Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 September 2003, 14:02   #1
brigitk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard help..

ik heb een klein probleempje en wil even advies van mensen die me niet kennen..

ik heb een vriendje, al best lang, gaat ook goed en zo, alleen blijkt nu dat we soms beide bij vlagen het gevoel hebben dat het.. wat wegsijpelt of zo, komt ook omdat we nogal ver van elkaar vandaan wonen, iets van 200 km.

nou is een goede vriend van me verliefd op me, en ik vind hem ook heel aardig, en misschien wel leuk maar dat wil ik helemaal niet. iig woont hij dicht bij me, dus als ik iets met hem zou krijgen zou dat nogal beklemmen, en hij zou het nogal serieus nemen terwijl ik vind dat dat op mijn leeftijd nog helemaal niet kan.

ik wil mijn vriendje dus niet kwijt maar het gaat niet geweldig en hij woont ver, en er is ook nog iemand anders op me die me wel aanstaat.. help!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 16:04   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

je geeft niet veel details veel, je zegt ook niet hoe oud je bent wat betreft die ene opmerking van je en ook zeg je niet hoe lang je t hebt met je huidige vriendje.....in ieder geval, elke verkering kent z'n problemen, zou je dat niet eerst oplossen want misschien gaat t daarna wel goed
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 16:10   #3
liekpiek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hoi,

als je je vriendje niet kwijt wilt omdat je bang bent hem te kwetsen ofzo, kun je het beter uitmaken. T klinkt misschien egoistisch, maar als je het niet lekker meer vind gaan word je daar niet echt happy van, denk ik. En die 200 km maakt het er ook niet echt makkelijker op denk ik...

Denk nou niet dat ik zeg dat je het uit moet maken. Ik zeg alleen dat je moet doen wat je zelf wil. Alleen moet je er dan eerst nog achter komen wa t je zelf wil...

Citaat:
terwijl ik vind dat dat op mijn leeftijd nog helemaal niet kan
vind je dat het op jouw leeftijd nog niet kan, of wil je het gewoon niet? dat zijn twee heeeel verschillende dingen.

Citaat:
er is ook nog iemand anders op me die me wel aanstaat
Als je hem leuker vind dan je vriendje, moet je het denk ik wel uitmaken.

suc6 ermee en sorry als k n beetje vaag ben maar k ben nooit zo goed in het oplossen van dit soort zaken op internet...
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 16:12   #4
liekpiek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
je geeft niet veel details veel, je zegt ook niet hoe oud je bent wat betreft die ene opmerking van je en ook zeg je niet hoe lang je t hebt met je huidige vriendje.....in ieder geval, elke verkering kent z'n problemen, zou je dat niet eerst oplossen want misschien gaat t daarna wel goed
helemaal gelijk... (terwijl ik dat mega lange bericht aan het typen was, plaatste nightwolf een veel betere reactie...)
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 16:16   #5
liekpiek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by liekpiek
helemaal gelijk... (terwijl ik dat mega lange bericht aan het typen was, plaatste nightwolf een veel betere reactie...)
maar goed die is ook ff zes jaar ouder en wijzer dan ik
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2003, 16:19   #6
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

wijsheid komt met de jaren
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2003, 11:58   #7
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

Als je al lang met je vriend bent, zal het normaal tog wel goedlopen?
Maar als je veel aan die andere jongen bent, is het duidlijk dat je wat voor hem voelt,en dat is niet eerlijk tov je vriend, die constant aan jou denkt, terwijl jij niet meer zoveel aan hem denkt
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:43.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.