Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 February 2012, 01:30   #1
zzzz
Lid
 
Geregistreerd op: 9 January 2012
Berichten: 7
Standaard Verward

Hee,
Alvast mijn excuses voor het lange verhaal.. ik moest het echt even kwijt.

Ik heb hier al eens eerder gepost over het feit dat ik nogal in de war was door twee jongens.
De een was en is nog steeds mijn huidige vriendje, de ander was een jongen die al een hele tijd verliefd op me is.
Van mijn vriendje hou ik ontzettend veel, maar doordat ik die andere jongen ook leuk ben gaan vinden wist ik niet zo goed wat ik moest.
Omdat ik het echt niet meer wist en geen middenweg kon vinden, besloot ik een aantal keer als vrienden met die jongen af te spreken.
Ik werd niet verliefd op hem, maar mijn gevoelens groeide wel.. uiteindelijk heb ik laatst met hem gezoend.
Na maanden lang twijfelen of ik het moest uit maken of niet, leek er een streep te zijn getrokken..ik was te ver gegaan, het moest nu wel uit.
Ik vertelde aan de andere jongen dat we beter niet meer konden af spreken tot het uit zou zijn.
Ik zou het de volgende dag uit maken, maar voordat mijn vriendje kwam barste ik in huilen uit, ik hield gewoonweg nog steeds heel veel van hem en wilde hem niet kwijtraken.
Maar ik wist dat er iets moest veranderen en dat hij hoe dan ook, recht had op de waarheid.
Dus toen hij aankwam heb ik hem in tranen moeten vertellen dat ik vreemd was gegaan. Hij stelde er niet veel vragen over, mijn verdere gevoelens of de situatie kwamen er dan ook niet aan te pas.
Hij vond het wel oke, waardeerde mijn eerlijkheid en benadrukte hoe veel hij van me hield. Het ging die dag niet uit..ik kon het niet.

De dagen erop heb ik me verschrikkelijk gevoeld, eerlijk gezegd wist ik nog steeds niet zo goed wat ik moest doen. Hoe dichter ik bij het uit maken kwam, hoe beter ik inzag dat ik het niet wou.
Vanavond ging ik bij hem langs, dit keer zonder planning.. puur praten en kijken waar het op uit zou lopen. Ik vertelde hem dat ik me er nog steeds niet goed over voel, in de war ben en niet goed weet wat ik wil.
Dat ik nog steeds veel van hem hou en hem geen pijn wil doen, maar ik ruimte nodig heb omdat ik nu gewoonweg ongelukkig ben.
Hij vroeg vervolgens ..maar het zal toch niet zover komen dat..en begon te huilen en zei dat hij bang was.
We hebben samen meer dan een uur gehuild, gingen daarna maar wat drinken en wisselde van onderwerp.

Ik weet alweer/ nog steeds niet wat ik wil. Ik word er echt helemaal leip van..aan de ene kant weet ik dat het nu echt belangrijk is dat er iets verandert, aan de andere kant
vind ik het zo moeilijk om mijn vriendje pijn te zien lijden..daarnaast komen mijn gevoelens weer helemaal naar boven nu alles zo breekbaar is.
Ik twijfel ontzettend over of het wel het juiste is om het uit te maken.
Als alles overnieuw kon, zou ik nooit zijn gaan afspreken met die andere jongen. Al is het alleen om de pijn die ik nu mijn vriendje aandoe te voorkomen.

Aan de andere kant ging ik niet voor niets iemand anders leuk vinden, misschien zijn de gevoelens die nu naar boven komen voor mijn vriendje tijdelijk..puur doordat ik hem kwijtraak en gaat het weer slecht als ik bij hem blijf. Ik lijk ook veel meer op die andere jongen, vult de gaten op die ik had met mijn vriendje. Daarnaast zou ik hem nu moeilijk kunnen dumpen..daar zou ik hem net zo goed mee kwetsen.

Ik heb echt geen idee wat ik moet, ik stress er enorm door..alles voelt verschrikkelijk.
Heeft iemand enig advies?
Heel erg bedankt voor het lezen in ieder geval

Laatst aangepast door Chrizlybeer : 9 February 2012 om 18:07 Reden: Niet zomaar je posts aanpassen.
zzzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2012, 14:42   #2
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Ja zeker weten..

Je klinkt nogal, hoe zeg je het goed, ..verward?
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2012, 15:55   #3
Lupadi
I am bored
 
Lupadi's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 September 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 2.307
Standaard

edit nu kunnen we niet meer meegenieten
__________________
Vind ik Ook!
Lupadi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2012, 20:42   #4
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

tl;dr
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2012, 23:00   #5
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Ik denk dat je die 'gevoelens' voor je huidige vriend krijgt als in een soort van medelijden, niet omdat je echt zo gek op hem bent. In ieder geval niet meer. Je kunt het nu zeker beter uit maken omdat je hem hiermee wel een soort van aan het lijntje houdt. Hij zal dat echt niet leuk vinden, en je handelt in je eigenbelang. Probeer de schade dus zo te beperken door niet 'ertussenin' te blijven hangen. Als je dit wel doet dan troll't dat jou uiteindelijk zo hard, dat je ze allebei kwijt bent.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2012, 09:27   #6
Timbo
Lid
 
Geregistreerd op: 9 February 2012
Locatie: Rotterdam
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar Timbo Send a message via Skype™ to Timbo
Standaard

Je kan het beste nagaan welke jongen het meest voor je geschikt is en vervolgens de overweging maken wie -welke de meest positieve eigenschappen heeft.
__________________
I never think of the future. It comes soon enough.
Timbo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:21.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.