Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Vrije Tijd > Feestdagen 2005
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feestdagen 2005 Het forum over Sinterklaas, Kerst en Oud & Nieuw!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 31 December 2005, 15:52   #1
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Hoe kijk jij terug op 2005?

Hoe kijk jij terug op 2005?

Vraag lijkt me duidelijk.
 
Oud 31 December 2005, 16:17   #2
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

2005 was voor mij (ons) zo'n rotjaar dat ik het met plezier vaarwel zeg. Het kan niet vlug genoeg middernacht zijn.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline  
Oud 31 December 2005, 16:25   #3
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De eerste helft van het jaar tot augustus was super slecht.
Niets wou lukken... wat ik ook deed.

Vanaf augustus ging het steeds beter en beter. Hopelijk blijft die "trend" zich doorzetten.

Hopelijk wordt het in de liefde ook een pak beter dan dit jaar.
 
Oud 31 December 2005, 18:19   #4
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

de eerste helft was bij mij een ramp: te horen gekregen dat mijn tante kanker had, ik werd ernstig ziek incl ziekenhuis, ik ben 3 maanden uit de running geweest door ernstige depressie.

maar in de 2e helft kreeg ik mijn vriend, rijbewijs en mocht ik ein-de-lijk van school af

in de 2e helft is wel mijn tante gestorven maar over het algemeen voel ik me nu wel véél beter, en ik ben gewoon heel gelukkig dat ik iemand heb gevonden waar ik op een relatie-manier van houd.
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline  
Oud 31 December 2005, 18:29   #5
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Best mooi met som haggelijke momenten, met als hoogte+dieptepunt mijn verjaardag. De dag waarop mijn vader een 8 uur durende alvleesklieroperatie onderging. Vooral mooi toch omdat dat gehannes om me pa na 2 jaar eindelijk eens echt op zou houden.
Heb toen geen cadeau gehad zowat, omdat ik me verjaardag uiteraard uit zou stellen, maar nooit gedaan dus, maar dat me vader beter werd gemaakt was toch mooi zat
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline  
Oud 31 December 2005, 19:45   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Een jaar van hoogte- en dieptepunten Hoogtepunt was dat ik afstudeerde en met mijn nieuwe studie mocht beginnen. De zomer was vrijwel één hoogtepunt met vette vakanties, vette feesten enz enz. Op het gebied van liefde liep het allemaal niet zoals gewenst, mede door eigen toedoen, maargoed. Volgend jaar beter T was een mooi jaar maar niet onvergetelijk ofzo.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 31 December 2005, 20:34   #7
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

topjaar met een climax in zweden en een anti-climax dat ik weer hier terug ben. Een jaar wat me erg aan het denken gezet heeft wat ik nou eigenlijk wil verder en ik erachter kwam dat ik dat toch zo ongeveer nu moet gaan beslissen. Dit gedenk zal in 2006 echter alleen maar erger worden. Het was zeker een roerig jaar, precies zoals ik het graag heb, mag van mij nog wel zo'n jaar, maar dan wil ik wel uiteindelijk weten wat ik nu echt met mn leven ga doen...
 
Oud 31 December 2005, 20:35   #8
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Over het algemeen was het voor mij een superjaar! In februari heb ik het uitgemaakt met m'n vriend, wat opzich op dat moment wel even kut was, maar uiteindelijk gaat het nu veel beter met me. Ik ben geslaagd voor m'n examen en zit (na heel lang wachten) voor een halfjaar in Londen. Een maand geleden kwam m'n opa in het ziekenhuis met ernstige longproblemen, en na onwijs veel onderzoeken zijn ze godzijdank tot de conclusie gekomen dat het geen longkanker is..en hij is sinds vorige week weer uit het ziekenhuis! Verder ben ik er wel achtergekomen dat ik (zeker in de afgelopen 2 maanden) vrij veel vrienden ben kwijtgeraakt, maar aan de andere kant weet ik niet voor hoever ik mensen die niks meer van zich laten horen sinds ik in Londen zit als vrienden kan beschouwen en heb ik hier ook heel veel leuke nieuwe mensen leren kennen.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline  
Oud 31 December 2005, 21:16   #9
Bask
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een van de meest betekenisvolle jaren tot nu toe door de grote tegenstelling voorjaar - najaar. aanvankelijk geplaagd door een soort paranoïde identiteitscrisis zat ik lange tijd in een geestdodende dip en liet mijn haar zo lang groeien als nooit tevoren. in de zomervakantie werkte ik drie weken keihard bij een metaalbewerkend bedrijf in duitsland wat me duizend euro opleverde. daarvan kocht ik een ipod en een digitale camera (toch nog alles zo goedkoop mogelijk). na de zomer ging ik een week met een groep naar rome wat een hoogtepunt van mijn schoolcarrière vormde. toen ik voor een vast inkomen als vakkenvuller 'of iets dergelijks' bij de ah gesolliciteerd had werd ik vrijwel meteen als kassameisje aangenomen, en heb die baan ook maar geaccepteerd vanwege de confrontatietherapeutische werking. bovendien had ik 2005 voor het eerst een kater.
 
Oud 1 January 2006, 16:45   #10
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ach het is net als alle andere jaren eigelijk, dan weer leuke dingen dan weer kloten dingen.
Het wisselt mekaar altijd wat af, en ik heb niet echt iets in dit jaar waarvan ik zeg dit was een topjaar.
 
Oud 1 January 2006, 17:59   #11
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Het had zijn hoogte en diepte punten. Diepte punt was toch echt de liefde en het verlies van een tante van me.
Een van de hoogtepunten is het toch nog halen van school, vette feesten en ik er achter ben gekomen wie mn echte vrienden zijn
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline  
Oud 2 January 2006, 14:16   #12
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Een jaar vol verandering waarin ik heel veel heb geleerd.
AmbyPur is offline  
Oud 2 January 2006, 17:08   #13
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Een jaar dat niet veel verschilde van het jaar daarvoor: Veel stress.Ik kreeg werk, moest naar de logopediste, ben erachter gekomen wie mijn echte vrienden zijn.

Maar ook wel positieve dingen: Disneylaaand! En een lekker warme nazomer, City-jam, en nog wel veel meer dingen die leuk waren! Maar daar kom ik zo niet op

Ben klaar voor 2006, laat maar komen!
 
Oud 2 January 2006, 19:20   #14
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Sjah, hoogte en dieptepunten (zoals iedereen) met als groot hoogtepunt toch wel mijn HAVO-diploma..

Het belangrijkste thema is toch wel vrienden geweest, er zijn bijna geen mensen meer over die ik vorig jaar als vrienden zag, maar daarvoor heb ik zoveel teruggekregen dat ik er alleen maar blij om ben. Ik ga nu om met mensen die me accepteren zoals ik ben, en ik hen ook uiteraard.
 
 

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:55.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.