Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 May 2003, 20:19   #1
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Smile WK snooker...

Het zal jullie wel allemaal geen biet boeien. Na mij weet ik verder dat remmie het ook heeft gezien... Maar het WK snooker is al 2 weken aan de gang. Lekker heerlijk ouderwets BBC kijken net als vroeger toen enkel darts daar nog op was en af en toe een rugby pot en soms omdat me pa ervan houdt, van die kleine mannetjes op grote paarden en dan over heggen heen springen... dat is ook wel flink lachen trouwens, ze vallen met mootjes tegelijk, maargoed daar gaat t nou ff niet om.. Dit onderwerp gaat over met biertje en chips hangend op de bank naar snooker kijken.
Het ritueel doet zich al zo'n 2 weken voor, af en toe lekker de TV op 30 (BBC I) of 31 (BBC II) . Eurosport laat ook wel eens beelden zien, maar het commentaar van John Parrot (de legendarische) op de engelse zender is heerlijk, warm en zacht. Met veel ongeloof heb ik in de eerste ronde gekeken hoe mijn favoriet Sullivan eruit geknikkerd werd door Marko Fu, die meteen mijn aandacht trok omdat Sullivan zeker niet slecht was door de enige Full-Break-Frame te maken van het toernooi.. Dat wil zeggen dat Sullivan dus in 1 beurt 147 punten scoorde en dat is mega en een geldprijs van heeel wat duizenden ponden... Ja, ponden ja, echte engelse. Want deze sport is echt engels en alle spelers komen dan ook zo'n b'tje uit GBR of Ierland.

Genoeg geouwehoerd... De finale is er dus, vandaag werd de thriller afgerond tussen Doherty - Hunter. Doherty stond dus 15-9 in frames achter, en moest de laatste sessie vandaag met 8-1 winnen om de finale te bereiken, en dat deed ie dus.. nog nooit is zoiets gepresteerd, respect voor Ken.
De andere finalist is Williams, de 3e geplaatste speler en ik vind hem een ouwe zak.
Doherty moet dus winnen,
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 20:39   #2
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zat dinsdagavond ook ff te kijken naar een snookerwedstrijdje..vin het best wel interessant en leuk om te zien, maar toch tiefde ik op een gegeven moment in slaap om vervolgens te laat op mijn werk aan te komen

geloof dat ik toen naar een wedstrijd van die Williams had zitten kijken (Mark Williams toch? ) tegen een andere gozer uit England. Maar de finale is dus morgen? Hoelaat dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 20:42   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
Maar de finale is dus morgen? Hoelaat dan?
de hele zondag en maandag... zo'n potje is niet zomaar afgelopen

de arbiter bij die partij is trouwens "Haas" (dacht ik) een nederlander
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 21:03   #4
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by thePhit

de hele zondag en maandag... zo'n potje is niet zomaar afgelopen
neej duh..dat weet ik ook wel ik lag toch dat lekkere potje te slapen...werd ik wakker waren ze NOG bezig hehe

maar hoelaat begint die finale dan morgen?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 21:04   #5
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het gevolgd...en nu is Hunter eruit... Dat was mijn favoriet...Best wel jammer dat Doherty toch weer zo terug kwam, daar heeft Hunter het toch echt laten liggen.

Volgende keer beter, ik blijf in ieder geval fan! (van Hunter)

  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 21:29   #6
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jolie
ik blijf in ieder geval fan! (van Hunter)
die is zeker het lekkerste?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 09:55   #7
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
die is zeker het lekkerste?
inderdaad. als ik homo was, zou Hunter wel een lekker kereltje zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 22:36   #8
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


die is zeker het lekkerste?
Ook!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.