Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 September 2006, 20:17   #1
boy15
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2006
Berichten: 39
Unhappy vrienden, nieuwe vrienden?

hoi,

ik ben 15 jaar en ga altijd met zo'n 4 mensen om (mijn vrienden). die wonen ook in mijn dorp trouwens. het probleem is dat ik ze eigelijk een beetje saai vind we gaan eigelijk maar heel weinig doen, we weten ook nooit niet veel om te doen. maar eerst kwamen we altijd elke vrijdag samen maar dat is wat mis gelopen en dat doen we nu niet meer we gaan ook elke vrijdag fitnessen maar daar hebben ze nu ook geen zin meer in (1 iemand nog wel), dus stoppen ze daar nu ook mee. dus ze willen eigelijk vrij weinig doen. en ik heb het idee dat hun nog wat meer kinds zijn dan mij. er is een discotheek waar je om de 2 weken naar toe kan voor 15 jaar en jonger. ik wil daar altijd graag naar toe en een vriend van mij ook maar de andere gaan er af en toe naar toe maar vinden er niet veel aan. die er wel naar toe wil is wel een vriend van me waar ik goed mee op kan schieten enzo, die wil wel veel doen maar hij is een beetje saai en heeft het altijd maar over dinge die mij tog niet veel intereseren. als ik dan uitga met hem, dan zijn er mensen die hij kent (zitten bij hem op school) waar wij wel eens bij gaan staan. het zijn niet egt zijn vrienden (niet egt goede vrienden) maar zou ik daar nou op een of andere manier beter vrienden mee kunnen worden? want ik zie hun wel meer zitten als m'n vrienden nou. ik begin me trouwens ook wel een beetje te ergeren aan een vriend van me

al bedankt vast trouwens als je dit hele verhaal gelezen hebt


en kunnen jullie wat tips geven of wat jullie zouden doen?

boy15
boy15 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2006, 20:26   #2
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je hoeft toch niet 1 groepje vrienden te hebben waar je alles mee doet. Ik bedoel probeer je sociale leven breder te houden dan dat. Je kan idd sommige vrienden gebruiken als springplank om andere mensen te leren kennen.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2006, 08:44   #3
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Wat onze vriend PFP dus zei.

Eigenlijk moet je gewoon je spontane zelve zijn. Eens een gesprek aangaan met een van hen en dan blijkt vaak dat ze wel een paar dingen met jou gemeen hebben. Hetzij een of meerdere hobby's, een voorkeur voor bepaalde muziek, enzovoort enzoverder.

Op die manier kan je buiten het uitgaan met hen in contact komen om eens af te spreken om naar de film te gaan of een optreden van de ene of de andere of eens een partijtje voetbal als jullie beiden voetballen, ...

Succes ermee!
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2006, 17:48   #4
boy15
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2006
Berichten: 39
Standaard

ok bedankt ik zal het eens proberen
boy15 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.