Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 April 2007, 15:26   #1
anoniempje34
Lid
 
anoniempje34's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 April 2007
Locatie: roffa
Berichten: 76
Standaard ik VOND een jonge leuk hij vind mij nu leuk wat moet ik doen?

Het begon allemaal bij 1 jonge. Ik vond hem leuk en hij zij toen dat die verliefd op mij was. Ik helemaal happy en hij zei steeds tegen een vriendin van mij dat die me mooi vind enzo. Dus ik wou hem die dag verkering vragen. Bleek het dus dat hij die dag met een ander meisje genomen had. Ik was toen depri en ik zei de hele tijd tegen mezelf dat ik lelijk ben enz. En toen zei me nicht een keer ik ken een leuke jonge en hij past precies bij jou. Ik helemaal nieuwsgierig.Toen lied ze een foto zien en ik vond hem niet knap maar ook niet lelijk. Toen vroeg ik tog zijn msn omdat ik me anders eenzaam voelden. Hij had een foto van mij gezien maar op foto's zie ik er altijd anders uit. hij vond me niet mooi maar ook weer niet lelijk gewoon normaal. Toen hebben we een paar keer afgesproken en hij kwam telkens een uur te laat. Maar ik vergeefde het hem. Toen gingen we een jaar lang alleen op msn met elkaar praten. Toen op een verjaardag van me nicht hebben we elkaar voor het eerst gezien. We waren allebij verlegen en hebben bijna niks tegen elkaar gezegd. Pas later gingen we veel praten maar ik moest toen alweer weg. Die zelfde avond had hij me gesmst en er stond in dat hij niet had verwacht dat ik zo mooi ben en dat hij me de volgende keer beter wilde leren kennen. Ik heb toen terug gesmst van dat ik heb ook best leuk vond en dat ik hem ook beter wil leren kennen. We spraken elkaar pas paar dagen later op msn. En hij ging zeggen dat hij verliefd op me was. Hij ging me het hele gesprek versieren. Hij is nu heel erg verliefd op mij. En ik vind dat hij overdreven doet maar dat heb ik niet gezegd. Ik wil eigenlijk nog niet met hem want hij is alleen verliefd geworden op me uiterlijk. Hij doet egt alsof hij nog nooit een mooi meisje heeft gezien. Maar zo geweldig vind ik hem niet. Maar hoe moet ik het hem duidelijk maken. Ik doe nu wel gewoon normaal tegen hem alleen maar uit medelijden. Ik ben eigenlijk begonnen met contact zoeken en nu wil ik hem niet eens terwijl hij zo verliefd op mij is of hij is gewoon een player maar dat denk ik niet. Hoe moet ik hem duidelijk maken dat ik nog helemaal niks met hem wil en dat ik nog niks voor hem voel?
anoniempje34 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2007, 15:28   #2
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

veel tekst weinig inhoud
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2007, 09:12   #3
hannetjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je nog eens afspreekt moet je mischien eens subtiel duidelijk maken dat je hem wel leuk vind maar dat je niet verliefd bent
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2007, 12:13   #4
Leh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

"Ik wil eigenlijk nog niet met hem want hij is alleen verliefd geworden op me uiterlijk."

Tja volgens mij gaat het 9 van de 10 keer zo. toen ik mijn vriendin voor het eerst zag, dacht ik ook: woow wat een lekker wijf, en nou zijn we 6.5 jaar verder en hebben we een huizie gekocht.

in eerste instantie vind je iemand knap of diegene heeft een uitstraling waar jij het warm van krijgt, en daarna leer je elkaar wel kennen, dan weet je of het klikt of niet
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.