Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 May 2004, 18:36   #1
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Vlak voor tijd invallen?

Het lijkt een trend te worden: spelers die domweg weigeren een minuutje voor tijd in te vallen.
Thompson van RBC werd direct ontslagen en mocht niet eens meer met de spelersbus mee terug naar Roosendaal Zongo werd ook uit de selectie gezet in Arnhem.
Terecht?
Het is natuurlijk gewoon werkweigering en dat zou bestraft moeten worden. Aan de andere kant kan ik me de frustratie en vernedering wel ergens voorstellen als je een helft moet warmlopen en dan als tijdrekking ingebracht wordt..
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2004, 18:42   #2
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zo ging ook Alfred Schreuder afgelopen zondag zich ook warmlopen aan het eind van de wedstrijd....

Alleen kwam toen Martin Drent
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2004, 18:52   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Het is inderdaad werkweigering. Voor dat salaris krijg je nu eenmaal met vernederingen te maken. Als je een blunder maakt staan de kranten er daags na de wedstrijd bol van. Ook het 1 minuut voor tijd invallen valt nu eenmaal onder je werk, dat weet je.

Neemt niet weg dat ik mij er ook gruwelijk aan erger, hoor..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2004, 22:50   #4
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Vreselijk irritant, en ik kan mij ook voorstellen dat spelers als Thompson en Zongo met hun actie hun trainer eens goed aan het denken willen zetten (al zal dat meer indirect gebeuren), maar het is idd wel werkweigering. En je laat je teamgenoten zodoende toch wel in de kou staan.

Met Zongo zie ik het echter nog wel goedkomen. Die heeft, ondanks die zware blessure van hem, toch enigszins een staat van dienst bij Vitesse. Maar ik zie het nu met Thompson eigenlijk minder rooskleurig in...
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2004, 00:09   #5
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Bovendien is Vitesse in een hevige strijd verwikkeld tegen degradatie. Nu ik zelf de laatste 2 weken bij Roda heb meegemaakt hoe je bij het scheiden van de markt gelijk maal gelijk kunt maken kan ik mij goed voorstellen dat je als trainer niet het risico wilt lopen met 10 man te komen staan als je nog kunt wisselen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2004, 10:32   #6
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het irritantse of het beste, hangt van de situatie af, is dat de andere speler bijna kruipend van het veld gaat
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2004, 11:01   #7
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Zongo had erin gemoeten voor een geblesseerde speler dus dat die weigerde is dom.

Laatst aangepast door Nickchange : 9 May 2004 om 16:29
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2004, 15:31   #8
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Zonga had erin gemoeten voor een geblesseerde speler dus dat die weigerde is dom.
Bovendien liep hij ook al een tijd warm, de situatie is dan toch wel anders dan bij Thompson. Thompson zat namelijk gewoon op de bank en werd puur en alleen ingezet om tijd te kunnen rekken. Zongo werd erin gebracht ter vervanging van een speler, wat dan voor hem jammergenoeg pas aan het einde van de wedstrijd was. Van Zongo vind ik de situatie dus ook ernstiger dan van Thompson.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2004, 16:07   #9
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Thompson liep volgens mij ook al lange tijd warm, omdat het bij Youssouf (de onomstreden eerste spits bij RBC) niet helemaal goed zat... Nu wilde Maaskant hem in de slotfase nog inbrengen voor Youssouf, mooi nog even de premie meepakken voor die gast en wat tijd rekken zou je zeggen, maar weigerde hij..

Althans, volgens de regionale krant die RBC ook vrij goed volgt...

Ik vind het sowieso niet kunnen. Die mannen krijgen goed betaald en als ze dan eens in de slotfase worden ingebracht is dat natuurlijk niet leuk voor hen, maar het hoort gewoon bij het werk, waar ze dus uitermate goed voor betaald krijgen..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2004, 17:17   #10
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Bovendien liep hij ook al een tijd warm, de situatie is dan toch wel anders dan bij Thompson. Thompson zat namelijk gewoon op de bank en werd puur en alleen ingezet om tijd te kunnen rekken. Zongo werd erin gebracht ter vervanging van een speler, wat dan voor hem jammergenoeg pas aan het einde van de wedstrijd was. Van Zongo vind ik de situatie dus ook ernstiger dan van Thompson.
Thompson had ook al een tijdje warmgelopen geloof ik.. maar mocht aanvankelijk weer gaan zitten. Maar ik vind beide gevallen even matig. Kom dan gewoon helemaal niet bij die wedstrijd opdagen of ga niet op de bank zitten als je het vertikt in te vallen. Ook tijdrekken (hoe vervelend ook) is een reden voor een trainer om iemand in te brengen en als speler heb je je daar maar naar te schikken. Als team doe je er alles aan om te winnen en als je jezelf te goed voelt voor een plek op de bank of om het team te helpen, dan vind ik het begrijpelijk dat een trainer (die ook in het vervolg wel serieus genomen moet blijven worden) zo'n speler dan niet meer terug hoeft te zien. Ik kan me geen beroep voorstellen waarbij werkweigering geacceopeerd wordt.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2004, 18:53   #11
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gebrek aan discipline bij deze spelers
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2004, 11:31   #12
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Het zit Sturing blijkbaar echt hoog:

Mamadou Zongo heeft maandag in de laatste wedstrijd van Jong Vitesse zijn neus gebroken. De aanvaller liep de blessure op na een elleboogstoot. Zongo kon het duel met Jong Heerenveen uitspelen.

Voor de strijd tegen degradatie maakt de mogelijke absentie weinig uit. Zongo maakt geen deel uit van de selectie, die tegen FC Utrecht aan directe degradatie moet ontsnappen. De aanvaller uit Burkino Faso is teruggezet naar het tweede, nadat hij had geweigerd tegen NEC in te vallen.



Bron: vi.nl
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2004, 14:54   #13
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Zongo weer terug in A-selectie Vitesse
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2004, 18:34   #14
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Deze mag wel een schopje omhoog.
Rankovic weigert op de bank te gaan zitten, Fiore weigert in te vallen, bij Ajax maken diverse spelers enorm misbaar nadat ze gewisseld of gepasseerd zijn.

Nieuwe hype onder spelers ofzo?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2004, 21:35   #15
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is al verwerpelijk, maar als spelers als Sonck, die niet presteren zulk gedrag gaan vertonen, dan is het eind zoek. Gelukkig heeft Sonck het dan ook definitief verneukt, lijkt het. Ook Rankovic mag eerst maar eens bewijzen dat hij in een goed draaiend Vitesse elftal thuishoort, het enige dat ik van hem herinner is een stel lompe overtredingen, bijvoorbeeld op Buffel en Robben. Gelukkig is ook Sturing een trainer die zoiets niet accepteert.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2004, 22:04   #16
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

ik vind het eigenlijk zonde. Je laat hem invallen zodat hou tenminste weer een gespeelde wedstrijd kan bijtellen, terwijl het eigenlijk gewoon vernederend is voor de voetballer
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2004, 20:02   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Question

En wat te denken van Sturing zelf dan, Arthur?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2004, 23:04   #18
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja bijzonder dubieus gedrag natuurlijk, het kan zo zijn dat je tijdens de wedstrijd een actie anders beoordeelt en in je emotie wat roept, maar deze vuistslag was gewoon als in de ring, overduidelijk dus, en ook nog vlak voor de neus van Edward.
Het tekent hem dan wel weer dat hij zijn fout ten dele inziet en toegeeft.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2004, 23:19   #19
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Sturing is gewoon een vleesverworden pleeborstel.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2004, 23:22   #20
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Arie zal wel fan zijn van Dingsdag nu
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2004, 12:17   #21
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Sturing is gewoon een vleesverworden pleeborstel.
Qua haardos wel ja, maar verder vind ik hem altijd wel redelijk overkomen, hij blaat wel veel clichés maar heeft soms nog wel wat te melden in interviews. Het lijkt me ook niet makkelijk werken bij Vitesse, een club die financiëeel naar de klote geholpen is door eerder wanbeleid. Alhoewel, gezien de niet misselijke aanwinsten lijkt er toch wel weer wat mogelijk en daarnaast heb je nog een prima jeugdopleiding. Maar goed, dat is een andere discussie
  Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2004, 13:08   #22
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Nouja, inhoudelijk kan ik niet helemaal over hem oordelen, maar van Vitesse-fans hoor ik toch vrij veel kritiek op hem.
Qua voorkomen vind ik het echt totaal niets... Brallende, schreeuwende, cliche-vent. Incident van afgelopen weekend past wat dat betreft in het beeld wat ik van die man heb. En wanbeleid.. dat is er zeker. Maar dit jaar staat er gewoon een heel goede selectie en vorig jaar is hij met die selectie zeker ook te laag geëindigd naar mijn idee...
Dat hij zijn fout nu toegeeft, dat is toch wel het minste. Als hij dat niet had gedaan had ik hem volkomen ontoerekeningsvatbaar geacht.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:27.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.