Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 November 2013, 18:51   #1
Mistamasta
Lid
 
Geregistreerd op: 31 October 2013
Berichten: 23
Standaard Vriendschappelijk of zit er meer achter

Beste mensen op dit forum,
Ik heb wat advies of gewoon een mening nodig van jullie.

Ik zit in het tweede jaar van een opleiding en tevens het laatste jaar. Nu is het zo dat er een tijdje terug nieuwe eerste jaars zijn bijgekomen waaronder een meisje, van de 5/6 geloof ik. Er zit dus één meisje waar ik het tot nu toe goed mee kan vinden en wel leuke gesprekken mee kan voeren maar ik geloof dat zij een vriend heeft, tenminste dat ik heb mezelf laten vertellen. Vorige week had ik een leuk gesprek met haar en daagde ik haar een beetje uit via de Facebook-chat gewoon als grapje en een beetje lol trappen. Zij ging daar heel leuk mee overweg en maakte zelf ook wel leuke grapjes en opmerkingen.

Vandaag zag ik haar zitten nadat ik klaar was met sporten en ik liep langs en zij stak ineens haar tong uit naar mij, dus ik deed dat terug en toen moest zij erg lachen en zij keek verlegen weg. Dit deed zij omdat ik haar uitdaagde en zei, jij durft echt niet als je mij ziet je tong naar mij uit te steken. Hiervoor hadden zij en ik wel het een en ander aan grappen gemaakt daarover. En nogmaals toen ik haar zag vandaag deed zij het weer en ik deed het terug waardoor zij weer ging lachen en verlegen weg keek.

Kortom; ik zie haar dus bijna elke dag wel en zij begint eigenlijk steeds als wij elkaar zien met zwaaien of lief glimlachen of bijvoorbeeld haar tong uitsteken.

Nu weet ik niet precies wat ik hierachter moet gaan denken, juist helemaal niks? Of misschien als wij elkaar beter leren kennen en elkaar vaker zien dat het misschien iets wordt. Maar ik ben er haast wel van overtuigd dat zij een vriend heeft...

Wat vinden jullie hiervan?

Greeeetz
Mistamasta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2013, 15:44   #2
-x-sara-x-
Lid
 
Geregistreerd op: 29 December 2013
Berichten: 12
Standaard lastig

Dit is een een twijfelgeval.
Ze kan het een beetje plagerig bedoelen maar geen relatie met je willen alleen vriendschap.
Of ze is een beetje aan het flirten en wil wel wat met je.
Hoe je hier achter kan komen is zelf een beetje flirten met haar. Vraag haar een keer mee uit bijvoorbeeld.
Als ze nee zegt wil ze duidelijk niets met je en kun je altijd nog zegge dat je als vrienden uit wilde.
Zegt ze ja kun je gaan kijken of ze iets romantisch wil doen
En zo steeds verder en zul je er vanzelf achter komen
-x-sara-x- is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:47.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.