Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 March 2005, 08:02   #1
Martinjo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard AZ, goed gedaan!!!

AZ 3-1 uit gewonnen van Sjaktar Donetsk

Netjes
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 08:48   #2
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Shaktar, is dat geen miljardairsclubje?
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 10:27   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en S04 komt niet verder dan een gelijkspel en verlies tegen dat prutsclubje
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 11:13   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
en S04 komt niet verder dan een gelijkspel en verlies tegen dat prutsclubje
Ken je nagaan hoe goed Aachen is Bundesliga Bundesliga hey hey!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 11:53   #5
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar Bart, ben je er inmiddels wel van overtuigd dat AZ bezig is aan een aardig seizoen?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 13:25   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Maar Bart, ben je er inmiddels wel van overtuigd dat AZ bezig is aan een aardig seizoen?
Waar beweerde ik van niet dan Aan het begin van het jaar? Ik vraag jou toch ook niet of psv lekker bezig is
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 15:32   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou, ik kan me herinneren dat jij vaak degene was die de prestaties van AZ probeerde te relativeren.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 18:50   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Nou, ik kan me herinneren dat jij vaak degene was die de prestaties van AZ probeerde te relativeren.
Daar blijf ik nog steeds bij. Ik blijf erbij dat het geen bijzondere spelers zijn die echter wel te maken hebben met een trainer die dusdanig goed is dat hij (bij al zijn clubs) hen boven zichzelf laat uitstijgen.

Daarnaast heb ik zelf AZ 4x live aan het werk gezien en geen enkele keer kon ik ervan onder de indruk raken.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat de prestaties prima zijn maar dat heb ik ook nooit ontkent natuurlijk..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 23:03   #9
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

WAT er zitte een paar zeer goeie spelers daar, tim de cler vooral , die looopt wat af en krompkamp en van galen en huisegems jesus allemaal toppers, ow ja landzaat perez, sektiou goeie indiv actie, meerdink neus voor de goal, buskermolen.
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2005, 01:30   #10
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

hahahahahaha.. Toen ik dit las had ik het niet meer: "Meerdink neus voor de goal".

Dan heb je echt geen verstand van voetbal. Die gozer moet het hebben van zijn oneindige inzet en absoluut niet van de doelpunten die hij maakt.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2005, 12:27   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

De Cler een topper.. Huysegems?! Dat is toch die gast die 5 goals per seizoen maakt als spits?

Wat een onzin zeg. Roda won ook voor de Uefacup met 1-3 in Oekraïne van Shaktar een paar jaar terug.. AZ is gewoon als geheel prima maar individueel valt dat best mee.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2005, 15:25   #12
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dat was volgens mij wel een heel ander Shaktar, Bart?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2005, 15:28   #13
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Ik wou net zeggen. Nu vind ik De Cler en Huysegems niet echt individuele toppers maar er zitten weldegelijk individuele toppers bij. Jongens als Kromkamp, Landzaat en Perez zijn dit seizoen zeker in bloedvorm en zijn echt wel toppers hoor!
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2005, 15:35   #14
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Absoluut goede spelers, maar bij dat soort jongens vraag ik me af hoe ze presteren zonder Adriaanse en/of bij een andere club...
Kromkamp lijkt me dat wel te kunnen, maar wat heeft Landzaat gepresteerd in de periodes dat hij niet onder Adriaanse speelde? En Perez is ook pas echt onder Adriaanse opgebloeid.

De Cler vind ik in dit AZ een van de betere linksbacks in Nederland, maar voordat Co er begon vond ik het maar een middelmatige speler. Huysegems vond ik als linksbuiten trouwens beter.

Maar goed, alleen de toekomst zal uitwijzen waar al die toppers en 'toppers' met of zonder AZ terechtkomen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2005, 16:44   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Dat was volgens mij wel een heel ander Shaktar, Bart?
Dat jaar doorbraken ze anders wel de hegemonie van Dynamo Kiev. Ik blijf erbij dat het met dat AZ wel meevalt van wat ik live van ze zie. Samenvattingen bij de NOS lijken wel spectaculair, maar Twente-RBC zag er in 10 minuten ook goed uit.

AZ functioneert als geheel goed, maar de meeste ploegen gaan er naïef in. Ik moet Vloet nageven dat hij dat prima gezien heeft. Tegen iedere ploeg die er agressief ingaat en durft vooruit te voetballen komt AZ in ongelofelijke problemen. PSV deed het 2x, Roda ook. Ook Alemannia Aachen deed dat en van die 6 duels wonnen ze er precies 1.

In Donetsk hebben ze precies 4 kansen gehad en benutten er 3. Ja, dat is een mooi gemiddelde maar het zegt me weinig verder..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 12 March 2005 om 16:46
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2005, 11:20   #16
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Diego Forlán mist AZ door minuutje ManU

21/3/2005 9 :08

AZ hoeft zich voor de twee kwartfinaleduels tegen Villarreal geen zorgen te maken over Diego Forlán. De Uruguayaanse topscorer van de Spaanse ploeg mag niet meedoen in de UEFA Cup omdat hij eerder dit seizoen al voor Manchester United uitkwam in de voorronde van de Champions League.

Forlán speelde welgeteld één minuut voor Man U in Europa. In de uitwedstrijd tegen Dinamo Boekarest liet manager Alex Ferguson hem in de negentigste minuut invallen.

Eind augustus vertrok Forlán vervolgens naar Villarreal, waar hij snel toch de goalgetter bleek die Man United in hem zag. In 28 competitieduels scoorde de blonde spits zeventien keer. Ter vergelijking: in het rood van United maakte hij er tien in 53 optredens in het Premiership.

VI.nl


Het wordt dus Villareal, aangezien zij met 2-0 wonnen van Boekarest. Echter dus zonder Forlan. Toch een wereld van verschil lijkt me. Villareal heeft in de competitie iets van 40 goals gemaakt, waarvan er 17 van Forlan waren. AZ speelt dus tegen een Feyenoord zonder Kuijt.

Het zal toch niet, AZ in de halve finale in Europa
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2005, 11:44   #17
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik denk dat Villarreal ook zonder Forlan een maatje te sterk gaat zijn voor AZ. We hebben het wel over de nummer 3 van Spanje als ik me niet vergis, met topspelers als Riquelme.

Maar wellicht dat AZ me wederom verrast, maar ik had tegen Auxerre, Rangers en Shaktar een beter gevoel voor AZ dan nu tegen dit Villarreal.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2005, 14:21   #18
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
maar Twente-RBC zag er in 10 minuten ook goed uit.
Dat was ook best een leuke wedstrijd hoor . Alleen stelde RBC gewoon dusdanig weinig voor dat Twente kon doen en laten wat het wilde..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2005, 15:05   #19
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik denk dat Villarreal ook zonder Forlan een maatje te sterk gaat zijn voor AZ. We hebben het wel over de nummer 3 van Spanje als ik me niet vergis, met topspelers als Riquelme.

Maar wellicht dat AZ me wederom verrast, maar ik had tegen Auxerre, Rangers en Shaktar een beter gevoel voor AZ dan nu tegen dit Villarreal.
Ik heb hetzelfde gevoel wel een beetje ja.

Kuijt is denk ik bepalender voor Feyenoord dan Forlan voor Villareal. Ik zie natuurlijk niet meer dan wat korte beelden op maandagavond in het Sportjournaal, maar als ik dat zo zie dan heeft Villarreal meer topspelers. En daarnaast zijn ze niet voor niets zonder Forlan tot in de kwartfinale gekomen...

Maar eigenlijk is Villarreal hetzelde verhaal als AZ, want het is echt niet al jaren een topploeg en het heeft helemaal niet zo veel ervaring in Europa en in de top. Vorig jaar werden ze ook ongeveer in dit stadium van het toernooi uitgeschakeld, dat wel. Maar het is ook een kleine ploeg uit een kleine stad met een rijke geldschieter als voorzitter waardoor er wat mogelijk is. Ik denk best dat AZ in vorm best aan Villarreal gewaagd is.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2005, 15:09   #20
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Villarreal is een club met een begroting van 30 miljoen euro.. Moet toch echt wel te doen zijn voor AZ. En een 3e plek in Spanje zegt niet zoveel als je bedenkt dat het slechtst spelende team op de 2e plaats staat
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2005, 17:16   #21
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ongelogelijk hoeveel vertrouwen mensen hebben en hoeveel groter AZ gemaakt wordt dan het in feite is Eerst zou Aachen een makkie worden, en nadat men met weet ik niet hoeveel geluk verder komt zijn ineens clubs uit spanje een eenvoudig te nemen horde (ik bagetaliseer, maar daar komt het wel op neer natuurlijk..)
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2005, 17:22   #22
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ach jah.. telkens als ze verder komen vind ik het weer knap.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2005, 22:31   #23
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ongelogelijk hoeveel vertrouwen mensen hebben en hoeveel groter AZ gemaakt wordt dan het in feite is Eerst zou Aachen een makkie worden, en nadat men met weet ik niet hoeveel geluk verder komt zijn ineens clubs uit spanje een eenvoudig te nemen horde (ik bagetaliseer, maar daar komt het wel op neer natuurlijk..)
Overdrijven is ook een vak. Wie maakt AZ hier groter dan het is en spreekt hier met zoveel vertrouwen over AZ dat hij denkt dat AZ wel ff doorgaat? Wie dacht dat AZ Aachen wel even op ging rollen?

Zover ik toendertijd om mij heen gehoord heb, gelezen heb, was er geen sprake van onderschatting tegen Aachen. Bij de selectie niet, niet in de media en ook niet op andere fora

De enige die nu iets groter maakt ben jij

Het feit dat een club ronde na ronde doorkomt brengt natuurlijk wel iets met zich mee.Dat kweekt immers vetrouwen. Zoveel vertrouwen dat je denkt mee te kunnen draaien tegen elke tegenstander. En of dat nou gek is???
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2005, 12:23   #24
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Op dit forum vrijwel iedereen.. En de media lachten zich rot om die 'Zweitligist'. Toen Co iets positiefs zei over AZ lachtte de hele persruimte zich dood en Co moest even zeggen dat zijn spelers het dan wel zouden geloven.. Maar uiteindelijk kwamen ze met pijn en moeite en over 2 wedstrijden absoluut niet verdiend verder..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2005, 16:19   #25
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Op dit forum vrijwel iedereen..
Het zal dan gezegd moeten zijn in andere topics, want in deze topic is het niet terug te vinden. Vandaar dat ik je opmerking ongepast vond.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2005, 17:01   #26
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maupstar
Het zal dan gezegd moeten zijn in andere topics, want in deze topic is het niet terug te vinden. Vandaar dat ik je opmerking ongepast vond.
Voor zover het je nog niet was opgevallen is deze pas geopend na Shaktar

De media had het trouwens over een soort Helmond Sport toen men het had over Aachen Want de 2e Bundesliga was toch een soort Eerste Divisie.. We hebben het over stadions als dat van 1. FC Köln (52000), Eintracht Frankfurt (60000)...
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2005, 18:13   #27
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

scorebord journalistiek
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2005, 19:07   #28
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Voor zover het je nog niet was opgevallen is deze pas geopend na Shaktar
Bijdehand

Ik hoor jou zeggen dat volgens jou iedereen denkt dat Villareal een makkelijk te nemen horde is. Ik zie niemand dat zeggen. Dus is het nog steeds een rare opmerking
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2005, 19:24   #29
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

tegen grote ploegen speelt az beter, tegen shaktar stegen ze al boven hunzelf uit en die ploeg heeft volges mij dezelfde individuele kwaliteiten als vilareal maar goed, ik heb geen goed voorgevoel eerlijk gezegd
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2005, 20:01   #30
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Villarreal is een club met een begroting van 30 miljoen euro.. Moet toch echt wel te doen zijn voor AZ.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur

Maar het is ook een kleine ploeg uit een kleine stad met een rijke geldschieter als voorzitter waardoor er wat mogelijk is. Ik denk best dat AZ in vorm best aan Villarreal gewaagd is.
Aan elkaar gewaagd.. Te doen.. We hebben het over een subtopper uit Spanje, toch wel een ander land dan Nederland. Bovendien reageerde jij erna met de opmerking dat niemand zou denken dat Az Aachen wel even op zou rollen, terwijl dat toch de gedachte was van vrijwel het hele land op de mensen met kennis van zaken na..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2005, 23:36   #31
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik dacht dat die opmerking van Phitje bedoeld was met een cynisch vleugje, aangezien 30 miljoen een hoop geld is en een plek volgens hem in de top 3 toch echt een plek in de top 3 is (ze stonden 4de maar goed)

Wat jij zelf al zegt, op de mensen met kennis na dan, lulde iedereen AZ al voorbij Aachen. Er zijn hier maar een paar leden over dit onderwerp aan het praten. En jij stormt binnen met de opmerking

Citaat:
Ongelogelijk hoeveel vertrouwen mensen hebben en hoeveel groter AZ gemaakt wordt dan het in feite is
Aan jou om te beslissen wie hier dus niet over die kennis beschikt Waarom zou je anders die opmerking hier moeten plaatsen?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2005, 03:23   #32
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Aan elkaar gewaagd.. Te doen.. We hebben het over een subtopper uit Spanje, toch wel een ander land dan Nederland. Bovendien reageerde jij erna met de opmerking dat niemand zou denken dat Az Aachen wel even op zou rollen, terwijl dat toch de gedachte was van vrijwel het hele land op de mensen met kennis van zaken na..
Ja, gozer. Ik had al verwacht dat je mij erbij zou quoten. Terwijl je al kon zien dat het door een NH bril was bekeken Ik heb je volgens mij toch duidelijk medegedeeld dat ik AZ niet zomaar voorbij aachen zag komen. En ik haalde die begroting van 30 mljn erbij omdat de begroting van Shaktar wel 2x zoveel is. Een slechte journalist zou dan zeggen dat Villarreal ook wel te doen moet zijn voor AZ

Het zou leuk zijn als AZ door gaat. En die kans hebben ze natuurlijk ook wel. Maar de kans dat Villar doorgaat is denk ik toch groter.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2005, 11:17   #33
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Sinds wanneer bekijk jij Azt door een NH-bril kerl? Ik dacht dat je altijd anti-AZ was, vanwege die kansloze supporters. Of ben je toch stiekem een beetje glory-hunter ?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2005, 11:21   #34
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

lul er maar omheen
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2005, 11:23   #35
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maupstar
lul er maar omheen
Nee hoor, feit blijft dat half Nederland wederom het idee heeft dat het 'te doen' is. En wat betreft Aachen had ik ook gewoon gelijk hoor, de termen Helmond Sport en 'eitje' vielen overal frequent. Over Donetsk had iedereen het wel ineens over zwaar terwijl juist die tegenstander in deze tijd te doen is (vanwege het feit dat daar geen/pas competitie is).

Edit: Co was trouwens zó slecht geïnformeerd dat hij na de loting zei:

'Alemannia Aachen begint dan pas aan de 2e seizoenshelft, terwijl wij al 5 wedstrijden gespeeld hebben'.

En dat terwijl de Bundesliga een week eerder begon dan de Nederlandse competities! Waarschijnlijk dacht Co dat Aachen nog lager speelde, want de Regionalliga begon inderdaad pas in februari..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2005, 11:55   #36
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat hele Aachen verhaal ken ik nou wel Daar heb ik het dus niet over. Wel leuk dat je het blijft aanhalen, maar goed...

Het feit blijft dat je zegt, na het hele Aachen gebeuren, dat 'men' (<?) onterecht vertouwen blijft hebben, zelfs nu ze tegen Villareal moeten. Je geeft immers aan dat je niet snapt dat 'men' denkt dat Villareal een makkelijk te nemen horde is. Ik weet niet hoor, maar in de media (Telegraaf/NOS/Sportweek), en erg belangrijk ook in deze topic, en mensen om mij heen hebben er allemaal een hard hoofd in. En verkondigen echt niet, zoals jij doet aangeven, dat AZ dit klusje wel weer even gaat klaren.

Wie is 'men', waarom onterecht? ( alsof AZ totaal kansloos is ) en waarom moet je dat dan hier zo verkondigen ? Alsof het dan goed is dat jij de enige realist bent. Pessimist misschien?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2005, 12:11   #37
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Pure onzin die je lult. Ik heb in de media alleen maar verhalen gehoord over Lissabon, nog 4 duels resten enz enz. Over Villareal vrijwel geen woord. Alleen maar verhalen als: Als je Auxerre kunt verslaan, en Glasgow, dan kan Villareal ook. Misschien lees jij volstrekt andere media dan ik, maar ik heb dit bijvoorbeeld uit den monde van Jan Krompkamp gehoord. Tevens las ik in de krant dat Villareal wel te doen moest zijn.

Iedereen schijnt te zijn vergeten dat we het over Nederland hebben. Een subtopper in Nederland, niet meer en niet minder, ondanks een verdwaalde 2e plek. En dat bedoel ik niet bagetaliserend, echter de geschiedenis toont aan dat een subtopper nooit langer dan 1, hooguit 2 jaar in de top 3 staat.

En je kunt wel beweren dat je genoeg hebt van het Aachen-verhaal, maar het blijft een feit dat media ook dáár al niet verder keken dan de spreekwoordelijke neus lang is. Hoe eerder dat hele AZ-gedoe voorbij is, hoe beter. Hoewel, dan hebben de media altijd weer een nieuwe troetelbeer om op te gaan lopen kwijlen. Heerenveen dit keer weer? Of toch weer Utrecht? Keer op keer worden clubs groter gemaakt dan ze zijn. Wat het is weet ik niet. Aan het begin van het seizoen, na 1 punt uit 2 wedstrijden was het 'Crisis' in Alkmaar. Na een counterzege in de kuip en de Arena was ineens Utrecht een topclub in wording. Tot ook die club weer 3 duels op rij verloor en toen kwam AZ opstomen en moest die hele defensie ineens in het Nederlands elftal. Voor hoelang? Waarschijnlijk na de uitschakeling in de Uefacup en een nederlaag in de eredivisie, dan heeft men wel weer iemand anders, al zal dat wel tot volgend seizoen duren! Toch raar dat die 'kenners' al die 'toppers in spe' nooit eerder opmerkten!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2005, 12:26   #38
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tering zeg, wat heb jij een hoop frustratie in je zitten

Jij leest blijkbaar of andere media, of je vat het anders op. Natuurlijk zal je altijd quotes kunnen aanhalen van spelers die er lichtzinnig over doen, maar vergeet er dan niet bij te zeggen dat:

-Van Galen aangaf liever niet naar Spanje te willen omdat hij meer kans zag tegen bv de Engelse club Newcastle
-dat Co zelf al aangaf dat we niet al te blij moesten zijn bij het ontbreken van Forlan omdat ze ook zonder hem aangetoond te hebben een kwalititeit team te zijn, die erg lastig te kloppen is thuis
-dat diezelfde Kromkamp waar jij het over had, na de wedstrijd tegen Shaktar, niet op de vraag van de interviewer wilde ingaan waar dit sprookje ging eindigen. Hij namelijk niet vooruit durfde te kijken, wedstrijd per wedstrijd bekeek, aangezien hij zich er al over verbaasde dat ze zo ver gekomen waren.

Er zullen vast genoeg argumenten voor jou te bedenken zijn waarin je kan aantonen dat 'men', 'de media' het weer hoog in zn bol heeft, maar dat geld andersom ook
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2005, 13:03   #39
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik heb helemaal geen frustratie zitten Ik ben alleen één van de weinigen die de situatie nog reëel overziet en niet net als de rest meeloopt in de AZ-polonaise.

Ik constateer alleen dat het een bonte verzameling spelers is die nog nooit iets gepresteerd heeft onder een andere trainer. Zie bijvoorbeeld spelers als Landzaat, Mathijssen, Perez, Krompkamp, De Cler, Meerdink, Nelisse..

Allemaal lang geen slechte spelers die gedurende een seizoen wel aardige potjes spelen, maar nooit structureel een goed seizoen draaien op subtopniveau. Co maakt er een goed functionerend geheel van en dat is 100% zíjn verdienste. Niet zoals media nu ineens roepen 'AZ had al jaren een goed team'. Dat is onzin. Het waren stuk voor stuk overschatte voetballers die onder mening andere trainer (Van Hanegem, Van der Lem, Van Stee) niets gepresteerd hadden en meestal tegen degradatie vechtten.

Dat zijn eigenlijk feiten. Of Co de spelers daadwerkelijk beter heeft gemaakt of ze louter goed laat functioneren samen, daarover kun je van mening verschillen. Ik blijf bij het laatste. En in dat kader bezien maakt AZ best een kansje tegen Villareal; maar om te spreken over 'te doen' of 'een eenvoudig te nemen horde' vind ik veel te ver gaan.

Krompkamp geeft natuurlijk in eerste instantie een diplomatiek, maar naderhand heeft hij zowel op voetbal.nl als in in ieder geval onze krant (die dat soort artikels altijd jat van anp) dat hij prima kansen zag op een volgende ronde.

En nu gaat het mij niet eens over dat een sportman vertrouwen uitspreekt, want dat moet hij gewoon doen. Het feit dat media er blind achteraan lopen vind ik zoooo fout Die zouden beter moeten weten!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2005, 13:24   #40
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat de media daar blind achteraan loopt zijn jouw woorden, waar ik het niet mee eens ben. Echter heeft het geen zin om daar verder op in te gaan, aangezien jij bij je standpunt blijft en ik ook

Je opmerking over Kromkamp vind ik overigens wel opvallend.
Is een antwoord van een speler niet diplomatiek, dan is het wel overschat, zonder enig voetballend inzicht zonder zicht op de realiteit. Je weet wel hoe voetballers denken, of moeten denken

Wist je dat een sportman boven zichzelf uit kan stijgen, in zn prestaties, als hij het volste vertrouwen heeft in zijn team. Los gezien van het feit of dat vertrouwen op zn plaats is of niet, is het erg dat hij zn vertrouwen uit? Hij kan zichzelf erdoor overschatten, maar het kan je dus ook tot grote hoogte doen laten stijgen. Volgens mij moet hij zelf weten welke keuze hij maakt. Niet jij!!!
Wat moet Kromkamp dan zeggen/doen? Zichzelf op voorhand kansloos praten?
Jij kan zn reactie overigens diplomatiek noemen, maar wat hij antwoordde, op de vraag van Toine van Peperstraten volgens mij, kwam oprecht/gemeend over. Aan jou om er dan wat achter te zoeken, maar goed.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2005, 13:28   #41
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat Krompkamp vindt/zegt moet hij weten, dat geeft mij nog steeds het volste recht erop te reageren dacht ik zo.. Als we al niet meer mogen reageren op een uitspraak van een speler, wat doen we dan nog hier?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2005, 16:32   #42
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als iedereen mag zeggen en denken wat hij vind, waarom vind jij het dan zo belachelijk als hij ervoor kiest om zn volste vertrouwen te uiten? Moet hij dan toch ook gewoon zelf weten. Pot verwijt de ketel Bartje
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2005, 16:33   #43
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

bartje jij zegt dat mensen die az goed vinden met de meute meelopen, het kan toch ook zo zijn dat het je eigen mening is en dat iedereen die mening heeft, want az is gewoon goed, jij daarentegen zet zich in tegen de meute, maar dat komt waarschijnlijk gewoon doordat het gewoon leuk is om tegen de meute in te gaan , maar je mag best een "meeloper" zijn hoor beste kerel , zolang het maar je eigen mening is.
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2005, 17:03   #44
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bartje, hoe had je het dan liever gezien. Hoe had je bijv Kromkamp dan liever zien handelen? Ik kan namelijk niet begrijpen dat je hem ook maar iets kwalijk neemt.

Het is toch verdorrie een teamsport. Moet hij zn teammaten laten merken dat hij het niet ziet zitten ofzo? Dat hij op voorhand te kennen geeft dat hij het wel wil proberen, maar dat hij de kans groter acht dat Villareal doorgaat?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2005, 22:46   #45
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Omg omg. Lezen is lastig. Ik reageerde alleen op jou reactie waarin je zei dat Krompkamp zelf moet weten wat hij vindt, en dat ik daar niks over te zeggen had. Ik zal je quote nog even neerzetten:

Citaat:
Volgens mij moet hij zelf weten welke keuze hij maakt. Niet jij!!!
Ik zei: hallo, het staat mij toch nog op zijn minst vrij te zeggen of dat verstandig is of niet! En ik vind het onverstandig. Van hem niet eens zo, vooral van (objectieve) media die meelopen met de meute.

@ Nosnogwat:

Neen, ik vind AZ niet zo goed als de meute vindt, dat vind ik al tijden en dat heeft niets met per definitie tegen de meute ingaan.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 01:52   #46
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Omg omg. Lezen is lastig.
En meneer Bartje leest natuurlijk wel alles goed!

Zover ik weet heb ik namelijk nergens gezegd dat je niet op zijn teksten mag reageren hoor. Ik geef alleen aan dat hij zelf moet weten welke keuzes hij maakt. Wie heeft hier dan problemen met lezen? Dat wil namelijk toch niet zeggen dat ik jou verbied er op te reageren? Het gaat mij namelijk niet om dat je er op reageerd, maar de manier waarop. Wereld van verschil Bartje

Jij noemt hem meteen een diplomatiek mannetje, omdat hij kenbaar maakt het niet te hebben verwacht zover te geraken in de UEFA-cup. Jij (!) zoekt daar wat achter. Wat je dan doet is niet er iets over zeggen, maar over hem oordelen. En nee dat recht heb je dus niet. En dat recht heb je al helemaal niet als je alleen maar loopt te zeiken wat andere fout doen zonder aan te geven hoe het beter kan, hoe het dan wel zou moeten!

Laatst aangepast door maupstar : 28 March 2005 om 01:59
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 11:00   #47
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Sinds wanneer bekijk jij Azt door een NH-bril kerl? Ik dacht dat je altijd anti-AZ was, vanwege die kansloze supporters. Of ben je toch stiekem een beetje glory-hunter ?
er zijn 2 clubs die ik niks gun, dat zijn Utreg en Vites. Verder zit het me allemaal wel goed. Voor AZ heb ik zeker geen warm hart. Wat niet meteen wil zeggen dat ik het niet leuk vind dat zo'n clubje uit de buurt met een krakkemikkig stadionnetje het zo goed doet. Het is wel jammer dat er opeens overal mensen op staan die voorheen nooit naar AZ gingen, nu wel gaan, en voluit durven te zeggen dat ze al hun hele leven AZ-er zijn. . Maar dat heb je bij elke club die succes oogst.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 11:11   #48
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maupstar
En meneer Bartje leest natuurlijk wel alles goed!

Zover ik weet heb ik namelijk nergens gezegd dat je niet op zijn teksten mag reageren hoor. Ik geef alleen aan dat hij zelf moet weten welke keuzes hij maakt. Wie heeft hier dan problemen met lezen? Dat wil namelijk toch niet zeggen dat ik jou verbied er op te reageren? Het gaat mij namelijk niet om dat je er op reageerd, maar de manier waarop. Wereld van verschil Bartje

Jij noemt hem meteen een diplomatiek mannetje, omdat hij kenbaar maakt het niet te hebben verwacht zover te geraken in de UEFA-cup. Jij (!) zoekt daar wat achter. Wat je dan doet is niet er iets over zeggen, maar over hem oordelen. En nee dat recht heb je dus niet. En dat recht heb je al helemaal niet als je alleen maar loopt te zeiken wat andere fout doen zonder aan te geven hoe het beter kan, hoe het dan wel zou moeten!
Tja, op deze flauwekul ga ik niet eens meer in Als we elkaar woorden in de mond gaan leggen die we niet gebruikt hebben en voortdurend andere dingen ervoor neerzetten dan houdt alles op
Edit: LEZEN dus
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 12:45   #49
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lezen én onderbouwen.

Grappige is dat ik je al 4 keer gevraagd heb hoe Kromkamp (of in feite elke willekeurige voetballer) dan moet reageren, maar daar lul je elke keer omheen. Je zit zo n speler af te zeiken, maar geeft geen alternatief hoe hij dan wel moet reageren.

Laatst aangepast door maupstar : 28 March 2005 om 12:52
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 12:53   #50
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maupstar
Lezen én onderbouwen.

Grappige is dat ik je al 4 keer gevraagd heb hoe Kromkamp (of in feite elke willekeurige voetballer) dan moet reageren, maar daar lul je elke keer omheen. Je zit zo n speler af te zeiken, maar geeft geen alternatief hoe hij dan wel moet reageren.
Discussie is gesloten, Maupstar. Wanneer jij er na 10x nog steeds overheen leest dat het mij niet boeit wat Krompkamp zegt maar dat ik het onverstandig vindt en dat het mij vooral gaat om de media als een kip zonder kop reageert dan kan ik daar niets aan doen. Discussie dus gesloten wat mij betreft!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:58.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.