Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 28 May 2006, 13:33   #1
hippie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Stupid girls

Gegroet!

Wie hier een beetje TMF kijkt, heeft vast wel eens de clip van Pink gezien, stupid girls. Ze maakt hierin celebrities belachelijk (o.a. Paris Hilton) die volgens haar dom zijn, oppervlakkig en nep. Toen ik de clip voor het eerst zag dacht ik: EINDELIJK eens iemand die snapt waar ik me zo aan erger. Meiden (want het zijn niet alleen de celebrities) die alleen maar met hun uiterlijk bezig zijn, van die barbie poppetjes waar nog geen zinnig woord uit komt. In feite zijn het gewoon standaard meisjes die zichzelf interessant willen maken door hun uiterlijk. Het kopen van dure merkkleding (waar ik trouwens al een klaagzang apart over kan schrijven, het fenomeen MERK kleding) een dikke laag make-up op, domme opmerkingen en zinloze bezigheden daar kun je ze op herkennen! Naar mijn mening zijn het vaak onzekere meiden die zich anders voordoen dan ze zijn, de (domme) celebrities zijn natuurlijk een groot voordbeeld voor hen. Ze verstoppen zich als het waren achter een zelfverzekerde meid die je nooit maar dan ook nooit zonder make up ziet. Ze kijken ook niet langer dan hun neus is. Ze denken dat ze met hun uiterlijk alles kunnen bereiken. Ik zeg : BULLSHIT! denk verdomme na! Je verstand kan je ver brengen! een eigen mening, sterke persoonlijkheid, je karakter dát zijn de dingen die je maken tot degene die je bent. Niet stomme veel te dure gucci schoenen die madame Hilton ook heeft. Ach, eigelijk heb ik ook nog wel medelijden met ze : dat ze nooit eens zichzelf durven te zijn, dat ze nooit iets zullen begrijpen van dingen die er écht toedoen, niet van dat oppervlakkige gelul over mode. Dat ze altijd als lustobject fungeren voor mannen, zonder dat hij (of zij!) beseft dat ze hersens heeft. Weetje, ik kan deze meiden niet veranderen maar ik hoop gewoon dat ze voor zichzelf ooit nog beseffen dat iets bereiken op het gebied van school en of werk ook heel aantrekkelijk kan zijn! ik zeg: durf jezelf te zijn en laat je innerlijke kwaliteiten zijn werk doen. Trek je niks aan van de 'rest' de 'massa', want jij bent uniek en zoals een of andere psycholoog ooit schreef (vond ik een hele goeie) 33 % mag je, 33 % mag je niet en 33 % is op vakantie. Dat getuigt ervan dat het allemaal niks uit maakt. Doe je ding!

Nou, misschien dat het nu allemaal wat overdreven overkomt
maar ik heb gezegd wat ik op m'n hart had.
zou jullie mening hierover graag horen!
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.