Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 April 2004, 18:57   #1
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Red face paaseiéren zoeken.

Maar ze vonden ze niet,
lullige co
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2004, 19:13   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Cool

Adriaanse?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2004, 19:15   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Adriaanse?
Ja, die sielige spelers maar zoeken en zoeken op de training, maar ze vonden niks
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2004, 19:26   #4
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmjah zielige spelers? Ze krijgen vet betaald en dus heb ik niet zoveel medelijden met zo'n straftraining. Bovendien speelden ze ietwat vedette-achtig in Zwolle, dus wie weet helpt een ouderwetse straftraining wel om AZ toch het verdiende Europees voetbal te laten halen.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2004, 22:27   #5
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Zielig dat je je als speler zo laat kleineren...

Eieren zoeken die er niet liggen...Co'tje kan beter bij groep 8 voor de klas staan. Volwassen mensen pikken dit toch niet.
Straftraining best, maar je laat je toch niet zo voor lul zetten.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2004, 22:43   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Hmjah zielige spelers? Ze krijgen vet betaald en dus heb ik niet zoveel medelijden met zo'n straftraining. Bovendien speelden ze ietwat vedette-achtig in Zwolle, dus wie weet helpt een ouderwetse straftraining wel om AZ toch het verdiende Europees voetbal te laten halen.
En Roda dan?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2004, 09:27   #7
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Zielig dat je je als speler zo laat kleineren...

Eieren zoeken die er niet liggen...Co'tje kan beter bij groep 8 voor de klas staan. Volwassen mensen pikken dit toch niet.
Straftraining best, maar je laat je toch niet zo voor lul zetten.
Idd eieren zoeken is voor kleine kinderen, verzin dan een andere straftraining, verliezen bij zwolle mag gewoon niet als je 4de staat, al was ik er wel blij mee dat zwolle won
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2004, 10:58   #8
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hehe ik dacht dat het alleen een straftraining was maar dit is inderdaad vrij kansloos voor een groep volwassen mannen als de trainer dat bij ons zou doen (en bij alle jeugdelftallen behalve K en F elftallen), zou hij worden uitgelachen.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2004, 10:59   #9
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
En Roda dan?
Sorry ik vind dat AZ dit seizoen toch echt meer Europees voetbal verdient dan Roda
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2004, 11:17   #10
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Mwa.. ik vind het wel een ludieke alternatieve straf...

En ik denk dat die mannen van AZ liever naar wat paaseieren zullen zoeken, dan dat ze vanuit Zwolle naar Alkmaar hadden moeten lopen...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2004, 11:36   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Sorry ik vind dat AZ dit seizoen toch echt meer Europees voetbal verdient dan Roda
Is dat zo? 1-5 in Alkmaar, 3-1 ingemaakt hiero.. Wij wonnen verdiend in Eindhoven, AZ niet bijv..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2004, 12:05   #12
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

AZ is net ietsie constanter... En een schitterend cliché is hier wel van toepassing... Je haalt Europees voetbal door te winnen van clubs als ADO (0-1), Zwolle (1-1 en 0-0), Volendam (1-2), Groningen (0-0), Vitesse (1-1), RBC (0-2). Daar laat Roda toch 17 punten liggen.. Pak je minimaal de helft van die punten, dan staat Roda dus 'gewoon' boven AZ....
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2004, 12:36   #13
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
AZ is net ietsie constanter... En een schitterend cliché is hier wel van toepassing... Je haalt Europees voetbal door te winnen van clubs als ADO (0-1), Zwolle (1-1 en 0-0), Volendam (1-2), Groningen (0-0), Vitesse (1-1), RBC (0-2). Daar laat Roda toch 17 punten liggen.. Pak je minimaal de helft van die punten, dan staat Roda dus 'gewoon' boven AZ....
zoon eentje ken ik ook wel
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2004, 13:08   #14
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Is dat zo? 1-5 in Alkmaar, 3-1 ingemaakt hiero.. Wij wonnen verdiend in Eindhoven, AZ niet bijv..
Dat is natuurlijk scorebordjournalistiek
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2004, 22:47   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Het mes snijdt natuurlijk aan 2 kanten, en het verschil tussen beiden teams zit, ondanks het feit dat ik geen liefhebber ben van Adriaanse op de bank. Roda beschikt over minstens zo goed spelersmateriaal als AZ. Dat zie je ook aan de uitslagen, Roda wint 2x dik van AZ, wint met 6-1 en 2-0 van Willem II, met 4-0 en 3-1 van NEC. Een doelsaldo over die 6 wedstrijden van 23 voor, en 4 tegen. Ook win je verdiend in Eindhoven van PSV, had je thuis van Feyenoord en Ajax móeten winnen, en verspeel je vrij ongelukkig punten tegen NAC.
Tegen de clubs die een beetje mee voetballen komt die surplus aan kwaliteit er dus wel uit. Wanneer het spel gemaakt moet worden faalt onze 'technische' verantwoordelijke, en weet hij niet hoe snel hij topspelers als Sergio op de bank moet zetten. Durft daarna ook nog te beweren dat hij er 'alles aan gedaan heeft, maar het eens ophoudt'. Inderdaad, Wiljan, je hebt Sergio op alle plaatsen gezet waar hij níet uit de voeten kan, maar achter de spits, op nummer 10 zoals dat zo mooi heeft, heeft de man opvallend weinig kansen gehad. Kapitaalvernietiging van jewelste dus. Tegen Zwolle ofzo stonden dan 4 verdedigende middenvelders erop. Met kwaliteit heeft het helemaal niets te maken. Kujovic, Senden, Filipovic, Van Dijk, Kone, Sergio, Redan.. Allemaal spelers die bij AZ of Heerenveen ook zó in de basis zouden staan. Alleen als je er dan zo'n laffe hond als Vloet voor zet, tja...
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 13:12   #16
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het mes snijdt natuurlijk aan 2 kanten, en het verschil tussen beiden teams zit, ondanks het feit dat ik geen liefhebber ben van Adriaanse op de bank. Roda beschikt over minstens zo goed spelersmateriaal als AZ. Dat zie je ook aan de uitslagen, Roda wint 2x dik van AZ, wint met 6-1 en 2-0 van Willem II, met 4-0 en 3-1 van NEC. Een doelsaldo over die 6 wedstrijden van 23 voor, en 4 tegen. Ook win je verdiend in Eindhoven van PSV, had je thuis van Feyenoord en Ajax móeten winnen, en verspeel je vrij ongelukkig punten tegen NAC.
Tegen de clubs die een beetje mee voetballen komt die surplus aan kwaliteit er dus wel uit. Wanneer het spel gemaakt moet worden faalt onze 'technische' verantwoordelijke, en weet hij niet hoe snel hij topspelers als Sergio op de bank moet zetten. Durft daarna ook nog te beweren dat hij er 'alles aan gedaan heeft, maar het eens ophoudt'. Inderdaad, Wiljan, je hebt Sergio op alle plaatsen gezet waar hij níet uit de voeten kan, maar achter de spits, op nummer 10 zoals dat zo mooi heeft, heeft de man opvallend weinig kansen gehad. Kapitaalvernietiging van jewelste dus. Tegen Zwolle ofzo stonden dan 4 verdedigende middenvelders erop. Met kwaliteit heeft het helemaal niets te maken. Kujovic, Senden, Filipovic, Van Dijk, Kone, Sergio, Redan.. Allemaal spelers die bij AZ of Heerenveen ook zó in de basis zouden staan. Alleen als je er dan zo'n laffe hond als Vloet voor zet, tja...
hetzelfde geld voor twente zo ongeveer alleen vind ik niet dat het spelersmateriaal van Twente net zo goed is als dat van
AZ, ook Roda heeft niet zulke spelers
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 13:14   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
hetzelfde geld voor twente zo ongeveer alleen vind ik niet dat het spelersmateriaal van Twente net zo goed is als dat van
AZ, ook Roda heeft niet zulke spelers
Roda heeft echt wel beter spelersmateriaal dan FC Twente hoor
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 13:27   #18
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Roda heeft echt wel beter spelersmateriaal dan FC Twente hoor
zeg ik dat dan ??

*lezen*
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 13:34   #19
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
hetzelfde geld voor twente zo ongeveer alleen vind ik niet dat het spelersmateriaal van Twente net zo goed is als dat van
AZ, ook Roda heeft niet zulke spelers
Het spelersmateriaak van twente is net zo goed als dat van AZ, ook Roda heeft niet zulke spelers.

Met begrijpend lezen maak ik daaruit op dat Twente en AZ dus gelijk zijn, en Roda niet zulke spelers heb

__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 13:57   #20
Shanna89
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
Ja, die sielige spelers maar zoeken en zoeken op de training, maar ze vonden niks
Ik vond het vet grappig
Je zag die mensjes echt zo kijken in de bosjes enzo en het zag er gewoon te lachwekkend uit.

  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 17:43   #21
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Roda heeft echt wel beter spelersmateriaal dan FC Twente hoor

oppassen limbo
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 17:49   #22
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HugoBoss
oppassen limbo
Anders wat
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 17:52   #23
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Anders wat
dan dan dan.... bel ik de politie!
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 17:53   #24
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HugoBoss
dan dan dan.... bel ik de politie!
De politie is je beste vriend!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 17:57   #25
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het spelersmateriaak van twente is net zo goed als dat van AZ, ook Roda heeft niet zulke spelers.

Met begrijpend lezen maak ik daaruit op dat Twente en AZ dus gelijk zijn, en Roda niet zulke spelers heb


je leest ipv niet;net..... kijk maar eens goed en dat heb ik niet ff snel veranderd ofzow
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 18:00   #26
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
De politie is je beste vriend!

k mag ze niet

__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 18:05   #27
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
je leest ipv niet;net..... kijk maar eens goed en dat heb ik niet ff snel veranderd ofzow
Lees nu eens goed wat erachter staat NIET, nu nog steeds (ook al had je het niet verandert )

@ Huugje: wat heb jij dan voor nare ervaringen met de politie ?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2004, 18:14   #28
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
hetzelfde geld voor twente zo ongeveer alleen vind ik niet dat het spelersmateriaal van Twente net zo goed is als dat van
AZ, ook Roda heeft niet zulke spelers
goed.. ter verduidelijking... de orginele post


ik zeg dus dat het ook voor twente geld( dat hele verhaal erboven) maar ik vind alleen niet dat het spelersmateriaal net zo goed is als dat van AZ.
Ook vind ik dat Roda niet over het spelersmateriaal van AZ beschikt


ik heb dus geen vergelijking tussen Roda en Twente gemaakt
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2004, 15:58   #29
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518


@ Huugje: wat heb jij dan voor nare ervaringen met de politie ?

tis gewoon hutjesvolk.. ben opgegroeid met de gedachte: ''voor geen goud word ik een wout en voor geen cent een agent'
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2004, 20:12   #30
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Lees nu eens goed wat erachter staat NIET, nu nog steeds (ook al had je het niet verandert )

@ Huugje: wat heb jij dan voor nare ervaringen met de politie ?
net alsof je ervaringen moet hebben gehad met de politie om te kunnen concluderen dat je ze niet mag. ik mag die lijers ook niet. en om in het rijtje van hugo te blijven. voor me op paard. zonder paard ben je niks waard
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2004, 23:35   #31
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HugoBoss
tis gewoon hutjesvolk.. ben opgegroeid met de gedachte: ''voor geen goud word ik een wout en voor geen cent een agent'
Bovendien wordt een beetje vent ook al geen agent

@ Mozzel: nu snap ik je, al ben ik het (uiteraard) niet met je eens. Als ik AZ zie spelen tot 2 keer toe tegen Roda, en ook tegen toevalligerwijs FC Twente.. Wat een onvolwassen bij elkaar geraapt zooitje.. Co mag dan mondig zijn, dan verbloemt niet dat de 5e plek van AZ hetzelfde is als die van NEC vorig jaar; afhankelijk van wat geniale momenten. Bij NEC was dat een keeper, bij AZ een nummer 10. Volgend jaar staan ze weer gewoon 14e..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2004, 11:48   #32
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Bovendien wordt een beetje vent ook al geen agent

@ Mozzel: nu snap ik je, al ben ik het (uiteraard) niet met je eens. Als ik AZ zie spelen tot 2 keer toe tegen Roda, en ook tegen toevalligerwijs FC Twente.. Wat een onvolwassen bij elkaar geraapt zooitje.. Co mag dan mondig zijn, dan verbloemt niet dat de 5e plek van AZ hetzelfde is als die van NEC vorig jaar; afhankelijk van wat geniale momenten. Bij NEC was dat een keeper, bij AZ een nummer 10. Volgend jaar staan ze weer gewoon 14e..
dat durf ik wel sterk te betwijfelen want ik kan me niet herinneren dat NEC vorig seizoen een draak van een wedstrijd in de arena speelde en met 0-3 uit bij feyenoord won...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2004, 12:08   #33
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
dat durf ik wel sterk te betwijfelen want ik kan me niet herinneren dat NEC vorig seizoen een draak van een wedstrijd in de arena speelde en met 0-3 uit bij feyenoord won...
Dus als je niet met 0-3 bij Feyenoord (onverdiend overigens) wint, dan ben je niet zo goed als AZ? Dan is PSV ook minder, om maar te zwijgen over Ajax, dat speelde slechts 1-1 in de Kuip! Wat een kortzichtigheid zeg.. Mag ik even refereren dat NEC vorig jaar 10 wedstrijden verloor, en wel 2x van de top 3, en 2x van Utrecht en Roda. Voor de rest is NEC tegen alle andere tegenstanders ongeslagen gebleven. Dát noem ik pas constantheid.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.