Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 August 2003, 20:18   #1
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Post beetje in nesten

heb net een gesprek met mijn beste vriendin, maar het probleem is dat ik twijfel of ze nu wel mijn beste vriendin is. heb haar in een maand 2 keer gehoord en telkens gaat ze tijdens het uitgaan met andere mensen mee. ik heb daar geen problemen mee, we verschillen nu eenmaal. maar ik kan haar niet alles meer vertellen. ik heb zo het gevoel dat ik alles beter in mijn eentje oplos dan er iets over te zeggen tegen haar. laatst ook, probeer ik daar iets serieus te vertellen, zit ze ondertussen te sms'en, luistert maar half en gaat dan weg om iemand te halen die ze net ziet passeren. dan stel ik me vragen. ik houd niet van die msngesprekken die na 2 minuten stilvallen. wat moet ik gaan vertellen? ik krijg het gevoel dat het haar toch niet interesseert. daarom hoeft het voor mij ff niet meer. pff en leg dat nu maar es uit :s
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2003, 20:34   #2
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

tja.. dat soort dingen zijn nooit makkelijk uit te leggen, maar je moet het wel proberen te zeggen. maar wel irl. net zoals je het nu tegen ons zegt, geef voorbeelden, of anders schrijf je haar een briefm, en vraag je of je na aanleiding daarvan gewoon even met haar kan praten.
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2003, 20:38   #3
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

ik voel me beter wanneer ik geen contact heb met haar :s
zaterdagavond gingen we iets drinken en ik had echt geen behoefte haar te zien. er zit gewoon iets niet goed. ik voel me slechter dan. het klinkt hard, maar ik kan ook maar zeggen wat ik voel...
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 10:16   #4
LightMyMatch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat je met haar moet praten
vraag of zij het ook vindt. Als ze wil luisteren, is ze niet helemaal verkeerd, toch? En als ze geen rekening met jou wil houden, is ze je vriendschap niet eens waard hoor!!

  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2003, 20:47   #5
Netrocker
Rock The Net.
 
Netrocker's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2002
Locatie: Amstelveen
Berichten: 87
Stuur een bericht via MSN naar Netrocker
Standaard

Wil je haar nog steeds wel als je beste vriendin want volgens mij erger je aan haar om haar gedrag.

Als je haar je echte persoonlijke dingen niet meer kunt vertellen dan vertrouw je haar niet meer,
meestal kun je de grootste geheimen aan je beste vriendin kwijt ook natuurlijk kleine dingetjes maar als ze geen intresse in je heeft dat is ze geen eens een vriendin van je laat staan een beste vriendin.
Netrocker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2003, 09:43   #6
Miss_Ironic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bootje
ik voel me beter wanneer ik geen contact heb met haar :s
zaterdagavond gingen we iets drinken en ik had echt geen behoefte haar te zien. er zit gewoon iets niet goed. ik voel me slechter dan. het klinkt hard, maar ik kan ook maar zeggen wat ik voel...
waarom laat je de vriendschap dan niet gewoon even rusten??? en na een tijdje kan je altijd weer kijken of het weer goed komt, maar zoals je hierboven zegt: dat je je beter voelt als je geen contact hebt met haar, nou wat houdt je tegen om dat ook even niet te hebben?? ik zeg absoluut niet dat je haar moet gaan negeren, maar gewoon geen energie meer in de relatie tussen jullie stoppen, tijdelijk of voor altijd, dat kan je na ee tijdje op je gemak bepalen.
veel succes ermee
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:29.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.