Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 4 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 6 May 2002, 21:04   #51
UrbanLegend
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het zwak, gewoon neerschieten alleen omdat ie wel wat racistisch overkwam, maar alleen zijn mening wilde doordrammen...
ik vind dat wel ok, en vele zijn tegen hem doordat...
maar dood.. nee
dat is gewoon echt ZWAK!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 21:05   #52
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe


RED. ==>> Me is a girl..

gek dat berichtje had ik al verwacht!!!!
Alsjeblieft ik kan ook lezen!!!!! get to the point aub, je weet gewoon echt niet waar je het over hebt!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 21:08   #53
cup a soup
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by perseus


mijn moeder zegt dat ze op lijst Fortuyn gaat stemmen uit protest... Terwijl ze tegen Fortuyn was...
volgens mij komen LN en LPF terug als nooit tevoren, door dit soort dingen en omdat pims ideeen hierdoor bevestigd zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 21:13   #54
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

heel veel mensen gaan nu juist op vvd stemmen,
uit protest ofzo!
dan krijgen we een rechtse regering..
dat lijkt me niet zo leuk
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 21:58   #55
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik wil niet zeuren hoor, maar jullie zeiken nou wel over vrijheid van meningsuiting en dan Pim daarom nooit had vermoord mogen worden, Maar jullie doen precies hetzelfde bij LoeLoe, jullie schelden haar uit alleen omdat ze haar mening geeft !
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 22:05   #56
rianne12
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hij was een goed man .
Ookal was ik het niet met hem altijd eens.
Maar dit vind ik echt te overdreven hij verdind het niet om zo'n dood te krijgen.
Nou PIM rust zacht.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 22:06   #57
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Als je het mij vraagt vind ik dat de juiste persoon geraakt is..had altijd een grote bek enzow..wie de bal kaatst kan hem terugverwachten
tja...maar argumenten moet je met argumenten bestrijden, niet met kogels

je kan dus niet je eigen mening geven zonder de risico's er van in te zien, dan moet je toch wel door een zeer diep dal gaan...
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 22:14   #58
girltje155
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kan je eigenlijk nagaan hoe bang mensen voor hem zijn.
Ze doen net of hij een alleenheerser zou worden als hij in de politiek kwam, maar er zijn heus nog wel andere partijen, hij zit niet in zijn eentje daar.
Ik vind dat eigenlijk wel vreemd hoor, en dood moet helemaal niemand.

Je kan nu eigenlijk nooit meer iets zeggen, want er kunnen altijd wel mensen tegen je zijn. Slaat eigenlijk nergens op, maar het komt er wel op neer.

Nou we zullen wel verder kijken hoe het allemaal zal gaan lopen.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 22:18   #59
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annestacia
ik wil niet zeuren hoor, maar jullie zeiken nou wel over vrijheid van meningsuiting en dan Pim daarom nooit had vermoord mogen worden, Maar jullie doen precies hetzelfde bij LoeLoe, jullie schelden haar uit alleen omdat ze haar mening geeft !
ik heb er niks op tegen dat ze haar mening geeft maar ze moet wel een goede mening geven en niet zomaar iets zeggen terwijl ze niet weet waar het over gaat!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 22:21   #60
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje

ik heb er niks op tegen dat ze haar mening geeft maar ze moet wel een goede mening geven en niet zomaar iets zeggen terwijl ze niet weet waar het over gaat!!!
ging de mening van Pim Fortuyn dan wel ergens over..........

  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 22:22   #61
dusty2500
Guest
 
Berichten: n/a
Angry puur laf

ik vind het zooooo verschrikkelijk dat dit gebeurt is dat toen ik het hoorde een brok van in mijn keel kreeg, ik wil even zeggen dat dit echttttt niet kan in onsss Nederland
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 22:24   #62
foolproof
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annestacia
ging de mening van Pim Fortuyn dan wel ergens over..........
Ja, alleen sommige mensen zijn TE STOM of TE LUI om zijn partijprogramma te lezen en te begrijpen...
Daar val jij dus blijkbaar ook onder...
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 22:24   #63
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annestacia
ging de mening van Pim Fortuyn dan wel ergens over..........

uuh.....................................JA natuurlijk kijk is ff hoeveel mensen wel niet treuren om de dood van pim fortuyn zou hij daneen mening geven die nergens over ging???? Ga toch weg, dit bedoel ik nou met stomweg een mening geven zonder argumenten, en nee ik hoef geen argumenten van jou!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 22:28   #64
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje

uuh.....................................JA natuurlijk kijk is ff hoeveel mensen wel niet treuren om de dood van pim fortuyn zou hij daneen mening geven die nergens over ging???? Ga toch weg, dit bedoel ik nou met stomweg een mening geven zonder argumenten, en nee ik hoef geen argumenten van jou!
hoe zow een domme post, ik geef toch argumenten , jij kunt het gewoon niet hebben als iemand een andere mening heeft als jou !
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 22:30   #65
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee dat kan me niks schelen alleen ik kan er niet tegen als iemand gewoon zo gevoelloos reageerd als jullie!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 22:30   #66
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

btw. Je moet eens goed lezen: Er staan hier heel veel mensen die wel treuren om zijn dood maar het niet eens waren met zijn ideeen kan dat tegenwoordig ook al niet meer, hioer (WAT EEN DEMOCRATIE) jah sorry ik kan me zo boos maken over types zoals jij !
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 22:31   #67
BlackAngel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik was het echt niet met alles eens wat hij zei maar sommige dingen waren echt niet verkeerd (zoals betere beveiliging). En kijk als je 't dan niet met hem eens bent moet je lekker zelf weten, maar dan ga je iemand toch niet neerknallen?? Ik bedoel heeft diegene ooit gehoord van de vrijheid van meningsuiting?????
Enne nog ff tegen iedereen die op dit forum zit te lullen over dat het zijn verdiende loon enz is. Waar zit jullie verstand??? Ik bedoel ik kan me zo kwaad maken om mensen die iemand dood willen hebben om de manier waarop diegene denkt!! Als iedereen 'tzelfde zou denken, nou dat zou goed wezen!! Hij heeft sommige dingen gewoon heel direct gezegt (en ik geef toe sommige dingen iets te direct en daar was ik 't ook niet meej eens) maar 't was nodig. Ok ik heb wel weer genoeg gezegt ook al zou ik nog heeel lang door kunnen gaan maar jah..
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 22:31   #68
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
Nee dat kan me niks schelen alleen ik kan er niet tegen als iemand gewoon zo gevoelloos reageerd als jullie!!!!
gevoelloos ? Ik ben niet zo iemand die op een begrafenis zegt: Wat was hij toch altijd eerlijk als die gene altijd heeft gelogen, daar houd ik niet van, dat is mijn mening en ik heb recht om die te uiten: vrijheid van meningsuiting weet je nog wel
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 22:36   #69
spearitt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

PF was volgens mij iemand waar je niet om heen kon, daarom kwam er ook zoveel protest tegen hem, en bedreigingen. Dit ontstond natuurlijk ook doordat hij juist wel een mening had, en die ook duidelijk naar voren bracht. hij ging ergens tegenin, en kreeg daardoor wel veel aandacht(kijk maar naar loulou - of hoe je het ook schrijft - zij doet een uitspraak die erg tegenstrijdig is en opvalt, waar het veel mensen niet mee eens zijn, en zij krijgt wel de aandacht - ik vind haar uitspraak trouwens niet goed want je kan altijd nog met RESPECT over mensen praten), dan krijg je steeds meer protesten. Dat er DIT gebeurt is eigenlijk zo bizar... zo idioot. Ik was ook niet voor de ideen van hem, maar daarvoor mag je hem gewoon niet zoiets aandoen. alleen maar omdat hij zijn mening geeft.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 22:41   #70
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
Nee dat kan me niks schelen alleen ik kan er niet tegen als iemand gewoon zo gevoelloos reageerd als jullie!!!!
trouwens: Ik heb nooit gezegd dat ik het niet erg vind hoor lees al mijn posts maar !
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 23:14   #71
pamela
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

falen engel

als ik een berichtje 1000 keer wil herhalen dan doe ik dat en daar hoef jij je niet mee te bemoeien ok en hou het een beetje gezellig je hoeft niet gelijkte gaan schelden ok
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 23:18   #72
spearitt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1. waar is iedereen ineens? zo weinig reaxi!
2. pamela: wie houd het nou gesjelli?
3. pamela: omdat het gewoon niet noodzakelijk is een bericht vaak te herhalen, dit kan namelijk gewoon storend zijn, het is niet nodig om dit te doen. dit forum is ervoor zodat iedereen zijn mening kan geven, maar het is logish dat je dit dan duidelijk zegt en niet steeds onnodig herhaald.
oja, val me nou niet aan ofzo didis nie echt lullig bedoeld ofzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 23:45   #73
Plusj
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mr. Fortuyn, dood, om zijn gedachten te stoppen die door vele Nederlanders gedeeld werden.
Reactie? Nog meer rechtse gevoelens onder de Nederlanders.
En dat dankzij één enkele idiote neanderthaler die niet verder kijkt als zijn neus lang is.

Primitief is dat.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 23:48   #74
The.Lost.Soul
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het moet echt wel een enorme idioot zijn die Pim Fortuyn heeft neergeknald. Ik snap echt niet dat dit zomaar kan gebeuren in Nederland
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 23:49   #75
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

ik ben geen fan van pim maardit wens je niemand toe.

ik ben benieuwd hoe dit al gaat lopen in de komende dagen, ook in verband met de verkiezingen van volgende week.

dit zal voorlopig nog wel in een hoogtepunt uit het nieuws blijven.
2-D is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 23:50   #76
Freaky Maus
Banned
 
Geregistreerd op: 27 November 2001
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Originally posted by annestacia
ging de mening van Pim Fortuyn dan wel ergens over..........

Ja, want wij geven argumenten. LoeLoe zegt dit:

"Jammer dat ie dood is, maar de dader heeft gelukkig wel goed gericht."

Vind het nog wel kunne dat je dat denkt, maar waarom moest ie dood dan?
En was ie slecht dan? Rot op, hij zei alleen de waarheid.
Bv: "buitenlanders moeten vanaf nu buiten blijven."

Veel mensen denken er zo over, maar niemand in de politiek zegt dit omdat ze bang zijn om daardoor stemmen te verliezen.
Pim zei dit vrijuit en daarom vind ik hem goed, waarom moest ie dood?

Hij lijkt racist, maar is het niet. Hij zei zijn gedachten vrijuit, die van bv de SGP denken die dingen volop maar houden der bakkes. Stelletje lafaards, net als die dader.

Moet je iedereen afmaken die je niet aanstaat? Dan blijft er bij mij toch verdomd weinig over.
Freaky Maus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 00:30   #77
DaSlayer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Pim zei wat hij dacht en wilde doen wat hij gezegd zou hebben en heeft gezegd. daar heeft hij alleen nooit de kans voor gekregen.
Pim werd verkeerd voorgesteld. toen ik hem voor de eerste zijn naam hoorde vallen, d8 ik: wa een Jőrg Haider-type, maar toen ik hem hoorde viel het handig mee. hij was geen rasist, hij wilde het vreemdelingenbeleid aanpakken op een politieke manier en je kan veel zeggen, maar NL is een toevluchtsoord geworden voor zo ontieglijk veel nationaliteiten. en wij maar betalen voor betere asielen ed. ik ben geen rasist, mijn beste vriend kwam uit somalie, maar het wordt ook te veel en hij was gewoon toevallig de eerste die het lef had om het op dat niveau te zeggen. en zijn ideeen over d e veiligheid waren zo goed onderbouwd, die kreeg je niet om met de grootste lading C4 die er is.

'You Don't know what you've got untill It's gone'
Ik denk dat NL nooit meer hetzelfde zal zijn. (hey! misschien gaan we beter voetballen!!)
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 01:24   #78
eleanor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje

Je hoeft er toch ook niet van wakker te liggen, maar ik kan er gewoon niet etgen dat mensen maar blindelings hun mening gaan lopen geven terwijl ze eigenlijk niet weten wat ze zeggen!


nee wakker zou ik er misschien nie van liggen maar hij wist echt wel wat ie zei
hij is gewoon eerlijk geeft zijn menig die andere mensen niet durfen te uiten ik vind gewoon dat pim een toffe vent was hij had gewoon gelijk maar had het anders kunnen formuleren
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 01:28   #79
eleanor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Freaky Maus


Ja, want wij geven argumenten. LoeLoe zegt dit:

"Jammer dat ie dood is, maar de dader heeft gelukkig wel goed gericht."

Vind het nog wel kunne dat je dat denkt, maar waarom moest ie dood dan?
En was ie slecht dan? Rot op, hij zei alleen de waarheid.
Bv: "buitenlanders moeten vanaf nu buiten blijven."

Veel mensen denken er zo over, maar niemand in de politiek zegt dit omdat ze bang zijn om daardoor stemmen te verliezen.
Pim zei dit vrijuit en daarom vind ik hem goed, waarom moest ie dood?

Hij lijkt racist, maar is het niet. Hij zei zijn gedachten vrijuit, die van bv de SGP denken die dingen volop maar houden der bakkes. Stelletje lafaards, net als die dader.

Moet je iedereen afmaken die je niet aanstaat? Dan blijft er bij mij toch verdomd weinig over.

ben het helemaal met je eens ik bedoel hij is eerlijk geeft zijn mening die andre niet durfen te uiten en hij had het misschien iets anders kunnen formuleren maarja das verleden tijd en wat dan nog het is nog geen recht om iemand dood te schieten daar he je nie alleen pim en zijn nabestaanden mee maar ook de schutter en de familie
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 01:31   #80
eleanor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by The.Lost.Soul



Ben je ziek in je rottuh kop ofzo. Hij was alleen recht voor z`n raap.

voel je je wel helemaal fris ofzo niemand moet dood en vooral pim nie hij was eerlijk en uitte zijn mening die andere nie durfden te uiten en hij had het misschien allemaal een beetje anders kunne formuleren maar hij had gewoon gelijk alle illegalen ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 02:19   #81
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

*zucht*

is tegenwoordig normaal discusseren er niet meer bij ofzo waarin er niet word gescholden naar elkaar?

Pim gaf idd z'n mening over bepaalde zaken en vertelde waar t op stond....verder hoefde hij idd niet dood, alleen maar omdat hij eerlijk was en z'n mening gaf....iedereen die er zo over denkt heeft wel gelijk maar niet al z'n ideeën waren perfect...misschien zoals van t onderwijs zoals LoeLoe aangaf maar ik weet niet meer wat daar zijn idee daarover was....ik wilde t opzoeken op t internet maar alle pagina's van hem die ik via startpagina kon vinden waren vervangen door die condoleanceregisters

als dat hier al is gezegd dan kan dat wel want ik had geen zin om al die posts door te gaan lezen
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 02:57   #82
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Verschrikkelijk, er zijn geen worden voor en tog zal het onder woorden moeten worden gebracht. Een mens van vlees en bloed vermoord door een ander mens van vlees en bloed puur en alleen om de ideeen en het boegbeeld van ideen waar pim voor stond. en dat in nederland,

Wat nu zonder een pim, zo onwerkelijk pim die vernieuwing en verandering in de politiek zou brengen wat nu nu hij weg is wie kan het doen er is geen vervanger we zijn gestoken door een mes in ons rug

Niet alleen pim is vermoord maar hiermee ook zijn aanhang zijn ideaal en zijn ideeen zijn vermoord want wie zal het nu kunnen en durven om in zijn voetsporen te treden..

Nederland schijnheilig land van democratie hoe veel duidelijker moet het nog worden. PIm heeft zijn leven gelaten met er bij het bewijs dat NL verziekt en onveilig is en de
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 08:21   #83
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation dit gun je toch niemand

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
Anti-fortuin? er waren partijen die nog rechtser waren dan hij!!!! En hij had echt wel goeie ideen, ik vond et dus echt wel een goeie gast!!!!!


ik vond hem altijd wel een beetje rascistisch enzo maar ik bedoel dit gun je niemand!! ik was geen fan maar ik haatte hem ook niet.ik hoop niet dat het een buitenlander izz tja klinkt heel raar maar dan gaat de maatschappij echt helemaal naar de klote...het word een zooitje allemaal hoor gaat lekker met nederland!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 08:28   #84
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje

ik heb er niks op tegen dat ze haar mening geeft maar ze moet wel een goede mening geven en niet zomaar iets zeggen terwijl ze niet weet waar het over gaat!!!
Jah okay Pim is dood en de manier waarop is gewoon niet normaal doordat, zoals jullie het zelf al zeggen, niemand meer zijn mening geven. Maar ik zeg: als je het mij vraagt hebben ze dan wel de goeie te pakken.

Jullie beginnen gelijk blablabla me helemaal af te kraken, maar bekijk het eens van een andere kant Neej dat doen jullie ook niet. Ik probeer jullie argumenten ook van een andere kant te bekijken en sommigen van jullie geef ik ook wel gelijk.

Maar sommigen van jullie zitten mij met woorden de grond in te boren..boeit me opzich niet, maar dan zijn jullie geen haar beter dan die schutter van Pim..
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 08:33   #85
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
Verschrikkelijk, er zijn geen worden voor en tog zal het onder woorden moeten worden gebracht. Een mens van vlees en bloed vermoord door een ander mens van vlees en bloed puur en alleen om de ideeen en het boegbeeld van ideen waar pim voor stond. en dat in nederland,

Wat nu zonder een pim, zo onwerkelijk pim die vernieuwing en verandering in de politiek zou brengen wat nu nu hij weg is wie kan het doen er is geen vervanger we zijn gestoken door een mes in ons rug

Niet alleen pim is vermoord maar hiermee ook zijn aanhang zijn ideaal en zijn ideeen zijn vermoord want wie zal het nu kunnen en durven om in zijn voetsporen te treden..

Nederland schijnheilig land van democratie hoe veel duidelijker moet het nog worden. PIm heeft zijn leven gelaten met er bij het bewijs dat NL verziekt en onveilig is en de
heb er niks meer aan toe te voegen...goed gezegd..
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:05   #86
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ik zit op dit moment te leren zodat ik later kan werken in het onderwijs..dat hij helemaal aan gort wou helpen..
verdiep je er dan ook in want dit is ONZIN

wat wilde ie : --> Geld naar onderwijs dicht geen extra eld er meer bij


hij wil dat een school directeur niet 3 ton per jaar verdient en in dure jaguar rijdt op kosten van de staat omdat ie school directeur is die man moet les geven en iets meer betaald krijgen dan een leraar omdat ie vaak ook nog bezig is met andere dingen dan les geven

Waarom worden voor eindexamens altijd boeken aanbevolen van de duurste soort die dan gekocht moeten worden wat ook heel veel kost omdat die uitgevers lekker afspraken maken dat zou niet meer mogen

Van het geld dat dan bespaard wordt is het heel makkelijk om onderwijs op een goed niveau te brengen


Dit was zijn plan hij wilde het wel beter maken het onderwijs alleen op een andere manier dan er simpel nog meer geld in te pompen

Mag misschien een slecht idee zijn maar wie o wie zegt er dan dat ie onderwijs stuk ging maken
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:12   #87
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het verkeerd dat die man is doodgeschoten om zijn mening.
het beangstigd me.
dat hij foute gedachtes had zet ik nu ff aan de kant.
de moordenaar heeft hem waarschijnlijk alleen gedood om zijn mening, maar daar achter niet gezien wat voor een mooi mens het eigenlijk was.

ik heb respect voor hem, heel veel respect voor hem. omdat hij zich staande kon houden in een vingerwijzende politiek die tegen hem gericht was.
ik heb respect voor het feit dat hij zijn eigen mening maar vooral zijn eigen humor behield onder een zware last media.
en ik heb respect voor hem omdat hij vrijwel vrij is gebleven van het wijzen naar een enkel persoon (ipv een partij)waar de rest van de politiek wel aan deel heeft genomen.
ik denk dat er achter die harde meningen en die kale kop een hele mooie man schuilde.

ik wil graag mijn steun betuigen aan de naasten..
en aan pim fortuyn zelf al mag hij het niet meer horen

toch vind ik dat we hierbij ook stil moeten staan bij de rest van de mensen die vermoord zijn/worden..
want pim fortuyn was bij lange na de enige niet helaas.

ik ken twee gevallen van mensen die vermoord zijn in mijn omgeving. en ik heb kennisgekregen van het leed wat daarbij de naasten hebben. en ik zeg een ding want ik heb er eigenlijk maar twee woorden voor: MOORD NIET


mijn steun aan alle gevallen
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:27   #88
xxxEllen15xxx
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

LOELOE jij had geraakt moeten en PIM NIET en wie is het daar mee eens???????? loeloe je moet je bek houden! stom wijf ik wou echt dat jij de kogels had gevangen!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:30   #89
bennie
Lid
 
bennie's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 September 2000
Locatie: Veldhoven
Berichten: 6
Standaard

zouden we elkaar niet beter kunnen blijven respecteren!

We willen toch juist een betere samenleving??
__________________
We zijn bezig met het design van dit forum en de vertaling
bennie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:34   #90
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by xxxEllen15xxx
LOELOE jij had geraakt moeten en PIM NIET en wie is het daar mee eens???????? loeloe je moet je bek houden! stom wijf ik wou echt dat jij de kogels had gevangen!
mens nu ga je te ver..
er had helemaal niemand geraakt moeten worden

als je dat soort verwensingen uitspreekt kan je wachten op een tegenactie..
dat leverd alleen maar woede op..
woede is slecht..

loeloe is niet slecht
Pim Fortuyn is ook niet slecht.

iemand de dood in wensen is echt slecht.
dat is nou echt een actie van GEEN RESPECT VOOR IEMAND ANDERS

dus leer eens een beetje te respecteren.. zoals bennie al zei

Laatst aangepast door lieve colafles : 7 May 2002 om 11:38
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:34   #91
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by xxxEllen15xxx
LOELOE jij had geraakt moeten en PIM NIET en wie is het daar mee eens???????? loeloe je moet je bek houden! stom wijf ik wou echt dat jij de kogels had gevangen!
Beetje rustig!!!!!!!AUB Ze geeft aleen der mening............
Maar wel een mening die nergens over gaat, loeloe vind dat pim allerlei foute dingen heeft gedaan, maar dat is dan nog geen exxuus voor de moord absoluut niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:44   #92
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by bennie
zouden we elkaar niet beter kunnen blijven respecteren!

We willen toch juist een betere samenleving??
helaas is dat met de ingebakken mentaliteit van de gemiddele nederlander niet meer mogenlijk zonder radicale veranderingen ben ik bang
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:49   #93
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast


helaas is dat met de ingebakken mentaliteit van de gemiddele nederlander niet meer mogenlijk zonder radicale veranderingen ben ik bang
Daar ben ik et mee eens
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:51   #94
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

Tis gewoon... belachelijk! Het is toch gewoon verschrikkelijk om mensen met een andere mening te gaan vermoorden. Jezus, ik ga loeloe toch ok nie kogels door d'r kop schieten omdat ze er anders over denkt. Sjee... niet normaal.
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 11:58   #95
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast


verdiep je er dan ook in want dit is ONZIN

wat wilde ie : --> Geld naar onderwijs dicht geen extra eld er meer bij


hij wil dat een school directeur niet 3 ton per jaar verdient en in dure jaguar rijdt op kosten van de staat omdat ie school directeur is die man moet les geven en iets meer betaald krijgen dan een leraar omdat ie vaak ook nog bezig is met andere dingen dan les geven

Waarom worden voor eindexamens altijd boeken aanbevolen van de duurste soort die dan gekocht moeten worden wat ook heel veel kost omdat die uitgevers lekker afspraken maken dat zou niet meer mogen

Van het geld dat dan bespaard wordt is het heel makkelijk om onderwijs op een goed niveau te brengen


Dit was zijn plan hij wilde het wel beter maken het onderwijs alleen op een andere manier dan er simpel nog meer geld in te pompen

Mag misschien een slecht idee zijn maar wie o wie zegt er dan dat ie onderwijs stuk ging maken
Ik ken geen een directeur die 3 ton per jaar verdient en in een dikke jaguar rijdt maar dat kan ook aan mij liggen
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:03   #96
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe


Ik ken geen een directeur die 3 ton per jaar verdient en in een dikke jaguar rijdt maar dat kan ook aan mij liggen
Loeloe laat nou aub je comenetaar voor je, ooit van het begrip bijwijze van spreken gehoord????
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:05   #97
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje


nou moet je mij nie gaan napraten!!!!
damn... denk jij nou echt dat ik geen eigen mening kan hebben? Laat maar trouwens... je denkt mar... I don't care
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:08   #98
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by nevaeh1987


damn... denk jij nou echt dat ik geen eigen mening kan hebben? Laat maar trouwens... je denkt mar... I don't care
you don't care waarom reageer je dan klopt niet helemaal!!!! Maar ja i don't care!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:27   #99
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje

you don't care waarom reageer je dan klopt niet helemaal!!!! Maar ja i don't care!!!!
eej doe ff normaal jij.....iedereen heeft hier een eigen mening dus zij ook. bevalt je dat niet, dan ga je maar weg.
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 12:29   #100
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe


Ik ken geen een directeur die 3 ton per jaar verdient en in een dikke jaguar rijdt maar dat kan ook aan mij liggen

sjees venray steekt echter achter kranten papier..

Neem de hogeschool rotterdam, de directeur komt echt wel met jaguar naar school daar, leraren rijden niet minder dan mercedes

en neem dan de cijfers van onderzoeken lees eens voor de grap op de oerheid websites de begroting van minister zalm afdeling onderwijs en jeugdzaken daar valt het onder zie hoe veel geld er gaat naar salaris management dat kopje moet je hebben

klik dan even verder en zie hoeveel mensen er vallen onder management

deel dat bedrag over die mensen en schrik niet je komt dus op 3 ton per jaar per persoon
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:45.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.