Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 June 2002, 11:37   #1
Cheryl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard moeders

ik krijg toch zo ongelooflijke hekel aan me moeder, ze is veel te bezorgt!
gister had ik een feesie bij mij thuis, en dr was natuurlijk ook drank. khad r verteld dat er drank zou zijn, en dan begint nadat het feesie was afgelopen dat ze nie wist dat er drank was.. en ze ging egt helemaal over de fok en blablabla
argh.. keb dr egt een schijthekel aan!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2002, 11:42   #2
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

wees blij dat je een moeder hebt, anders was jij er niet geweest Maar jah als ouders gaaan zeiken over alcohol dan is dat wel minder jah.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2002, 11:48   #3
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: moeders

Citaat:
Originally posted by JudoFreaky
ik krijg toch zo ongelooflijke hekel aan me moeder, ze is veel te bezorgt!
gister had ik een feesie bij mij thuis, en dr was natuurlijk ook drank. khad r verteld dat er drank zou zijn, en dan begint nadat het feesie was afgelopen dat ze nie wist dat er drank was.. en ze ging egt helemaal over de fok en blablabla
argh.. keb dr egt een schijthekel aan!

mijn ouders zijn precies het tegenovergestelde; ik mag me kapot zuipen, roken, blowen, snuiven....maar om kleine dingentjes gaan ze helemaal los........


voorbeeld; Als ik stoned en dronken thuis kom, zegge ze gewoon "hoi daan, was het gezellig, ja zeker, aan je ogen te zien"....
Maar als ik 1x vergeet mijn keuken op te ruimen doen ze alsof mijn hele leven naar de klote gaat omdat mijn keuken niet netjes is....
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2002, 13:22   #4
Cheryl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 1120611
wees blij dat je een moeder hebt, anders was jij er niet geweest
ben wel blij dat ik een moeder heb.. maar af en toe komt ze me tog egt de strot uit, maja..dat zulle de meeste wel hebbe.
constant gezeik dat ik nix goed kan doen (zo komt t iig over) en als ze ruzie heeft met me broertje of zusje krijg ik automatisch op me flikker (dunnow wrm)... als ik me mening over iets geef en t werkt int nadeel van haar wordt ze ook weer boos
egt zoooo *****
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2002, 13:39   #5
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: moeders

Citaat:
Originally posted by boertje



mijn ouders zijn precies het tegenovergestelde; ik mag me kapot zuipen, roken, blowen, snuiven....maar om kleine dingentjes gaan ze helemaal los........


voorbeeld; Als ik stoned en dronken thuis kom, zegge ze gewoon "hoi daan, was het gezellig, ja zeker, aan je ogen te zien"....
Maar als ik 1x vergeet mijn keuken op te ruimen doen ze alsof mijn hele leven naar de klote gaat omdat mijn keuken niet netjes is....
zo gaat t bij ons thuis ook. Echt dik te weird. Maar mijn ouwe luisteren ook nooit. Bijvoorbeeld vanochtend: ik zeg tegen mun ma: doei. Mun moeder: waar ga je naar toe? Ik: naar enschede, mun computer is kapot weet je nog. Mijn ma: huh dat wist ik helemaal niet.
En ik had t al iets van 6 keer gezegt ofzow. Echt om gek van te worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2002, 14:09   #6
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: moeders

Citaat:
Originally posted by boertje



mijn ouders zijn precies het tegenovergestelde; ik mag me kapot zuipen, roken, blowen, snuiven....maar om kleine dingentjes gaan ze helemaal los........


voorbeeld; Als ik stoned en dronken thuis kom, zegge ze gewoon "hoi daan, was het gezellig, ja zeker, aan je ogen te zien"....
Maar als ik 1x vergeet mijn keuken op te ruimen doen ze alsof mijn hele leven naar de klote gaat omdat mijn keuken niet netjes is....

jaaaa bij mij ook! hahahah precies. echt je doet de deur dicht om 3 uur in de nacht. en was het leuk? nog gedronken? nog gerookt? Standaard antwoord: nee, hun lachen en ik ook lachen.

Maar om andere dingen helemaal gek, als je bijv de cola fles naast je pc laat staan ofzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2002, 15:31   #7
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

tja... moeders... hmz, ons mam vind alles erg [roken, drinken, blowen enz.] en iets niet opruimen ook, duz... mjah, = gewoon un echte moeder... als ons mam een diskussie heeft met ons bart, en t slaat nerges op wat ze zegt, en ik hep sterkere argumenten als zij, dan zegt ze altijd: hou je erbuiten! haha
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2002, 00:30   #8
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn ouders kunnen ook over bezorgt zijn jah... vooral als het over internet gaat
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2002, 10:42   #9
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard Re: Re: moeders

Citaat:
Originally posted by boertje



mijn ouders zijn precies het tegenovergestelde; ik mag me kapot zuipen, roken, blowen, snuiven....maar om kleine dingentjes gaan ze helemaal los........


voorbeeld; Als ik stoned en dronken thuis kom, zegge ze gewoon "hoi daan, was het gezellig, ja zeker, aan je ogen te zien"....
Maar als ik 1x vergeet mijn keuken op te ruimen doen ze alsof mijn hele leven naar de klote gaat omdat mijn keuken niet netjes is....
zo is het bij mij ook

ik ga weg om 10 uur, ik kom terug om 5 uur .. hoi, was het gezellig? ja hoor, maar ik ben moe ik ga slapen.. ok, welterusten

maar als ik per ongeluk mijn kamerdeur niet op slot heb gedaan en mijn moeder komt mijn kamer binnen (zoals jullie weten is mijn kamer altijd een t*ringbende, maar ben te lui om het allemaal op te ruimen ) .. dan breekt de hel los

daarom doe ik ook altijd mijn kamerdeur op slot als ik wegga .. en dat vinden ze nou net weer NIET erg
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2002, 14:37   #10
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: moeders

Citaat:
Originally posted by Santos


zo is het bij mij ook

ik ga weg om 10 uur, ik kom terug om 5 uur .. hoi, was het gezellig? ja hoor, maar ik ben moe ik ga slapen.. ok, welterusten

maar als ik per ongeluk mijn kamerdeur niet op slot heb gedaan en mijn moeder komt mijn kamer binnen (zoals jullie weten is mijn kamer altijd een t*ringbende, maar ben te lui om het allemaal op te ruimen ) .. dan breekt de hel los

daarom doe ik ook altijd mijn kamerdeur op slot als ik wegga .. en dat vinden ze nou net weer NIET erg
Geen probleem dan he.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:10.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.