Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 December 2003, 18:48   #1
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Hardcore etc.

ik vind persoonlijk hardcore, happy hardcore etc. helemaal te gek.. ik zou graag willen weten wat jullie eigenlijk van deze muziek vinden..
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2003, 18:50   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

bagger
praktisch het meest verderfelijke van het complete dance genre

op de voet gevolgt door hardstyle
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2003, 19:10   #3
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken
en dan vooral getypeert door het type mensen dat er nog eens naar luistert
dat mag ik niet zeggen, want dan krijg ik te horen dat mijn mening gebaseerd is op vooroordelen
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2003, 19:29   #4
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
dat mag ik niet zeggen, want dan krijg ik te horen dat mijn mening gebaseerd is op vooroordelen
of bent gelijk een troll
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2003, 21:55   #5
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Hardcore zuigt Duitse aarschen... Zelfs een Duitse aarsch zou zich schamen als die door Hardcore werd afgezogen... En het type mensen wat ernaar luistert zijn juist de mensen die graag Duitse aarschen zuigen of gezogen worden erdoor. DAT vind ik van hardcore
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2003, 22:06   #6
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

anders heb je iets tegen duitsers ofzo?
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2003, 22:07   #7
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
anders heb je iets tegen duitsers ofzo?
Srry, is mijn uitdrukking voor als iets slecht is : Duitse aarsch zuigen
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 08:51   #8
Fonzie18
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb ooit in een ver verleden ook geluisterd naar hardcore maar kort erna kwam ik erachter dat er ook échte muziek bestaat in de wereld en heb daarbij alle thunderdome's en happy hardcore's in een kast gegooid. Nooit meer opgezet. Waar ik nu naar luister? Zo goed als alles, van Linkin Park en Disturbed tot Toto en Green Day, maar hou ook erg veel van 70's en 80's muziek dus eigenlijk alles wel voort

Nu heb ik als ik het programma Bounce zie wel zoiets van 'leuk om weer eens terug te zien', maar ik denk vooral niet 'hoop dat het ooit weer terugkomt' want ben heel die gabbertijd kotsbeu. Wat dat betreft had ik de tijden met disco en soulbroeken liever meegemaakt dan die verrekte trainingspakken. T zag er nie uit! :S
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 09:21   #9
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
Hardcore zuigt Duitse aarschen... Zelfs een Duitse aarsch zou zich schamen als die door Hardcore werd afgezogen... En het type mensen wat ernaar luistert zijn juist de mensen die graag Duitse aarschen zuigen of gezogen worden erdoor. DAT vind ik van hardcore
je bent dom
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 09:36   #10
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tering mensen , waarom hebben jullie meteen iets tegen mensne die hardcore luisteren ?! Echt heeel erg bevooroordeeld zijn jullie hoor. Mijn broer is zelf die hard gabber , en dta is echt geen ofzo , hijs hartstikke normaal. En zijn vrienden ook.

Ik vind het zelf ook gene vette muziek , maar mij zal je neit over mensen die het luisteren horen. Waarom is iemand die hardcore luister anders dan iemand die r&b of frans bauer luistert ?!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 10:31   #11
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

vaak wordt hardcore in negatief plaatje gezet vanwege de vertoning van de luisteraars.
als je het tiepe hedendaagse gabber neemt kom je ook al gauw bij lonsdale, bombers, spijkerbroeken en kisten....oftewel het fascisme..?
het is vrij typerend allemaal...

kan me voorstellen dat dit de mening is van velen
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 10:46   #12
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
vaak wordt hardcore in negatief plaatje gezet vanwege de vertoning van de luisteraars.
als je het tiepe hedendaagse gabber neemt kom je ook al gauw bij lonsdale, bombers, spijkerbroeken en kisten....oftewel het fascisme..?
het is vrij typerend allemaal...

kan me voorstellen dat dit de mening is van velen
ha, dus echt niet. Me broer is al sinds 94 gabber, en heeft idd toen bombers gedragen en nu draagt ie meer van die dure feestkleding zooi, maar zijn vrienden en vriendinnen die allemaal zijn hardcore maatjes zijn hebben een gruwelijke hekel aan dat gepeupel dat als nazi (lonsdale) naar een feest gaat. Het klinkt wel ziek maar die nazi's kennen iedere keer weer klappen krijgen van zijn groep, dus ik waarschuw ze maar effe bij deze
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 11:25   #13
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
vaak wordt hardcore in negatief plaatje gezet vanwege de vertoning van de luisteraars.
als je het tiepe hedendaagse gabber neemt kom je ook al gauw bij lonsdale, bombers, spijkerbroeken en kisten....oftewel het fascisme..?
het is vrij typerend allemaal...

kan me voorstellen dat dit de mening is van velen

dat is de grootste bullshit.... ik en mijn vrienden dragen gewone kleren we lopen alleen op nike's... maar als je over kleding valt etc. dan blijft er geen "goede" muziek meer over
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 11:27   #14
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mozzel
dat is de grootste bullshit.... ik en mijn vrienden dragen gewone kleren we lopen alleen op nike's... maar als je over kleding valt etc. dan blijft er geen "goede" muziek meer over
Ik val niet over kleding, ik val over de racistische betekenis die achter de lonsdale-zooi zit...
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 11:29   #15
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

juist.. dan lees je dus niet goed..
ik zeg dat veel vrienden van mij hardcore luisterd maar wij dragen GEEN Lonsdale, fred perry etc. en dan nog... dan zou je mensen die met Fubu rond lopen ook uitdagend kunnen noemen...

ik vind dat jullie ontzettend veel vooroordelen hebben over mensen die naar deze muziek luisteren
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 11:30   #16
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mozzel
juist.. dan lees je dus niet goed..
ik zeg dat veel vrienden van mij hardcore luisterd maar wij dragen GEEN Lonsdale, fred perry etc. en dan nog... dan zou je mensen die met Fubu rond lopen ook uitdagend kunnen noemen...

ik vind dat jullie ontzettend veel vooroordelen hebben over mensen die naar deze muziek luisteren
Dan bied ik mijn excuses aan, maar alleen tegen jouw groepje. Niet tegen de mensen die Lonsdale dragen... En dat soort zooi
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 11:34   #17
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik kan begrijpen dat je lonsdale racistisch over ziet komen maar ik hoop ook dat je nu snapt dat niet lang niet alle hardcore liefhebbers racisten zijn...

ik vraag me eigenlijk ook af hoe je aan de mening komt over hardcore... ik bedoel heb je ooit eens een aantal nummer (l)helemaal(/l) geluisterd ?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 11:39   #18
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mozzel
ik kan begrijpen dat je lonsdale racistisch over ziet komen maar ik hoop ook dat je nu snapt dat niet lang niet alle hardcore liefhebbers racisten zijn...

ik vraag me eigenlijk ook af hoe je aan de mening komt over hardcore... ik bedoel heb je ooit eens een aantal nummer (l)helemaal(/l) geluisterd ?
Ja, helaas wel. Ik luisterde toen ik in de 2e zat trance, en in de zomervakantie trok ik veel met mijn broer op, en die luistert hardcore, en zodoende ging ik ook steeds meer hardcore luisteren. Dat luisterde ik dus een paar maanden, en toen hadden 2 mensen in de klas (een kneus en een lekker wijf ) ruzie over of Korn wel of niet goed was. Dus ik ging dat wijf helpen en zeggen dat Korn supergoed was enzo, dat ik altijd die cd's luister bij een maat (dat was BS, ik had er nog nooit van gehoord mja, ik vond het wijf geil dus... ) En toen vroeg ik een paar dagen later of ze voor mij de nieuwste cd van Korn kon kopieëren. En dat vond ik supervet, ik luisterde alleen nog maar die cd, en ik mikte mijn cd verzamling bij mijn broer in zn cd-rek. Dus doordat rock zo vet is is hardcore minderwaardig en luister ik dus veel liever rock (nu hard-rock, heavy metal geworden)
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 11:44   #19
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

haha.. nou dan is mijn verhaal precies omgekeerd..

ik luisterde in mijn jongste jaren eigenlijk al onbewust naar de harcore van die tijd(ruffneck, mental theo etc.) maar dat had ik nog inet door.. het waren gewoon bandjes gejat van me broer...
later, dat was ongeveer groep 7, ben ik door een vriend toen naar limp bizkit, korn etc. gaan luisteren...dat heeft geduurt tot ongeveer de 2e klas waarna ik wederom door me broer op het rechte spoor ben gebracht
mijn broer luisterd nu meer trance en dance achtig.. maar ik ben op het moment helemaal into deze muziek en ik luister alles wat er ook maar een beetje mee te maken heeft... happy, darkcore, ouwen uit de jaren '90, club en ga zo maar door
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 11:45   #20
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

In groep 7 al Korn... Toen zat ik nog in mijn Britney Spears-tijd...
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 11:46   #21
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken
geen zorgen de korn fase gaat uiteindelijk ook nog over hoor
Als iedereen zit te zeiken over Korn enzo, waarom mogen wij dat niet omdat we ze dan afzeiken op hun muzieksmaak/kledingstijl...
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 11:47   #22
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
In groep 7 al Korn... Toen zat ik nog in mijn Britney Spears-tijd...
haha dat was voor mij in groep 6 ofzow
maar britney blijft lekker hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 11:52   #23
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken
ok dit snap ik ff niet....

ik bedoel alleen dat jij nu in je korn fase zit....en dat we deze ook allemaal hebben meegemaakt.
Ik dacht dat je me ging afzeiken omdat ik Korn luister. Maar waarom zou ik dit tijdperk ontgroeien? Korn = :respect:
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 11:54   #24
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken
het is nutteloos om daarover te discussieren....schrijf dit anders op en lees het nog eens als je 18 bent
ook maar een *klein beetje* arrogant
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 12:08   #25
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het er nu ook over op msn met elvenkindje , maar de bewering Londsdale = racistisch IS ECHT POEP.

Mijn broer draagt londsdale , en zijn vrienden ook , en geloof me de gene die hem nazi noemt stompt ie meteen op z'n bek. Ze zijn echt anti nazi , dat stelletje van me broer en ze vrienden , en op feesten ook. Trouwen , op heel veel feesten mag je geen eens kisten meer dragen , omdat er problemen mee kwamen , omdat de echte gabbers nazi's uitkakken man.

Citaat:
Dan bied ik mijn excuses aan, maar alleen tegen jouw groepje. Niet tegen de mensen die Lonsdale dragen... En dat soort zooi
Generalisatie ten top hierzo De mensen die londsdale dragen en dat soort sooi. Hoezo zijn mensen die londsdale dragen nou weer zooi ?! Zoals hier in dit topic al werd egzegd : NIET iedereen die londsdale draagt is een racist.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 18:43   #26
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En nog even door te gaan : Mijn broer organiseert een feest

''PUINZOOI PRESENTEERT
Hard Harder Hardst

07-02-2004 22:00-05:00 Amsterdam
Hardcore , Darkcore , Terror Party

Dj's : Yoda , Discord , Chosen Few , Sauron , Cup - A - Core ( me broer ) en Noizefucker

Waar : Jongerencentrum de Valk
ijplein 3
1021 LA Amsterdam

Prijs : 10 euro ( alleen aan de deur )
Minimale leeftijd : 18 jaar ( legitimatie verplicht )
Dresscode : Geen white power kettinkjes , geen opgerolde broekspijpen , Geen witte veters in kisten en/of andere extreem rechste uitingen.

Voor meer info : Cup-a-Core






Het perfecte voorbeeld om te laten zien dat organisatoren van een feest ook tegen extreem rechts zijn , en tegen nazi's.


En nee , ik ben zelf geen hardcore liefhebber , maar ik wou ook even reclame maken voor me broer.

Laatst aangepast door JEANUS : 20 December 2003 om 18:52
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 18:57   #27
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

lonsdale wordt altijd geasocieerd met nazi's, en er zijn zat andere kledingmerken die je kan dragen, dus waarom Lonsdale? Als je dat gaat dragen kan je verwachten dat je er ooit problemen mee krijgt, en dat is misschien wel wat ze willen ook al zijn ze geen nazi.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 19:01   #28
yor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ga ik me er ook maar even m ee bemoeien hoor.

dat lonsdale en fred perry enz zogenaamde nazi-merken zijn is echt pure bullshit.
lonsdale is een hel oud boksmerk en heeft totaal niks met het nazicisme te maken. een paar (domme, er zijn dus ook slimme en coole) gabbers hebben dat verzonnen, omdat er NSDA (van NSDAP, partij van hitler) in het merk lo-NSDA-le verscholen zit. daarbij komt dat veel getinte boksers vroeger werden gesponsord door dit merk en dat ze vaak advertenties hebbn met gekleurde mensen erop om maar het foute image wat eraan is vast geplakt te verwerpen.
ik snap ook niet zo de kritiek op gabber. oke, mijn muziek is het ook niet, maar er lopen heel veel toffe gasten ook tussen, maar die krijgen een slechte naam door een paar ramdebielen die zich ook gabber, hardhouser (whatever) noemen.

maar mensen moeten eens ophouden met het bekritiseren van muzieksmaken op grond van niks, of het type mens. tuurlijk hoef je het geen goede muziek te vinden en mag je dat zeggen, maar bekritiseer de muziek en niet die mensen.

en no iets...bij elke muziekstijl zijn wel een paar sukkels en ramdenielen die de muzieksoort een slechte naam bezorgen. punk (die klote punkers met hun 'toffe' geweldadige acties, hardcore dudes met nazi=neigingen, metalknakkers met rare debiele acties, rappers met vechtpartijen, om maar wat te noemen) maar er zijn ook zat goede mensen op de wereld, ga het eens positief belichten ipv negatief.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 19:13   #29
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

:respect: :respect: :respect:
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2003, 22:24   #30
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mozzel
ik kan begrijpen dat je lonsdale racistisch over ziet komen maar ik hoop ook dat je nu snapt dat niet lang niet alle hardcore liefhebbers racisten zijn...
zijn mening hoort gewoon bij de generalisatie van de maatschappij..
het is nu eenmaal een feit dat bepaalde mensen zich er op die manier mee asocieren... en voor de maatschappij is het eenmaal makkelijk om de rest over de zelfde kam te scheren als de groep die in het negatief daglicht staat.

edit: dat komt dus neer op de laatste allinea van yor zijn betoog....
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2003, 10:25   #31
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Broer van jeanie:

Nou hehehe, hehe, een over bekende Discussie is hier weer aan de gang hehehehe.

ik zal jullie wel iets vertellen over londsdale.

dit merk werd al veel eerder door gabbers en hardcore fanaten gedragen dan de Wazi's (Wannabe Nazi's) of wel skins gedragen.

ikzelf droeg het al 3 jaar geleden, het merk zelf heeft nix met rascisme of enige vorm daarvan te maken.

het klopt wel dat de letters dan de NSDAP ofzo erin voor komen,
als dat een rede is waarom skins het dragen weten alleen hun, maar in mijn ogen zou dat heel goed mogelijk zijn.

conclusie: Gabbers lopen in londsdale omdat ze ge-accosieert willen worden met gabbers, net zoals ze vroeger Aussies droegen.

Skins lopen in Londsdale omdat ze weer daarmee ge-accosieert willen worden.

Je kan in principe niet aan de kleding zien wat voor iemand dat is.
doe je dat wel, en beoordeel je iemand omdat die londsdale draagt, dan ben je zelf geen haar beter dan echte wazi's, want je bevoordeelt diegene immers om zijn uiterlijk/kleding.

ik moet er wel bij zeggen dat wazi's/skins londsdale vaak dragen in combinatie met WP-kettinkjes en witte veters in de kisten.

iig, beoordeel je iemand om zijn kleding terwijl je diegene niet kent, dan valt dat onder rascisme!!!!!!

ikzelf draag het inmiddels niet meer omdat ik niet vergeleken wilt worden met die hersenloze Jugends.

En al zou ik het wel dragen, neemt dat niet weg dat ik gabber ben, en GEEN Wazi/skin!

dat was het hehe
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2003, 10:58   #32
yor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dus dat gezeik over gabbers gaat nergens over
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2003, 13:00   #33
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
Broer van jeanie:

Nou hehehe, hehe, een over bekende Discussie is hier weer aan de gang hehehehe.

*knip*

dat was het hehe

juist, tot zeer juist
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 13:51   #34
rotzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

happy hardcore vind ik niks , echte hardcore is wel stoer, lonsdale kleding vind ik ook wel mooi , maar zelf zal ik het niet dragen
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:06.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.