Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 July 2003, 22:19   #1
Pidgeon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Standaard vraagje?

Hallo allemaal,

ik heb n vraag, die hier waarschijnlijk elke week wel n keer gesteld wordt, maar ik hoop toch dat er nog mensen zijn die hem willen beantwoorden of me anders door willen sturen naar een thread die dit onderwerp behandelt.

Ik ben verliefd op n meisje uit mn klas, maar heb haar nog niet echt durven benaderen. We zijn spreken elkaar best veel, en er is ook vaak wel een soort spanning als we elkaar aankijken , maar nu is t vakantie. Nou wil ik haar best mee uit vragen, maar ik weet niet precies hoe. Ik spreek haar nu vooral vaak via MSN, dus op die manier wil ik haar graag mee uit vragen. Maar hoe doe je dat? Iemand die hiermee ervaring heeft, of tips kan geven? Ik wil eigenlijk niet te direct zijn, zo van "ik vind je leuk", maar een beetje subtiel alles aanpakken.

Dus, samengevat: hoe vraag je een meisje mee uit via MSN?

PS. Het is nog niet zo heel lang uit met haar vriendje (nu ongeveer een maand), dus nogmaals: het moet subtiel gaan...
 
Oud 17 July 2003, 23:09   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

heb je zin om samen..... naar het strand te gaan?
film te kijken? bij je thuis dus ofzo...

gewoon leuke ondernemende dingen samen doen....werkt vaak wel goed
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 18 July 2003, 09:55   #3
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

zou ik ook doen, gewoon vragen of ze iets te doen heeft in de vakantie en als ze nog tijd heeft gewoon een keer vragen
hegje is offline  
Oud 18 July 2003, 16:36   #4
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vraag gewoon wat ze er van zou vinden om dingen te doen buiten school ,en niet zo maar droog maar een klein beetje uitleggen waarom je het wilt haar gewoon een soort van idee geven
en vragen wat zij ervan zou vinden en niet alles te opdringerig
als je het echt niet aandurft verspreid je het in een aantal dagen
steeds erop terug komen
 
Oud 8 August 2003, 01:36   #5
Xbox_gamer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mm op msn doe ik dat ook soms

een 6mnd geleden had ik ongv het zelfde, wou haar ook via msn vragen enz

wel, ik heb voorgesteld om op msn een "spelletje" te spelen en dan vragen stellen om te zien hoe goed we mekaar kenden... en dan van het een het ander

en sinds dat ge toch al zo goed met mekaar opschiet zal't wel lukken
 
Oud 12 August 2003, 20:14   #6
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

Gewoon vragen of ze eens mee wilt naar de cinema ofzo, of naar de foor, en dan zien dat je er goede maatjes mee wordt, en als ze meer voor jou begint te voelen na 2,3 dagen samen te zijn, zal ja dat wel merken
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline  
Oud 12 August 2003, 20:20   #7
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by jennifer1203
Vraag gewoon wat ze er van zou vinden om dingen te doen buiten school ,en niet zo maar droog maar een klein beetje uitleggen waarom je het wilt haar gewoon een soort van idee geven
en vragen wat zij ervan zou vinden en niet alles te opdringerig
als je het echt niet aandurft verspreid je het in een aantal dagen
steeds erop terug komen
zegt het anti sociale wezen
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline  
Oud 12 August 2003, 21:47   #8
Miss_Ironic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Standaard vraagje?

Citaat:
Originally posted by Pidgeon
Hallo allemaal,

ik heb n vraag, die hier waarschijnlijk elke week wel n keer gesteld wordt, maar ik hoop toch dat er nog mensen zijn die hem willen beantwoorden of me anders door willen sturen naar een thread die dit onderwerp behandelt.

Ik ben verliefd op n meisje uit mn klas, maar heb haar nog niet echt durven benaderen. We zijn spreken elkaar best veel, en er is ook vaak wel een soort spanning als we elkaar aankijken , maar nu is t vakantie. Nou wil ik haar best mee uit vragen, maar ik weet niet precies hoe. Ik spreek haar nu vooral vaak via MSN, dus op die manier wil ik haar graag mee uit vragen. Maar hoe doe je dat? Iemand die hiermee ervaring heeft, of tips kan geven? Ik wil eigenlijk niet te direct zijn, zo van "ik vind je leuk", maar een beetje subtiel alles aanpakken.

Dus, samengevat: hoe vraag je een meisje mee uit via MSN?

PS. Het is nog niet zo heel lang uit met haar vriendje (nu ongeveer een maand), dus nogmaals: het moet subtiel gaan...
Opzich is het vrij simpel....kom erachter wat zij leuk vind om te doen.....en stel het voor....is zij gek op films? begin er op msn een gesprek over en zeg dat je een bepaalde film nog wel eens zou willen zien (niet liegen natuurlijk) en of zij heel misschien toevallig zin heeft om met jou mee te gaan.
Zowiezo is de bioscoop een aanrader, ik heb veel mnl vrienden en die vragen wel eens wat ze het beste kunnen doen voor een 1e afspr, ik raad meestal de bios aan, omdat je dan niet het gevaar hebt van een onprettige stilte...en als je eenmaal de bios uit bent.......kan je voorstellen om nog even wat te gaan drinken en dat heb je in ieder geval een gespreksonderwerp...
En blijkt het later toch nix te worden?? nou er zijn zat mensen die gewoon als vrienden naar de bios gaan, dus stel zij ziet het (nog) niet helemaal zitten, alsnog geen probleem......

in ieder geval super veel succes!!!!
 
Oud 29 August 2003, 08:55   #9
tjordaske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Standaard vraagje?

Citaat:
Originally posted by Pidgeon
Hallo allemaal,

ik heb n vraag, die hier waarschijnlijk elke week wel n keer gesteld wordt, maar ik hoop toch dat er nog mensen zijn die hem willen beantwoorden of me anders door willen sturen naar een thread die dit onderwerp behandelt.

Ik ben verliefd op n meisje uit mn klas, maar heb haar nog niet echt durven benaderen. We zijn spreken elkaar best veel, en er is ook vaak wel een soort spanning als we elkaar aankijken , maar nu is t vakantie. Nou wil ik haar best mee uit vragen, maar ik weet niet precies hoe. Ik spreek haar nu vooral vaak via MSN, dus op die manier wil ik haar graag mee uit vragen. Maar hoe doe je dat? Iemand die hiermee ervaring heeft, of tips kan geven? Ik wil eigenlijk niet te direct zijn, zo van "ik vind je leuk", maar een beetje subtiel alles aanpakken.

Dus, samengevat: hoe vraag je een meisje mee uit via MSN?

PS. Het is nog niet zo heel lang uit met haar vriendje (nu ongeveer een maand), dus nogmaals: het moet subtiel gaan...
Sorr voor de late reactie, maar ik wil je wel nog antwoorden. De meeste jongens uit mijn klas hebben ook zo'n probleem. Niet weten hoe ze het moeten aanpakken, een beetje verlegen en bang. Wees gerust, dat meisje wil doodgraag meegaan. Meisjes zijn niet veel anders dan jongens. Zou jij niet graag meegevraagd worden door haar? Ja, toch. Dus zal zij dat ook graag willen. Succes en laat iets weten hoe het is verlopen

Joris
 
Oud 29 August 2003, 11:05   #10
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik vermoed dat topicstarter niet meer komt om dit te lezen dus gooi ik er een slotje op
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:34.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.