Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 April 2003, 17:41   #1
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard foto`s milan-ajax

Hier een kort verslagje van de wedstrijd milan-ajax. het zijn niet me eigen fotos, die zijjn nog in ontwikkeling.


op weg naar milan

san siro

italiaanse vrouwtjes

het plein dat door door de ajacieden in gebruik genomen werd

san siro van binnen

een vakkie vol met joden

Laatst aangepast door Superjood : 26 April 2003 om 17:46
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2003, 17:44   #2
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard


spelers komen het veld op



spelers bedanken de supporters

weer terug in nederland wachtend op de aankomst in nederland voor de kenners, ik sta rechts)

Laatst aangepast door Superjood : 26 April 2003 om 17:48
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2003, 18:36   #3
Karliene
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ging je erheen met de trein?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2003, 19:08   #4
Dante Thomas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb je geen foto van het winnende doelpunt van Tomasson
  Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2003, 18:54   #5
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard





  Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2003, 20:21   #6
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee ik ging met de bus erheen

wat hebben fnooit en milan met elkaar te maken. ik vind fnooit, psv, az ecvht triest. hoezo zingen helemaal niks? wat hebben zei dan? jaloezie heet dat. die kakkerlakken zijn jaloers op die kwartfinale, zij hebben alleen die bekerfinale nog. nou daar word je gelukkig van. en dat doelpunt van tomasson is weer het echte kenmerk van zo een kakkerlak.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2003, 23:49   #7
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
wat hebben fnooit en milan met elkaar te maken.
wij winnen altijd in Milaan

  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2003, 08:13   #8
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik wist niet dat het stadion van Feyenoord San Siro heette?
"Winnen in San Siro kan alleen maar hiero" ?

En tja, verder vind ik dat "Helemaal niets" en dat soort kansloos gezang ook een beetje misplaatst, zeker omdat de betreffende clubs niet eens in de buurt van de kwartfinale CL zijn gekomen. PSV en Feyenoord werden kansloos uitgeschakeld in ronde 1.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2003, 13:25   #9
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Ik wist niet dat het stadion van Feyenoord San Siro heette?
"Winnen in San Siro kan alleen maar hiero" ?

En tja, verder vind ik dat "Helemaal niets" en dat soort kansloos gezang ook een beetje misplaatst, zeker omdat de betreffende clubs niet eens in de buurt van de kwartfinale CL zijn gekomen. PSV en Feyenoord werden kansloos uitgeschakeld in ronde 1.
Heb je helemaal gelijk in dat Feyenoord en PSV niks hebben laten zien, maar wat heeft Ajax (buiten dit seizoen) dan laten zien?? In Amsterdam lopen ze PSV belachelijk te maken dat ze zes of zeven jaar op rij niet door de eerste ronde zijn gekomen, maar zelf verloren ze ook maar van clubjes als Kopenhagen en Laussanne Sport (wie? jah precies!).
Feyenoord pakte vorige jaar nog de UEFA cup, en bezorgde ons land daar mee meer punten dan dat Ajax dit jaar heeft bezorgd aan punten.
Ajax heeft hoog van de toren lopen blazen (Denk aan spandoeken met "Groetjes uit de CL"), en vervolgens worden ze eruit geknikkerd door uitgerekend een laatste tikkie van Jon Dahl Tomasson, en dan begint iedereen over nationale eer te jammeren.
Lekker boeiend die nationale eer....
De joodjes werden door een oud-Feyenoorder geveld, vind je het dat heel Rotterdam en omgeving drie dagen last had van een lachkick.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"

Laatst aangepast door theo tank : 28 April 2003 om 13:30
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2003, 14:36   #10
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Heb je helemaal gelijk in dat Feyenoord en PSV niks hebben laten zien, maar wat heeft Ajax (buiten dit seizoen) dan laten zien?? In Amsterdam lopen ze PSV belachelijk te maken dat ze zes of zeven jaar op rij niet door de eerste ronde zijn gekomen, maar zelf verloren ze ook maar van clubjes als Kopenhagen en Laussanne Sport (wie? jah precies!).
Feyenoord pakte vorige jaar nog de UEFA cup, en bezorgde ons land daar mee meer punten dan dat Ajax dit jaar heeft bezorgd aan punten.
Ajax heeft hoog van de toren lopen blazen (Denk aan spandoeken met "Groetjes uit de CL"), en vervolgens worden ze eruit geknikkerd door uitgerekend een laatste tikkie van Jon Dahl Tomasson, en dan begint iedereen over nationale eer te jammeren.
Lekker boeiend die nationale eer....
De joodjes werden door een oud-Feyenoorder geveld, vind je het dat heel Rotterdam en omgeving drie dagen last had van een lachkick.
ajax heeft zonder dit seizoen mee te rekenene niet meer of minder bereikt dan psv en fnoord europees de afgelopen jaren. uefa cup vind ik geen topprestatie hoor. maar daar zal je het niet mee eens zijn. maar dat ajax in een keer wel die kwartfinale bereikt, dat zegt ook veel over het wanbeleid van psv.

Feyenoord-Freiburg SC (Dui) 1-0 4)
07-12-2001 Freiburg SC (Dui)-Feyenoord 2-2 (1-0)
22-02-2002 Rangers FC (Sch)-Feyenoord 1-1 (0-0) 5)
01-03-2002 Feyenoord-Rangers FC (Sch) 3-2 (2-1)
15-03-2002 PSV-Feyenoord 1-1 (0-1) 6)
22-03-2002 Feyenoord-PSV 1-1 (0-0) 7)
05-04-2002 Inter Milaan (Ita)-Feyenoord 0-1 (0-0)
12-04-2002 Feyenoord-Inter Milaan (Ita) 2-2 (2-0)
09-05-2002 Feyenoord-Borussia Dortmund (Dui) 3-2 (2-0) 9) 10)

ik tel 4 overwinningen, tegenover 3 van ajax. maar ajax speelde 8 tegen de 5 keer van fnerd. dus fnerd heeft helaas in jou ogen niet voor meer punten gezorgd. dus das ook bullshit
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2003, 14:59   #11
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

UEFA cup geen topprestatie je maakt je met zulke opmerkingen echt alleen maar belachelijk.

Nog niet zolang geleden stond Feyenoord ook in de tweede ronde van CL, Feyenoord pakte toen net als Ajax 8 punten alleen was het voor Feyenoord niet genoeg om naar de kwartfinale te gaan...
Overigens worden de punten niet alleen berekend op overwinning, maar ook op elke ronde die je overleefd. En je vergeet ook nog de eerste ronde van de CL waar Feyenoord nog 1 keer won en 2x gelijk speelde vorige seizoen.

En nog even ter ondersteunig bekijk deze ranglijst even
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/trank03.html
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:14.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.