Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 August 2003, 17:06   #1
blue_raven
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard help!

k, mn ouders zijn er absoluut tegen da ik verkeer , ik mag hem uk niemer zien ofzo, dus nu lukt dat enkel op school en nu stellen ze me ook nog voor de keuze, breken of niet verder studeren na mn middelbaar.ARGH !!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2003, 17:17   #2
bommelding
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

van begripvolle ouders gesproken... Nee sorry maar zo iets kan toch niet..Kzou er in elk geval eens heel goed over praten en mij zeker niet laten doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2003, 17:39   #3
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Ach, een echt begripvolle oplossing van je ouders kan je het niet noemen. Blijkbaar zijn ze er erg hard tegen dat jij en die jongen samen iets hebben. Misschien zijn ze bang ofzo, of ongerust over de relatie van jou met die jongen.
Ik denk dat de beste oplossing is om er eens rustig met je ouders over te praten. Waarom ze hem misschien niet mogen (uiterlijk-leeftijd-gedrag-...) Dat lijkt me de enige mogelijke en normale oplossing.

Misschien kommen jullie er zo wel uit, en kan je én verkeren én verderstuderen
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2003, 17:44   #4
blue_raven
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ze vinden me eigenlijk te jong, we zijn beiden 16 ze zijn nog voor de leeftijdscategorie 18 et cetera
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2003, 17:52   #5
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by blue_raven
ze vinden me eigenlijk te jong, we zijn beiden 16 ze zijn nog voor de leeftijdscategorie 18 et cetera
Ik dacht het al. Ouders zeggen meestal niet zomaar zo van die gekke dingen. Waarschijnlijk menen ze die niet hoor. Ze hebben gewoon wat te impulsief gereageerd, en hopen je hiermee af te schrikken

Misschien moet je hen eerst die jongen laten kennen als vriend. Gewoon vriend Niet als liefje ofzo. Dan leren ze die jongen innerlijk kennen, en misschien gaan ze dan ook een beetje toegefelijker zijn. Ze willlen je duidelijk gewoon beschermen.

Zorg dat je ouders inzien dat er helemaal nx mis is met die jongen, laat ze een beetje aan hem wennen Ze kunnen je toch helemaal niet verbieden om samen ergens heen te gaan ofzo?
Maar laat die verkering nog even achterwege
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2003, 17:54   #6
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ben t in principe wel met je eens alleen zou je anders ook gewoon de relatie kunnen verbergen voor je ouders
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2003, 17:58   #7
blue_raven
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18


Ik dacht het al. Ouders zeggen meestal niet zomaar zo van die gekke dingen. Waarschijnlijk menen ze die niet hoor. Ze hebben gewoon wat te impulsief gereageerd, en hopen je hiermee af te schrikken

Misschien moet je hen eerst die jongen laten kennen als vriend. Gewoon vriend Niet als liefje ofzo. Dan leren ze die jongen innerlijk kennen, en misschien gaan ze dan ook een beetje toegefelijker zijn. Ze willlen je duidelijk gewoon beschermen.

Zorg dat je ouders inzien dat er helemaal nx mis is met die jongen, laat ze een beetje aan hem wennen Ze kunnen je toch helemaal niet verbieden om samen ergens heen te gaan ofzo?
Maar laat die verkering nog even achterwege
ze kenden hem al een jaar als vriend en ik mag al niet weg met vrienden
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2003, 18:22   #8
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by blue_raven


ze kenden hem al een jaar als vriend en ik mag al niet weg met vrienden
Weten ze dat je verkering met hem hebt?
of deden ze ook al zo tegen jullie toen jullie nog geen relatie hadden?

Anders zou'k zeggen, hou het gewoon een hele lange tijd stil
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2003, 18:27   #9
blue_raven
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18


Weten ze dat je verkering met hem hebt?
of deden ze ook al zo tegen jullie toen jullie nog geen relatie hadden?

Anders zou'k zeggen, hou het gewoon een hele lange tijd stil
ja ze weten het, ma ik zal het idd een tijdje stil houden, er is nie echt een andere oplossing, ze zijn nu eenmaal van die mening en zullen er niet van afstappen
wel, bedankt in ieder geval
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2003, 21:39   #10
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

ouders
Ik herken het hele verhaal, vind het vreselijk dat ouders hun kinderen zo moedwillig klemzetten, en dat ze er ook echt ZO achter staan, enkel en alleen omdat 'ze het beste met je voor hebben' En intussen wordt hun kind stervensverdrietig en benauwd en teruggetrokken en... en... en...

*zucht* /me in een flashbackmood
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 22:11   #11
blue_raven
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

argh! stilhouden lukt nie, ze vinden het raar en maggek al niemer bellen
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2003, 09:28   #12
Miss_Ironic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by blue_raven
argh! stilhouden lukt nie, ze vinden het raar en maggek al niemer bellen
Als ik jouw was zou ik een heeeel snel een gesprek met je ouders aanknopen, want de meesten krijgen rond hun 16e hun eerste (serieuzere) relatie en ik denk dat je ze dat ook duidelijk moet maken, en als ik jou was zou ik een verklaring vragen van waarom ze precies niet willen dat je een relatie hebt....
Want als je 13 of 14 was geweest was het vrij begrijpelijk nog, maar 16.....
ik ben nu nog 16 (word deze zaterdag 17) en ga in september studeren.......zou absurt zijn dat je bijvoorbeeld als student van je ouders niet eens een relatie aan zou mogen knopen....... Gelukkig had ik dat probleem niet met mijn ouders en m'n vriend gaat ook gewoon met alle familiedingen mee inmiddels, dus een echt advies kan ik je niet geven, maar in ieder geval veel succes!!!!!!!!!!!!!! ik hoop dat het je het samen met je ouders op kan lossen, want een geheime relatie breekt je ook op op een gegeven moment.....
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.