Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 10 February 2006, 14:12   #51
carlo
Lid
 
carlo's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 April 2005
Locatie: Ergens....
Berichten: 315
Standaard

Tja, 't is lullig als je zo 'onderzocht' word. Maar waarom heb je dan gewoon niet geweigerd om je uit te kleden? Ik zou dat doen, tja tot op m'n ondergoed ofzo.
__________________
Heaven on Earth, we need it now...
carlo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2006, 12:04   #52
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

heb je ook zo'n trek?

Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2006, 18:42   #53
blabal
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat voelen aan de testikels heb ik ook gehad, dat is om vast te stellen of je uitgegroeit bent of niet.

nouja voelen vastpakken en naast een ketting houden met allemaal maten van ballen, van hout. maargoed ik had gelukkig geen stijve. ookal was het een mooie jonge griet
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2006, 19:52   #54
Melisss
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee dat is om te voelen of ze goed naar beneden zijn gekomen zeg maar dat ze niet nog erges in je onderbuik zitten ofzo. maar niet bij 18jarige maar bij 10 jarigen ofzo..
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2006, 01:01   #55
K_bogaerts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

@Meis: Hi, ik moet ook binnenkort op zo'n onderzoek gaan aan de unif. Wat moejje allemaal precies doen dan?

Ju mag me ook toevoege op msn als ju wil XxX
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2006, 18:35   #56
sheilaatje
Guest
 
Berichten: n/a
Wink

vond het wel geil om te lezen
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2006, 16:30   #57
Jordi_M
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Van onze schoolzuster krijg ik geen stijve hoor

Ik vind zo'n onderzoek niet vervelend, het is zo weer voorbij

Overigens nooit naakt gestaan, alleen maar in mijn boxer, en ze kijken wel eens in de onderbroek/boxer. Maar voor de rest nog nooit iets raars meegemaakt.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2006, 21:10   #58
meis
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K_bogaerts
@Meis: Hi, ik moet ook binnenkort op zo'n onderzoek gaan aan de unif. Wat moejje allemaal precies doen dan?

Ju mag me ook toevoege op msn als ju wil XxX
Weinig bijzonders eigelijk. Ik heb vooral gepraat met die dokter, over school, verzorging, op kot gaan, eetgewoontes, sport, seks, financiele toestanden thuis,... Voor de rest heeft hij mij gemeten en gewogen, rug gecontroleerd, en een borstonderzoek gedaan. Niet meer, niet minder. Weinig om je zorgen over te maken dus
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2006, 11:17   #59
K_bogaerts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wa mag ju dan aanhouden bij die dokter op de unif? Had ju een vrouwelijke of een mannelijke dokter?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2006, 16:08   #60
meis
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je onderbroek.. (enkel zover nodig voor het borstonderzoek e.d). Bij mij was het een man, redelijk jong nog.. ik denk een jaar of 23/24. Maar dat zal wel afhankelijk zijn van school tot school.. (als je van Belgie bent, ik zit op de KULeuven)
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 16:51   #61
K_bogaerts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oesj ... voor welke onderzoeken moejje dan precies enkel ju onderbroek aanhouden? Vond ju da erger dan in't middelbaar?

Ik zit ook op de KUL ... als ju hier ni graag erover praat mag ju mij toevoegen op msn.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 18:32   #62
meis
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

'k zei het toch in mijn vorige post? Voor't borstonderzoek.. Enja, als ze je meten en wegen is het natuurlijk ook enkel in ondergoed.
En erger of niet? 'k heb dat persoonlijk eigelijk nooit echt erg gevonden, geen problemen mee . Maar maak je er niet druk over hoor...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 19:22   #63
K_bogaerts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Is meten en wegen ook enkel in onderbroek?
Moest ju in't middelbaar ook altijd in ju onderbroek? Of moest die soms ook uit?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 19:27   #64
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij een schoolarts, of welke arts dan ook. Het ging meestal om de ogen, oren, mond en blote buik. Beetje raar dat je schoolarts aan je ballen moet zitten, daar heb je toch een vriendin voor?
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2006, 21:37   #65
triforce123
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

is het ook in nederland dat ze dit doen??
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2006, 13:37   #66
K_bogaerts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

'k denk da het in Nederland ni zo uitvoerig wordt gedaan
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2006, 20:42   #67
Jordi_M
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K_bogaerts
'k denk da het in Nederland ni zo uitvoerig wordt gedaan
Sterker nog, in nederland mag een simpel onderzoek niet uitvoerig, er zijn voorschriften. Gewoon standaard dingetjes....

Alleen als je een volledig onderzoek moet krijgen, zullen ze wat meer dingen checken. Een schoolonderzoek is nog niet zo heel erg uitgebreid.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2006, 20:16   #68
cedric
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waat ik zou daar ook met een stijve staan ik heb zo de hele dag een stijve ik zou beschaamd zijn heel beschaamd maar in mijn school doen ze da nie gelukkig maar !!!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2006, 23:51   #69
osiboy38
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik hoop dat het bijmij nooit gebeurt (13jr):')
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2006, 00:15   #70
Miss_M
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik weet niet of k het moet geloven wel vaag:S
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2006, 18:59   #71
.:Shy:.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ahm.. Waarom kom ik dit vandaag tegen?! Ikke heb net een brief van de GGD gehad dat ik 2 juni op schoolonderzoek moet komen. Er zat ook een vragenlijstje bij.. Ik woon in Nederland en ik zit in de tweede klas.. Iemand idee wat me te wachten staat?? (ik heb wel geluk da ik niet in Belgie woon, rest van mijn familie woont daar, maar ik woon net aan de grens van Belgie maar niet in Nederland )
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2006, 19:58   #72
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door .:Shy:.
Ahm.. Waarom kom ik dit vandaag tegen?! Ikke heb net een brief van de GGD gehad dat ik 2 juni op schoolonderzoek moet komen. Er zat ook een vragenlijstje bij.. Ik woon in Nederland en ik zit in de tweede klas.. Iemand idee wat me te wachten staat?? (ik heb wel geluk da ik niet in Belgie woon, rest van mijn familie woont daar, maar ik woon net aan de grens van Belgie maar niet in Nederland )
Als je nou eens even dat topic door leest kan je zien dat het in nederland dus niet zoveel voorstelt, beetje kijken of je ogen het nog doen
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2006, 11:58   #73
Lodeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nja ik heb geluk hier bij ons zijn de artsen meestal vrouwen ....
en gezien ik op jongens val is dat niet zo'n probleem
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2006, 16:57   #74
Fientjuhn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oei das euh...
afgang..

kant gelove daje rood werd!
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2006, 17:17   #75
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou die schoolarts mooi zeggen dat ze een heel eind op kon rotten I mean.. Men wat vernederend! En ik ga sowieso niet uit de kleren voor iemand
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2006, 14:57   #76
xXxstanciejxXx
Lid
 
xXxstanciejxXx's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 April 2006
Locatie: hsjkdhsa
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar xXxstanciejxXx
Standaard

hoi

ik ben laatst nog naar de schoolarts geweest.
we moesten met de hele klas naar een gebouw fietsen en daar aangekomen moesten we wachten in een zaal, waar aan weerszijde in de muren allemaal deuren zaten. op een gegeven moment kwam er een zuster en die zei dat we dalik naar binnen geroepen zouden worden en dat we de instructies moesten volgen.
Toen ik werd geroepen ging ik door een van de deuren naar binnen. daar stond een zuster, ze heeft ogen en oren test gedaan en ik moest naar een wc ene plasje maken wat ik aan haar moest geven. daarna moest ik van haar in een hokje en ze zei kleed je maar helemaal uit en wacht daar tot de dokter je roept. ik me helemala uitgekleed en op een gegeven moment ging aan de andere kant van het hokje de deur een klein stukje open en werd gezegd dat ik binnen mocht komen. er zat een oude mevrouw aan een tafel. ze zei we zullen je maar even onderzoeken zodat ej snel weer naar de les kunt.
ik werd gewogen, gemeten, reflecsen controle en controle van mijn rug, ze onderocht mijn borsten uitvoerig en ook mijn vagina en kont werden onderzocht...
en toen mocht ik weeer gaan...
ik kan je zeggen dat ik het geen leuk onderzoek vond en het heel pijnlijk was... wil je weten wat er gebeurd is.. meldt dat dan even op het forum dan zal ik je mijn mail adres geven en dan praten we dan verder
xXxstanciejxXx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2006, 17:53   #77
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmm, ik weet niet hoor...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2006, 11:58   #78
anneke01
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn onderzoek was ook niet zo diepgaand hoor... wat viel er dat te onderzoeken bij de meisjes? Mij hebben ze gewoon die oortests, oogtests en dat meten en wegen enzo gedaan...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:36.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.