Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 May 2002, 18:53   #1
REEDS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard geef eens...

geef eens puntgewijs goede geformuleerde, onderbouwde en duidelijke argumenten waarom je op LPF stem/zou stemmen.

ben namelijk heel benieuwd wat daar uit komt want dan kunnen de linksen onder ons daar eens duidelijk op reageren want ik word echt gek van dat "lees zijn boek maar!" en "ik stem op Pim want ik wil wat anders"
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2002, 09:28   #2
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

niet.. kzou er niet op willen stemmen
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2002, 11:45   #3
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Een heel groot deel van de mensen die op hem hebben gestemt hadden geen id wat hij allemaal van plan was, ze vonden hem gewoon grappig op tv, en hadden nog nooit eerder gestemt omdat politiek ze niet interesseert, maar met zo'n grappig mannetje wordt het nieuws leuker, dus stemmen ze maar op hem.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2002, 18:12   #4
REEDS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom denk je dat ik dit topic poost? Want er zijn op dit forum ook heel veel van dat soort mensen heb ik ontdekt
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2002, 19:46   #5
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou ik heb wel een paar redenen om op LPF te stemmen
Nu dat pim fortuyn zelf dood is is het niet slim omdat ze geen ervaren mannen meer hebben, maar dat houden we er buiten,
Ik zal vooral op LPF stemmen voor zijn asielbeleid, hij zegt dingen daarover hoe ik erover denk. Dat vind ik zo goed en hij gaat er iets aan doen. En het onderwijs heeft ook wel gelijk in..
Zijn ideeen zijn goed en de rest vind ik beetje slapjes eerlijk gezegd. Daarom zal ik op LPF stemmen
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2002, 22:27   #6
REEDS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dude dus als ik zeg het huidige asiel beleid is kut. Paars heeft hetverpest. Asielzoekers mogen er niet meer in en al helemaal geen economischvluchtelingen en de controle bij de grens moet strenger worden. Als ik dat zeg hè? Mag ik van jou in het parlement?


duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude that's SICK
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2002, 13:30   #7
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Wat een bagger topic dit. Wat wil je hier eigenlijk mee bereiken?
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2002, 14:16   #8
REEDS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat mensen misschien inzien hoe ongelovelijk stom het is dat men op LPF stemt...(duh)
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2002, 15:26   #9
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja inderdaad..en over een half jaar gaan we weer stemmen kijken hoe het er dan voor staat
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2002, 15:31   #10
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
ja inderdaad..en over een half jaar gaan we weer stemmen kijken hoe het er dan voor staat

over 4jaar bedoel je ze gaan echt niet nog een keer stemmen laten doen hoor........LPF AAN DE M8!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2002, 15:58   #11
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

:r
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2002, 16:40   #12
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Hmmz me ma zei vanmiddag nog tegen me: Ik zou me niet verbazen als er over een jaar weer nieuwe verkiezingen zijn.

Geef toe, zonder Fortuyn is LPF gewoon helemaal niks..
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2002, 20:01   #13
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe


Geef toe, zonder Fortuyn is LPF gewoon helemaal niks..
Dat weet ik, hun gaan er waarschijnlijk ook nix van bakken..
Maar het asielenbeleid in nederland was gewoon slecht, ik snap best dat de linkse mensen op dit forum meteen kwaad worden..
maar het is slecht en dat vind ik en Pim had wel gelijk met wat die er tegen wou doen..
Maar nu dat die dood is komt daar ook niet meer veel van..
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2002, 21:21   #14
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is wat ik me dus ook afvraag, geef eens goede argumenten waarom je op LPF zou stemmen of hebt gestemd. Als je die hebt dan moet je vooral op de partij stemmen, maar vaak hoor ik van die kansloze dingen zoals "Ja, dat met die buitenlanders enzo... dat vind ik wel goed"Dat is dan de reden van iemand, triest hoor. Sommige LPF stemmers hebben volgens mij geen idee waar de LPF nou precies voor staat.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2002, 21:23   #15
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by markiey_nmgn



over 4jaar bedoel je ze gaan echt niet nog een keer stemmen laten doen hoor........LPF AAN DE M8!!!
Let op me woorden, binnen een jaar is het kabinet dat nu gevormd wordt weer afgetreden (tenzij het een kabinet zonder LPF wordt, in dat geval gaan ze alsnog winnen de volgende keer)
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 21:37   #16
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by linnea
niet.. kzou er niet op willen stemmen
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 10:15   #17
Total Eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Laten we allereerst eerlijk zijn.
Deze verkiezingen waren geen verkiezingen, dit was sensatie en heel Nederland smulde ervan. Hebben we inhoudelijke debatten gezien?
Rosenmöller confronteert Fortuyn met het feit dat hij zijn mond houdt zodra hij wordt bekritiseert en wat doet Fortuyn onder luid gejoel en gejuich van het publiek wat daarvoor bij Jerry Springer is geweest?
Fortuyn houdt zijn mond verder dicht en gaat niet in op de discussie.
We hebben niet alleen taarten gegooid zien worden, er werd ook met modder gegooid door alles wat politicus was.
Heel Paars zou terecht moeten staan voor de demonisering van Pim Fortuyn, terwijl de voormalig demagoog zelf Borst vergeleek met Bin Laden.

Wat er mis is gegaan met Paars?
Eigenlijk niets, maar Kok was teveel een vaderfiguur en sloot compromis naar compromis af. Tijdens deze verkiezingen ging het vooral om de kleur.
Je was of links of rechts en dat verklaart denk ik ook het gigantische verlies wat D’66 heeft geleden.

P.S.
BWM, ik denk dat LPF toch een stuk stabieler is dan men denkt.
Ze zijn onervaren, de partij is gebaseerd op een marketingtruc en ze zijn hun gezicht kwijt, maar ze hebben al wel een heleboel dingen met elkaar meegemaakt en zijn ondanks dat alles nog steeds bij elkaar.
Ze hebben blootgestaan aan een enorme reeks kritieken, maar weten nog steeds stand te houden.
Natuurlijk zijn het maar wat praatjesmakers, ze schoppen elkaar letterlijk de partij uit en maken gebruik van een aantal talenten die niets met politiek te maken hebben, maar toch zijn er nog maar weinig vertrokken.
Dat neemt overigens niet weg dat ik niet hoop op nieuwe verkiezingen!
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 17:47   #18
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb er niet opgestemd omdat ik een week te jong was (Ingewikkeld.?) de stemmen waren 15 mei toen was ik nog 17 en 22 mei werd ik 18.. dus kortom ik kon niet stemmen

maar als ik het wel kon had ik het gedaan omdat ik pim fortyun in bijna alles gelijk geef.. over dat asielen gedoe en dat er hogere straffen moeten komen..
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 18:07   #19
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy
over dat asielen gedoe en dat er hogere straffen moeten komen..
nix anders?
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2002, 12:34   #20
Bloemetjeh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou helemaal niet op hem stemmen
ook niet nu die vermoord is!
Da veranderd mijn mening egt
niej op!!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2002, 10:24   #21
ChristinaMilian
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bravoooo!
Ik vind LPF helemaal nix zonder Pim. LPF wás Pim Fortuyn!!! Je gaat toch niet stemmen op een zooitje die hun mening uit zijn boeken moeten halen?! Ik weet niet of iemand van jullie wel eens Kopspijkers kijkt, maar eigenlijk vind ik dat ze wel gelijk hebben!
Ik zou op de SP gestemd hebben...

(Voor de mensen die ik nu gekwetst heb, ik hou mijn mond al! )
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2002, 13:54   #22
trekkurK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ALS ik het zou doen, ik doe het niet hoor, dan zou ik het doen omdat het asiel beleid van paars prut was. Paars heeft de fout gemaakt te zeggen dat NL mulitcultureel was. Daar is geen flikker van waar. Mensen die in NL komen moeten maar NL leren spreken. Als je als Turk zijnde Turks praat in Nederland mag je van mij weer oprotten(sorrie dat ik het zo zeg). Ik heb niets tegen Turken ofzo hoor. Maar als je in NL verblijft moet je ook Nederlands gaan praten.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.