Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 April 2003, 14:35   #1
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard zelda the wind waker

ik heb vandaag dit spel gespeeld (demo) en ondanks dat het der kiddy uit ziet, speelt het erg lekker en merk je na een tijdje niet eens meer dat het kiddy is, het is wel jammer dat de dungeon die ik deed een beetje voorspelbaar was, met een brandende stok 2 paar lantarens aanstekken zodat een deur open ging en dat soort bekende dingen, maar ondanks dat toch zeker een must have
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2003, 16:24   #2
Black-Phoenix
wat is kunst?
 
Black-Phoenix's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 May 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.106
Stuur een bericht via ICQ naar Black-Phoenix
Standaard Re: zelda the wind waker

Citaat:
Originally posted by Stapper
ik heb vandaag dit spel gespeeld (demo) en ondanks dat het der kiddy uit ziet, speelt het erg lekker en merk je na een tijdje niet eens meer dat het kiddy is, het is wel jammer dat de dungeon die ik deed een beetje voorspelbaar was, met een brandende stok 2 paar lantarens aanstekken zodat een deur open ging en dat soort bekende dingen, maar ondanks dat toch zeker een must have
Maar zo is het altijd algeweest bij zelda die 1ste dungeons...maar nadien word het moeilijk...
__________________
MARIFA ARTS
Black-Phoenix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2003, 16:40   #3
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zal wel een keer kijken bij de bart smit dan voor de demo ( jah , ik kom daar, ergens anders hebben ze geen demo pods, bij mij in de buurt )Ik heb niet veel gelezen over het spel , maar heb wel gehoord dat de game heel erg gerekt is met het varen , en dat dat meestal wel saai is . Maarja , bij lijkt het wel meevallen . Epona rijden in was ook altijd wel leuk
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2003, 16:41   #4
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard Re: zelda the wind waker

Citaat:
Originally posted by Stapper
ik heb vandaag dit spel gespeeld (demo) en ondanks dat het der kiddy uit ziet, speelt het erg lekker en merk je na een tijdje niet eens meer dat het kiddy is, het is wel jammer dat de dungeon die ik deed een beetje voorspelbaar was, met een brandende stok 2 paar lantarens aanstekken zodat een deur open ging en dat soort bekende dingen, maar ondanks dat toch zeker een must have
ik heb alleen dat eiland stuk gespeelt was wel lollig btw als je nu preordert krijg je dan die ura zelda ook??
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2003, 16:42   #5
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: zelda the wind waker

Citaat:
Originally posted by SpiNe

ik heb alleen dat eiland stuk gespeelt was wel lollig btw als je nu preordert krijg je dan die ura zelda ook??
Nee, bij de eerste levering zelda's word het er gewoon bijgeleverd dacht ik .
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2003, 16:45   #6
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard Re: Re: Re: zelda the wind waker

Citaat:
Originally posted by lou


Nee, bij de eerste levering zelda's word het er gewoon bijgeleverd dacht ik .
ok dan ga ik hem niet reseveren dan ga ik in mei er gewoon heen ik hoop alleen dat het niet zo als metroid prime wordt ,dat ik weer 3weken(!) moet w8n tot ik hem kon halen metroid was al uitverkocht voor dat ie in de winkels kwam!!!
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2003, 17:00   #7
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je moet het goed doen en al 4 dagen voor de release opbellen of ze het binnen hebben . ALs dat niet zo is bel je de volgende dag weer op en herhaal dit tot het spel binnen is . Zoe doe ik het altijd . Moet je trouwens wel denk ik een goede gamewinkel ofzo in de buurt bellen , en bv geen bart smit of intertoys
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2003, 22:51   #8
Jinneke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

khebt mijn nu al opzij late legge die demo, waar hebt ge die erges gespeeld? want kzou echt wel graag es wille uitteste
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 01:17   #9
Black-Phoenix
wat is kunst?
 
Black-Phoenix's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 May 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.106
Stuur een bericht via ICQ naar Black-Phoenix
Standaard

Ik wacht wel tot dat ze uitkomt...spannender...
__________________
MARIFA ARTS
Black-Phoenix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 10:03   #10
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb gelukkig goede contacten met de mensen die bij de dixons werken, dus ze kunnen der voor mij 1 achter houden en misschien zelfs al eerder verkopen
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.