Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 December 2004, 22:10   #101
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik denk dat het 'gewoon' om Hofs gaat.
Landzaat lijkt me niet te betalen voor Feyenoord, net als Kone en Charisteas.
Hofs kan ook, daar reageerde Derksen inderdaad geloof ik ook niet op. De vraag is trouwens wat Feyenoord met de hierboven genoemde spelers zou moeten. Ik zou eerder een verdediger halen, in plaats van met Hofs, die op een positie speelt waar Ajax en PSV voldoende spelers hebben, een lange neus te trekken..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 22:10   #102
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
NEC.
Ambities zijn torenhoog daar. Hebben een aantal zeer leuke spelers rondlopen. Maar ook te veel net-nietjes.. NEC start weer dramatisch waarna Neeskens weggestuurd wordt en Jol door heinwee gedreven NEC naar de 6e plek zal coachen.
Wel, weer een voorspelling die uitkomt. Jol zal ongetwijfeld niet vertrekken uit Engeland, maar 'de Nees' is geheel terecht op non-actief gesteld... Had een half jaar geleden al geen contractverlenging moeten krijgen, want met al die spelers presteert hij werkelijk geen knoop.

Wie o wie zou hem opvolgen?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 22:14   #103
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Cees Lok denk ik, althans, die geruchten zijn sterk. Of het ontslag van 'De Nees' geheel terecht is weet ik niet. Al kun je hem natuurlijk wel die miskopen aanrekenen. Ik ben nooit zo onder de indruk geweest van NEC's spelersmateriaal. Steeds weinig verheffende namen als je bedenkt wat ze allemaal gekost hebben..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 22:17   #104
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Hofs kan ook, daar reageerde Derksen inderdaad geloof ik ook niet op. De vraag is trouwens wat Feyenoord met de hierboven genoemde spelers zou moeten. Ik zou eerder een verdediger halen, in plaats van met Hofs, die op een positie speelt waar Ajax en PSV voldoende spelers hebben, een lange neus te trekken..
Ik heb de uitzending niet gezien overigens, maar ben het helemaal met je eens.
Ik vraag me ook af wat Feyenoord met die spelers zou moeten. Stuk voor stuk absoluut heel leuke spelers die bij de top drie allemaal wat toevoegen... Maar Feyenoord heeft per direct drie nieuwe verdedigers nodig, dan ga je niet al je geld uitgeven aan een aanvallende speler..

Daarbij denk ik ook niet dat men bij PSV (en Ajax) jaloers zouden zijn op de aankoop van Hofs.. Landzaat (en Kone) zie ik overigens wel erg graag naar Eindhoven komen.

We wachten wel af, maar ik verwacht er eerlijk gezegd niet zoveel van.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 22:20   #105
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
PSV heeft een bod gedaan van €1,5 miljoen + Theo Lucius, Remco van der Schaaf en Johan Vonlanthen.
Is dit een grap
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 22:21   #106
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Nou, Derksen had het over dat Feyenoord een mega-transfer zou hebben gemaakt en een speler voor de neuzen (wat een toepasselijke uitdrukking) van Ajax en PSV had weggekaapt. Nu weet ik trouwens niet of Hofs na dit jaar transfervrij is, dan is hij natuurlijk altijd bruikbaar, maar het doet me denken aan de selectie van vorig jaar, met een stuk of 8 nummers 10.

Ik denk niet dat Kone en Landzaat nog naar een top-3 club verkassen. Beiden zijn eigenlijk nu al te groot en uitgeleerd in Nederland, en zullen denk ik naar het buitenland verkassen. Ik geloof niet dat zij nog veel kunnen leren hier. Maargoed, we wachten af wat de Feyenoord-krant (dat medium zou de primeur hebben) brengt morgen!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 22:24   #107
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Is dit een grap
Neen, maar als je bedenkt dat Ajax eerder 10 miljoen+Anastasiou boodt vind ik het ook niet zo merkwaardig eerlijk gezegd 3 bankzitters die bij PSV zelden spelen, ik zou het ookb gewijgerd hebben als ik Roda was, ik denk dat wanneer Kone een goede 2e helft speelt je meer kunt krijgen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 22:25   #108
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Hofs is transfervrij ja, dus dat maakt hem wel interessant...

Van Bommel verschijnt op allerlei sites ook al in Feyenoord-shirt... Mooie grap natuurlijk, omdat hij die aanhad na de wedstrijd van zondag.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 22:28   #109
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Neen, maar als je bedenkt dat Ajax eerder 10 miljoen+Anastasiou boodt vind ik het ook niet zo merkwaardig eerlijk gezegd 3 bankzitters die bij PSV zelden spelen, ik zou het ookb gewijgerd hebben als ik Roda was, ik denk dat wanneer Kone een goede 2e helft speelt je meer kunt krijgen..
Ik vind et eerder erg raar dat Vonlanthen mee geboden werd. Maar die gozer past ook totaal niet in het PSV systeem...
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 22:33   #110
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ach.. Vonlanthen heeft het helemaal niet naar zijn zin bij PSV.. Is misschien wel iets voor te zeggen. Aan de ene kant de jongste doelpuntenmaker ooit op een EK en helemaal de hemel ingeschreven. Aan de andere kant elke keer een half uur warmlopen voor tien minuten speeltijd en als toppunt tegen Feyenoord als wissel weer van het veld afgehaald worden.
Maar ik neig eerlijk gezegd toch eerder te geloven dat Vonlanthen ajax-trekjes heeft.

De Jong en *vergeten* schijnen al gewed te hebben of-ie voor de kerst al weg is, aldus een studiegenoot van me die bij PSV werkt...
Al met al geloof ik niet zo in de slagingskansen van Vonlanthen bij PSV.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 22:35   #111
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Van een die hard Vitesse-fan hoor ik ook Hofs trouwens...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 22:36   #112
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Van een die hard Vitesse-fan hoor ik ook Hofs trouwens...
Ik lees het nu ook zowat overal op internet.

Edit: Vonlanten is toch trouwens een 4-4-2 speler? Ik kan me nog herinneren dat Sibon-Vonlanthen een aardige combinatie opleverde.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor

Laatst aangepast door Banaan : 13 December 2004 om 22:42
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 22:38   #113
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Ik lees het nu ook zowat overal op internet.
Ik kom het ook op veel plekken tegen ja, maar nergens een officiele bron. Maar ik zie eerlijk gezegd geen andere optie (wanbeleid en echt grote verrassingen nagelaten natuurlijk).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 22:44   #114
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik kom het ook op veel plekken tegen ja, maar nergens een officiele bron. Maar ik zie eerlijk gezegd geen andere optie (wanbeleid en echt grote verrassingen nagelaten natuurlijk).
Ik dacht eerst dat Feyenoord Kuyt en Kalou aan grote topclubs zouden verkopen. Voor al dit Hofd gebeuren dan. Auxerre is nou niet echt de topclub voor Kalou ofzo.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 22:48   #115
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ze zullen echt niet Kuyt en Kalou tegelijk verkopen. Daarbij vind ik het ook wat vroeg..

Overigens wat kanttekeningen weggeplukt van fora waarom het wellicht niet om Hofs zou gaan, maar om een echte grote transfer.

"Als het nog niet rond is met Hofs en er zelfs nog een medische keuring gedaan moet worden zal de Feyenoordkrant morgen toch die transfer nog niet bekend maken? Dat gaat van Feyenoord zelf uit, en die doen dat altijd pas als het 110% rond is!"

"Derksen schreef ook nog iets anders, namelijk dat hij heel erg nieuwsgierig was welke van de landelijke dagbladen het nieuws morgen zou brengen.....die moesten dan namelijk wel over hele goede journalisten beschikken !!! Hofs was een makkie, dat speelde al 14 dagen en dat komt morgen misschien tot een accoord wanneer Feyenoord met zijn zaakwaarnemer rond de tafel ging. Afgaande op wat Derksen zei dat het om een toptransfer gaat waar zowel Ajax als PSV van zouden schrikken denk ik met alle respect voor Hofs niet dat het om hem gaat !! Aanvallend zoekt Feyenoord niemand dat loopt wel lekker, het kan zijn dat Feyenoord eindelijk zijn verdedigende topper heeft. Afgelopen zomer was er namelijk wel geld voor een topper, maar als je alle transfers bij elkaar neemt is er nauwelijks een euro uitgegeven. Tel daar bij op dat Buffel in de winterstop verkocht gaat worden en dat ze misschien die euro's die voor hem binnenkomen daar nog eens bijleggen."

"Je zet toch geen artikel over een transfer in je krant, als de transfer nog niet 100% rond is. Het lijkt me ook dat de 1e krant voor 8 uur gedrukt zal worden."
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 23:21   #116
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Hofs naar Feyenoord:
http://www.omroepgelderland.nl/NIEUW...t.php?page=291
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 23:34   #117
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ja, Omroep Gelderland heeft dat bericht zelf de wereld in geholpen.. maar nergens lees ik reacties van Vitesse of Feyenoord of Hofs kant.

Ook vi heeft het nog niet bevestigd, maar dat zou kunnen komen door het embargo dat Dersken opgelegd heeft gekregen.. NOS spreekt ook slechts over onderhandelingen.

Maar het zal ongetwijfeld waar zijn. Maar als dit de grote, verbazingwekkende transfer is dan heeft Derksen zich helemaal belachelijk gemaakt.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 23:36   #118
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Beetje storm in een glas water inderdaad. Maarja, Derksen slingert wel regelmatig wat leuzen de wereld in die allemaal achteraf wel mee blijken te vallen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 23:36   #119
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ja, Omroep Gelderland heeft dat bericht zelf de wereld in geholpen.. maar nergens lees ik reacties van Vitesse of Feyenoord of Hofs kant.

Ook vi heeft het nog niet bevestigd, maar dat zou kunnen komen door het embargo dat Dersken opgelegd heeft gekregen.. NOS spreekt ook slechts over onderhandelingen.

Maar het zal ongetwijfeld waar zijn. Maar als dit de grote, verbazingwekkende transfer is dan heeft Derksen zich helemaal belachelijk gemaakt.
Vanwege dat wordt hij ook volledig afgebrand @ eigen forum..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 23:40   #120
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Nu is het nog wachten op de grappen in 't wereld.

"Srry GH, ben naar Fnrd. Grtz NH"
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 23:44   #121
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Vanwege dat wordt hij ook volledig afgebrand @ eigen forum..
Derksen wordt uberhaupt niet serieus genomen door de grote meerderheid van voetbalfans... Zegt hij tegen Petrovic dat het een babbelzieke Joegoslaaf is (wat op zich ook wel is ), terwijl hij zelf de grootste aerskusser van Heilige Johan is.

Maar ach, t zijn wel vermakelijk programmas met types als Borst en Derksen. Beter dan zo'n droge lul als Kraay Jr en Sr.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2004, 00:04   #122
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Derksen wordt uberhaupt niet serieus genomen door de grote meerderheid van voetbalfans... Zegt hij tegen Petrovic dat het een babbelzieke Joegoslaaf is (wat op zich ook wel is ), terwijl hij zelf de grootste aerskusser van Heilige Johan is.

Maar ach, t zijn wel vermakelijk programmas met types als Borst en Derksen. Beter dan zo'n droge lul als Kraay Jr en Sr.
In 3 zinnen spreekt die man zichzelf minimaal 2x tegen.. maar ik mag em wel graag horen..

Btw tijs: het is 't wereldje.
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2004, 16:59   #123
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dus uiteindelijk is Hofs dé transfer?
Is die Feyenoordkrant al uit?
Beter halen ze inderdaad wat verdedigers..

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 14 December 2004 om 17:01
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2004, 17:48   #124
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Dus uiteindelijk is Hofs dé transfer?
Is die Feyenoordkrant al uit?
Beter halen ze inderdaad wat verdedigers..
Spectaculair niet? Ik vind de IJslander (Skulason) die naar groningen komt bijzonderder.. maar meer nog _of_ hij wel komt..

Oja Bartje.. Gefeliciteerd: "Vloet en Roda JC na dit seizoen uit elkaar"
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2004, 08:56   #125
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Martketing plannetje, zowel de VI als de Feyenoordkrant zullen goed verkopen deze week..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2004, 16:51   #126
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Diverse internet-bronnen (allen beweren uiteraard betrouwbaar te wezen) melden dat Roda zo goed als rond zou wezen met Louis van Gaal. Of de overijverige webmasters hebben weer teveel gezopen, of Nol Hendriks heeft in zijn enthousiasme weer eens iets doms geroepen. De vorige keer had hij het ook over een 'toptrainer', en kwam hij met Van Dijk aanzetten. Tja, die had inderdaad 400 eredivisieduels gespeeld, maar verder.. Daarnaast, wat moeten we met die arrogante jood

http://www.koempel.nl/vangaal_temp.html
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2004, 19:02   #127
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Vandaag een interview gehad met Roda-voorzitter Servé Kuijer. In tegenstelling tot Derksen wist hij te melden dat de marktwaarde van Kone geenszins gezakt is. PSV heeft een bod gedaan van €1,5 miljoen + Theo Lucius, Remco van der Schaaf en Johan Vonlanthen. Ook Feyenoord heeft serieuze interesse en zou onder meer die scandinavische spits wiens naam me even ontschoten is geboden hebben. Misschien is Kone wel de speler waar Derksen het over had, al denk ik eerder Landzaat of Charisteas.
Slimmer voorzitter hebben jullie, hij probeert mensen hoger te laten bieden

Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2004, 22:00   #128
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Slimmer voorzitter hebben jullie, hij probeert mensen hoger te laten bieden



Zeg dan gewoon niks
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2004, 10:12   #129
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

haha, van gaal naar Roda? In ruil voor Kone zeker?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2004, 11:07   #130
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Nee, Kone willen ze aan PSV verhuren.

Wordt weer pijnlijk duidelijk waar het om draait en wat zwaar ondergeschikt is....
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2004, 11:48   #131
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

PSV wil nog een Amerikaan

PSV hoopt spoedig de Amerikaan Eddie Johnson op stage te krijgen. De 20-jarige aanvaller speelt momenteel bij Major League-club Dallas. Volgens Omroep Brabant volgen de Eindhovenaren Johnson al geruime tijd.

PSV hoopte Johnson al eerder op stage te krijgen, maar dat ging op het laatste moment niet door. PSV haalde deze zomer al Johnson´s landgenoot DaMarcus Beasley. Beasley heeft echter tot op heden geen basisplaats veroverd

bron: voetbalprimeur


En de volgende Amerikaan wordt Freddy Adu?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2004, 12:22   #132
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Bij FootballManager speelt hij al in Eindhoven (net als Dede, Sneijder, Podolski en van der Sar ), maar in werkelijkheid..

Hij heeft wel verkering ofzo met een of ander Eindhovens tennistertje.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2004, 14:04   #133
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Nee, Kone willen ze aan PSV verhuren.

Wordt weer pijnlijk duidelijk waar het om draait en wat zwaar ondergeschikt is....
Hoho, andersom, PSV wil Koné huren, of dacht je soms dat Roda hem even voor het gemak daar stalde
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2004, 17:07   #134
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vanavond een interessante derby
Ben er helaas helaas niet bij
  Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2004, 20:24   #135
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie

Hij heeft wel verkering ofzo met een of ander Eindhovens tennistertje.
Voor de rest is ie dus een enorme ajacied
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2004, 21:40   #136
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Hoho, andersom, PSV wil Koné huren, of dacht je soms dat Roda hem even voor het gemak daar stalde
Wat ik er van gelezen heb is dat Roda Kone wilde verhuren aan PSV om z'n marktwaarde omhoog te halen, die waarschijnlijk wat is gezakt sinds dat gedoe met Ajax. Maar van PSV hoefde het niet meer zo nodig, omdat ze met Farfan een ander goed alternatief hebben gevonden voor de spitspositie.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2004, 21:41   #137
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Voor de rest is ie dus een enorme ajacied
Alsof dat kind uberhaupt van Ajax, PSV of wat dan ook heeft gehoord.. Het enige wat hij wellicht kent is Beasly, Philips en O'brien.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2004, 22:52   #138
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Wat ik er van gelezen heb is dat Roda Kone wilde verhuren aan PSV om z'n marktwaarde omhoog te halen, die waarschijnlijk wat is gezakt sinds dat gedoe met Ajax. Maar van PSV hoefde het niet meer zo nodig, omdat ze met Farfan een ander goed alternatief hebben gevonden voor de spitspositie.
Ik las het zojuist ook, maar het lijkt mij heel, heel sterk als dat daadwerkelijk zo is. Ik las onlangs in de Roda-krant dat in het AD elke dag (!) een stuk over Roda moet staan, om meer abbonees in Limburg te verkopen, welicht verklaart dat veel.
Het idee zou totaal verwerpelijk zijn, je bent dan nog net geen slavenhuis. En waarvoor? Om met PSV meteen weer uit de CL te vliegen? Kun je beter naar Ajax gaan, daar heb je nog kans dat je wat rondes verder komt. Nee, ik denk niet dat dit klopt, Ajax dacht ooit met Soetaers dat slim te spelen door Wamberto bij Roda te stallen, maar dat wilde Roda destijds ook niet, dus het lijkt me stug dat dit zo is..
Letterlijk stuk uit het interview dat ik onlangs had met Roda-voorzitter Kuijer:

Citaat:
Een gedeelte van de Roda-supporters is van mening dat de macht van de heer Hendriks binnen Roda JC nog steeds te groot is. Ze hebben respect voor alles wat hij voor de club heeft gedaan en betekend heeft, maar vinden dat hij te lang is doorgegaan. Hoe wilt u hierop reageren?
Ik vind niet dat hij te lang doorgaat. Ik vind dat de kracht van Hendriks is en blijft dat hij zelf naar voetballers blijft kijken. Wat ik wel vind is dat het veel te veel verschoven is naar type spelers toe die niet meer uitstralen wat Roda is. Dus ik denk dat je je zoeker op welk type spelers je gaat halen, dat je die moet bijstellen. De kracht is natuurlijk altijd geweest dat je spelers inkocht en met winst verkocht en trainers had die spelers beter maakten. Dat is de sleutel geweest van het succes van Roda en juist daar zit nu ook een beetje de pijn. Als je kijkt naar de afgelopen jaren, dan is het aan- en verkoopbeleid niet zo succesvol geweest. Natuurlijk, als je morgen Koné verkoopt, dan heb je de grootste klapper gemaakt in de historie van Roda, laat zwijgen in Nederland.

Dus Koné vertrekt morgen naar PSV?
Dat zouden zij willen, maar dat zie ik niet gebeuren. Zowel PSV als Feyenoord hebben wel het balletje al eens opgegooid om Koné tot het einde van het seizoen te kunnen huren en dat in ruil voor een aantal spelers van hun. Dat is in principe best een optie die tot de mogelijkheden zou behoren. Je kunt je afvragen; zouden wij met drie spelers van PSV of drie spelers van Feyenoord niet verder zijn dan met één Koné. Dat moet je je afvragen, ik denk van niet. Maar noch Ajax, noch Feyenoord, noch PSV kunnen Koné op dit moment kopen. Ik denk dat als je het over Koné hebt, dat Koné de Nederlandse markt al ontgroeid is. Die jongen is gewoon een wereldtopper. Hij wordt niet voor niks gevolgd door AC Milaan en Manchester United. Ondanks zijn medische achtergrond zal hij naar een topclub gaan. Het is vrij eenvoudig, hij was voor 1 miljoen verzekerd en nu voor 8 miljoen. Geen verzekering zou hem pakken als dat medisch niet verantwoord was. Dus dat is een vrijwaring dat er medisch geen problemen met die jongen zijn.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2004, 23:16   #139
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat een ONGELOFELIJK gekut weer vandaag. Bah bah bah, Nederland politiestaat! Er is een opstootje in ons vak tussen wat jongens van KV Mechelen en één of andere mongool die ik nog nooit gezien had. Voor de politie Eindhoven was dit aanleiding om met 20 politiebusjes ons mee te begeleiden naar Heerlen, terwijl de KV-fans in Weert al uitgestapt waren richting België. Top actie mensen, echt waar! In Heerlen worden kilo's drugs verhandeld, mensen vermoord en vrouwen verkracht, maar dan zijn de heren er ineens niet, dan durven ze niet. Maar voetbalsupporters. Die kunnen toch niet hard genoeg aangepakt worden? Verder een pauper-wedstrijd waarin alleen Bodnar en Kujovic een voldoende haalden aan Roda-kant. Toevallig schop je er dan 2 in (wel bloedmooi overigens), maar verder niks hoor. Vloet zal wel weer tevreden wezen, maar gelukkig gaat hij weg

Verder zal Tijs ook genoten hebben, Bodnar gescoord en Roda de 0, of niet Tijs?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 18 December 2004 om 23:18
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2004, 00:32   #140
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Anke ook denk ik.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2004, 00:47   #141
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Anke ook denk ik.
Anke vertikt het om op Sport nog te posten vanwege mij joh
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:46.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.