Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 April 2003, 12:28   #1
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Question 2e wereld oorlog (GS)

Ik moet voor school (havo 5) een profielwerkstuk maken en heb het vak geschiedenis gekozen met als onderwerp kamp Auschwitz, maar het wil niet echt lukken, ik had hem eerst al af , maar hij was niet goedgekeurd dus ben nu bezig hem te verbeteren zover het lukt.
Maar me vraag is eigenlijk heb iemand ooit ook is een werkstuk gemaakt over de 2e WO of holocaust (jodenvervolging) of toevallig ook over kamp Auschwitz? En heb je die nog toevallig op je pc staan? Als je die nog hebt, zou je die dan willen mailen naar tamaramouse@hotmail.com En het liefst heb ik nog een korte inleiding (info) nodig over 2e WO + hitler en hoe kamp Auschwtiz en door wie het bevrijd werd.
Iedereen die me kan helpen alvast heeeeeel erg bedankt!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2003, 17:40   #2
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb net een werkstuk over de Golfoorlog gemaakt, dus geen zin meer om me hiermee bezig te houden
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2003, 17:54   #3
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je gewoon op de encarta kijkt ofzo.. moet toch meer dan voldoende informatie te vinden zijn.
of probeer de bibliotheek... hebben ze vast wat boeken over.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 16:36   #4
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wij zijn nu ook met de 2e wereld oorlog bezig.. maar heb geen werkstuk ofzo over Auschwitz maar ik kan je wel vertellen dat Anne Frank daar vermoord was 3 weken voordat ie bevrijd werd
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 17:12   #5
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

wij hebben allen op zich iemand moeten zoeken die de tweede wereldoorlog meegemaakt heeft. die persoon hebben we moeten interviewen. er komt niks in over Auschwitz, dus ik weet niet of je er veel mee zou zijn?
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.