18:51   #2
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ach jah dan komt ie iig vaker naasr je zitten!!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 October 2003, 07:33   #3
liekpiek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Annuh
Ach jah dan komt ie iig vaker naasr je zitten!!
nog niet aan gedacht
  Met citaat antwoorden
Oud 2 October 2003, 17:47   #4
liekpiek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nog een keer klaag....

- brief van Van Dijk Studieboeken dat ik vorig jaar mijn boeken niet ingeleverd heb (wel gedaan dus) en ze dus 200 euro verschuldigt ben... kost weer een hoop tijd om dat recht te zetten...

- paar maanden geleden naar de kaakchirurg geweest (beetje vage behandeling ; hij moest wat snijden en doen. da ging al helemaal fout: ik zou om kwart over 2 aan de beurt zijn, 'het liep een beetje uit.' tot kwart voor 4 zitten wachten dus . Toen had die vent verkeerd verdoofd, toen hij begon te snijden in mn tandvlees deed dat dus best wel pijn. (Lees: ik lag half te creperen en die vent snel een verdoving erbij jassen...) aan het eind van de behandeling hechtte hij aan de verkeerde kant, wat ook heel erg zeer deed, en na de behandeling moest ik gelijk weer weg, gevolg dat alles begon te draaien en het zwart werd voor mn ogen. nog net niet flauwegevallen.)
maar goed, ikke dinsdag weer naar de ortho. Da domme wijf zat allemaal maar te prutsen met die draadjes en weet ik veel. ('oh, daar kun jij niks aan doen maar het is een heel priegelwerkje dit'). ik ging weg, kijk onderweg in een spiegeltje: onderste helft van mn beugel keurig met gekleurde elastiekjes, bovenste helft vergeten. nou ziet er dus niet uit als de onderkant van je beugel een fel kleurtje heeft en de bovenkant grijs, dus ikke terug. weer een half uur kunnen wachten omdat dat mens ergens anders mee bezig was, en daarna kon ik eindelijk gaan.
Zit ik net een beetje te internetten, schiet er ineens iets los. Juist: die 'eyelet' (soort ringetje) waar het allemaal om te doen was bij de kaakchirurg, was losgeschoten. Hele behandeling dus voor niks geweest...sorry voor mn lange en onbegrijpelijke verhaal maar was gewoon ff boos. :kwaaist:
  Met citaat antwoorden
Oud 2 October 2003, 19:11   #5
Jan Lul
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wel veel pech heb jij, bijna flauwvallen, ontstoken voet, maarja, er is bijna niets aan te doen dat er erg veel sukkels zijn in deze wereld
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2003, 14:37   #6
mygirly
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ahh kop op. Tog begrijp ik niet wrom Leuke Jongen een hoger cijfer heeft dan jij, en dat met de ortho: ken ook wle een paar domme assistenten die in juh mond gaan duwen en trekken, maar dan als nog iemand anders erbij moet halen. In een woord: Debiel
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:45.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.