Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 April 2003, 11:50   #1
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down Utrecht-Feyenooit

Je reinste competitievervalsing.. Was iemand dat al opgevallen? Het moge duidelijk zijn dat Utrecht die wedstrijd zal gaan verliezen, ik heb het over de ere-divisiewedstrijd.. Utrecht moet zien te bereiken dat Feyenoord 2e wordt, en zal dus zeker dat niet in de weg staan...
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 11:55   #2
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

En wat wil je daar tegen doen?
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 12:16   #3
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

want kuijt zal echt wel volgend jaar cl willen spelen. zeker nu hioj op tv kan zien hoe het is om cl te spelen. ajax speelt elke week een topwedstrijd en kuijt zal dit ook wel willen. hij zal dus echt niet scoren tegen zijn aanstaande "club". een pingel zou die dan ook niet moeten nemen
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 12:19   #4
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bart begin jij nou ook al met Feyenooit?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 12:23   #5
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518
bart begin jij nou ook al met Feyenooit?
het valt me nog reuze mee, dat er niet stond fc kakkerlak
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 12:27   #6
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

het valt me nog reuze mee, dat er niet stond fc kakkerlak
gebruikt hij die naam wel es dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 12:34   #7
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
want kuijt zal echt wel volgend jaar cl willen spelen. zeker nu hioj op tv kan zien hoe het is om cl te spelen. ajax speelt elke week een topwedstrijd en kuijt zal dit ook wel willen. hij zal dus echt niet scoren tegen zijn aanstaande "club". een pingel zou die dan ook niet moeten nemen
Ik denk dat Kuijt nog niet eens in het strafschopgebied gaat komen.. Ik ben benieuwd naar de quotering in de Toto.. Zal 0-5 een lagere winst bieden dan 0-1? Immers, doelsaldo kan ook doorslaggevend zijn

Enne, Bon, ik moet nu even voor de joden zijn.. Dus in woord en daad, haha.. Alleen vanaaf moeten wij zelf winnen. De rest moet ajax er alles aan doen om 2e te worden. Niet om wederom successen te gaan behalen, maar puur eigen belang
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 12:41   #8
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Ik denk dat Kuijt nog niet eens in het strafschopgebied gaat komen.. Ik ben benieuwd naar de quotering in de Toto.. Zal 0-5 een lagere winst bieden dan 0-1? Immers, doelsaldo kan ook doorslaggevend zijn

Enne, Bon, ik moet nu even voor de joden zijn.. Dus in woord en daad, haha.. Alleen vanaaf moeten wij zelf winnen. De rest moet ajax er alles aan doen om 2e te worden. Niet om wederom successen te gaan behalen, maar puur eigen belang
ik ben helemaal nooit voor de joden, Europees moet je zelf halen, en niet van iemand anders late afhangen, al helemaal niet van iemand als Ajax
krijg je hetzelfde idee als
door vitesse nacompetitie ontlopen
brrr... neej
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 12:56   #9
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518

ik ben helemaal nooit voor de joden, Europees moet je zelf halen, en niet van iemand anders late afhangen, al helemaal niet van iemand als Ajax
krijg je hetzelfde idee als
door vitesse nacompetitie ontlopen
brrr... neej
Weet je wel hoe jij uit je dak gaat als NEC straks 6e eindigt, en doordat ajax 2e wordt europees haalt? Nou dan .. Allemaal externe factoren, die mij wel bezighouden, en waar ik dus rekening mee houdt ..
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 13:26   #10
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Weet je wel hoe jij uit je dak gaat als NEC straks 6e eindigt, en doordat ajax 2e wordt europees haalt? Nou dan .. Allemaal externe factoren, die mij wel bezighouden, en waar ik dus rekening mee houdt ..
ik ga helemaal niet uit me bolleke als ajax tweede wordt...
wel als wij Europa ingaan
weetje
t beoit me eigelijk geen fuck hoe... als t maar gebeurd
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 13:30   #11
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518
bart begin jij nou ook al met Feyenooit?
Precies niveautje hoor
gaan we nou ook weer PiSVee schrijven, en @j@x, pfffff ik dacht dat we die tijd toch wel achter ons hadden liggen...
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 17:31   #12
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
hij zal dus echt niet scoren tegen zijn aanstaande "club". een pingel zou die dan ook niet moeten nemen
hij zal in de bekerfinale voor Utreg echt wel de winnende willen maken hoor....

maar als je het over competitievervalsing gaat hebben dan kan je ook zeggen dat wedstrijden die gespeeld worden tegen Willem II, Heerenveen, FC Twente en RBC (die nergens meer om spelen.....) ook niet eerlijk zijn....

slap geouwehoer...
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2003, 13:01   #13
Witkop
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Utreg zal echt wel willen winnen van Feyedinges. De competitie biedt namelijk meer kans op europees dan een eventueel verloren bekerfinale! En wat Kuijt betreft, die werkt nu nog gewoon bij Utreg en zal zijn werk gewoon zo goed mogelijk doen!
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2003, 13:07   #14
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ook al heb ik een tievushekel aan die kutclub uit dat minuscule provincietje, deze wedstrijd mogen ze wel winnen, zolang Feyenoord dan maar de Amstelcup finale wint.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:22.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.