Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Computers & Internet
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 March 2006, 15:13   #1
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard wlan router kopen

mijn router is nogal brak op t moment, dus ik wou een nieuwe bestellen maar m'n pa die wilt dus nu wireless i-net.
ik zeg goed, leg ik wel aan maar ik heb eigenlijk totaal geen ervaring met wireless.

wat is het verschil tussen een acces point en wireless router, en kan je bijvoorbeeld met een x merk router met een y merk ontvanger communiceren en wat zijn de betere merken ?

hoe timmer je je netwerkje zo goed mogelijk dicht, want er word bij ons veel internet gebankierd en met creditcard online dingen besteld, dus die gegevens hoeft voor de rest niemand te hebben.

waar moet ik nog meer op letten bij aanschaf ??

moeten 2 pc's worden aangesloten, budget is 75-125,- in die richting, maar als t alleen goed kan als t duurder word dan max 150.

ik wil geen geklooi hebben met overvolle routing tables, of ander gezeur, gewoon instaleren en gaan met die banaan.
__________________
betaal nooit meer te veel voor games, want games vergelijk je simpel en snel op www.budgetgaming.nl
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2006, 17:31   #2
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Het verschil tussen accespoint en router weet ik niet precies (al lijkt me dat een accespoint alleen van een bedraad netwerk een draadloos maakt en een router alles dus route).