Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 4 January 2010, 15:09   #1
anoniempske
Lid
 
Geregistreerd op: 6 September 2007
Berichten: 6
Red face Advies nodig, Is ze verliefd op me wat nu?

Hallo, ik zet niet echt met een probleem maar wil graag jullie advies.

Zo'n drie maanden geleden werkte er een meisje bij mij op het werk die ik wel leuk vond, helaas nam ze ontslag en heb haar sindsdien ook nooit meer gezien/gesproken.

Die week erna was ik weer aan het werk en zij was er niet, een ander meisje wel en het viel me al op dat ze vaak naar mijn richting keek, zal ze best vaker gedaan hebben daarvoor, maar zoals gezegd had ik mijn oog dus op iemand anders gericht.

Ze kwam het magazijn ingewandeld waar ik aan het werk was, ze zei. Beetje leuk werk, ik zei nou je moet er maar van houden. En toen zei zij, ik van jou. Zoals je kan verwachten kwam dat meer als donderslag bij heldere hemel en antwoorde, achteraf was dat dom, gewoon met ooo en ging gewoon verder.

De weken/maanden daarna keek ze vaak naar mij en lachte steeds, zegt ook altijd gedag, ook al je had elkaar die dag al 30x gezien. Omdat ik toch wat verlegen ben niets meegedaan, maar ik begon steeds meer voor haar te voelen.

We hadden wel is samen pauze etc. en tot een paar weken geleden ben ik tot de conclusie gekomen dat ik verliefd op haar ben alleen vraag ik me af of ze mij nog wel leuk vind. Ze lacht nog steeds wel en zegt gedag enzo, ben toch bang dat ik het verbruid heb in die maanden dat ik niks gedaan heb.

Ze lacht nog wel naar mij, zegt nog altijd gedag, en ik doe mijn best omdat altijd terug te doen, is wat moeilijk omdat ik wat verlegen ben, maar heb me hier toch wel aardig overheen gezet.

Wat adviseren jullie? Wat kan ik het beste doen, het liefst niet vragen, waarom? Ten eerste omdat ik toch wel wat verlegen ben, maar bovenal omdat ik niet zeker weet of ze mij wel leuk vind. En aangezien het geen groot bedrijf waar we werken(als je daar met zijn 4en werkt op een avond is het veel en op een zaterdag pak hem beet 7.) dus dat toch nadelig is voor de werksfeer en hoe je met elkaar omgaat.

Dus wat kan ik het beste doen? En bovenal, waaraan kan ik zien dat ze mij nog leuk vind.

Alvast bedankt!!

Jesse
anoniempske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2010, 15:43   #2
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Ga wat leuks met haar doen. Je hoeft niet meteen de liefde te verklaren. Naderhand vertel je het haar en dan zie je hoe ze op je reageert.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2010, 16:50   #3
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Vraag haar mee uit.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2010, 20:01   #4
anoniempske
Lid
 
Geregistreerd op: 6 September 2007
Berichten: 6
Standaard

Ik zie haar alleen op het werk en daarnaast niet, wordt dan toch lastig moet ik zeggen.
anoniempske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2010, 20:16   #5
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Is echt niet zo moeilijk hoor. Bijvoorbeeld:

Je weet een leuke film, beetje relax voor jullie allebei leuk:

Hey *naam chick* alles goed?
-bladiebla met jou?
-Met mij gaat het perfect, ik heb alleen 2 kaartjes voor die en die film. Zin om mee te gaan? Zou ik wel leuk vinden.

Is een lomp voorbeeld, maar meer van dat je weet wat ik bedoel.

Ze heeft al iets duidelijk gemaakt, de vraag is alleen nu nog of het nog steeds geld. Dat merk je snel genoeg
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:48.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.