Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 July 2003, 12:10   #1
tijgertje_1986
Guest
 
Berichten: n/a
Question ik wil hem niet kwijt

Hallo Beste leden,

ik heb een probleem en ik weet niet echt wat ik daar mee aanmoet.Ik heb al meer dan een jaar verkering met een jongen en ik ben nog steeds stapel gek op hem, nou wat is het probleem dan zou je zeggen.....nou dat is het volgende, in het begin was het allemaal heel spannend tussen ons en ik wou hem wel elke dag zien , de sex was geweldig en hij kon in mijn ogen niks fout doen.Nu heb ik het gevoel dat ik geen behoefte heb om hem nog zo vaak te zien, ik irriteer me aan heel veel dingen die hij doet en vaak seks hebben hoeft van mij ook niet echt.
Het is niet zo dat ik het uit wil maken want ik kan mijn leven zonder hem niet voorstellen maar ik ben bang dat als het zo doorgaat hij het uit zou maken omdat hij dan iemand anders tegen komt.Ik wil deze relatie echt niet opgeven maar ik weet ook niet wat ik moet doen want het gaat al een tijd niet goed tussen ons en ik heb het gevoel dat het allemaal door mij komt.
Weet iemand wat ik hier mee aan moet??? Laat het dan aub ff weten.

alvast bedankt,

kus anna

Laatst aangepast door tijgertje_1986 : 16 July 2003 om 12:27
 
Oud 16 July 2003, 16:51   #2
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: ik wil hem niet kwijt

Citaat:
Originally posted by tijgertje_1986
Hallo Beste leden,

ik heb een probleem en ik weet niet echt wat ik daar mee aanmoet.Ik heb al meer dan een jaar verkering met een jongen en ik ben nog steeds stapel gek op hem, nou wat is het probleem dan zou je zeggen.....nou dat is het volgende, in het begin was het allemaal heel spannend tussen ons en ik wou hem wel elke dag zien , de sex was geweldig en hij kon in mijn ogen niks fout doen.Nu heb ik het gevoel dat ik geen behoefte heb om hem nog zo vaak te zien, ik irriteer me aan heel veel dingen die hij doet en vaak seks hebben hoeft van mij ook niet echt.
Het is niet zo dat ik het uit wil maken want ik kan mijn leven zonder hem niet voorstellen maar ik ben bang dat als het zo doorgaat hij het uit zou maken omdat hij dan iemand anders tegen komt.Ik wil deze relatie echt niet opgeven maar ik weet ook niet wat ik moet doen want het gaat al een tijd niet goed tussen ons en ik heb het gevoel dat het allemaal door mij komt.
Weet iemand wat ik hier mee aan moet??? Laat het dan aub ff weten.

alvast bedankt,

kus anna
Tja praat erover met hem en vooral eerlijk wat je nou met hem aan wilt en hij met jou
soms wordt het misschien vervelend als hij zich teveel met sex bezig houd.Krijg alleen niet het probleem "hij zit aan me ik vind het niet prettig maar ik laat hem maar anders wordt het een heisa"
 
Oud 16 July 2003, 16:59   #3
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

inderdaad

ik zou er gewoon met hem over praten
misschien moeten jullie even een break nemen
dan hebben jullie allebei de tijd om er over na te denken.
zoals je al zei je wou eerst vaak bij hem zijn en neem aan dat je dat ook wel deed.

als je te vaak bij hem bent dan ga je je aan elkaar iriteren ik merk dat ook aan mijn ouders
maar ik weet zelf ook wel dat het erg klote is omdat je diegene niet kwijt wil.

praat er maar over met hem..

succes!
 
Oud 17 July 2003, 13:25   #4
tybootje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja wat kan je daarop zeggen. Praten lijkt mij (zoals altijd eigenlijk) wel de beste oplossing. Maar dit kan ook een negatief effect hebben. Hij kan ook denken dat je hem niet meer graag hebt, dat hij alles mis doet, dat hij niet goed genoeg is voor je. Dit hangt natuurlijk van zijn karakter af. Als hij niet zo zelfzeker is (zoals ik ) zou het wel kunnen dat hij zo reageert. Je moet hem dus ook heeeel duidelijk maken dat je hem nog steeds heel graag ziet.
Denk er eerst zelf eens over na. Bedenk een paar oplossingen... Het lijkt me dat het nu meer een dagelijkse sleur geworden is, dus bedenk enkele leuke dingen om samen te doen. Een dagje samen uit huis. Stel dat dan ook voor.
Dus eerst goed nadenken en dan best erover praten... Lijkt me de beste (eigenlijk enige) oplossing...
Sterkte
 
Oud 21 July 2003, 13:43   #5
miss-lolita
Guest
 
Berichten: n/a
Wink

praat er met elkaar over en gun elkaar de tyd en denk er eens een tydje heelgoed over na van wat je nou echt wilt.....
 
Oud 21 July 2003, 15:24   #6
kreej-z
Lid
 
kreej-z's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 September 2002
Locatie: tilburg
Berichten: 3.235
Standaard

praten, praten, praten, praten
en vooral elkaar dingen gunnen, ook als je het zelf af en toe ff niet ziet zitten... (en dan heb ik het niet over sex)
verder weer eens wat leuke dingen gaan doen, maar het niet al te geforceerd doen, want das ook niet goed...
__________________
you know that thing you get
on your face when you are
happy?
kreej-z is offline  
Oud 27 July 2003, 12:49   #7
Elysium
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by tybootje
*knip*
geef ik groot gelijk, ik denk dat het niet echt verstandig zou zijn ff met hem te breken want dan kan je hem helemaal kwijt zijn. Proberen dingen te doen die je anders nooit doet met hem
 
Oud 29 August 2003, 09:01   #8
tjordaske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: ik wil hem niet kwijt

Citaat:
Originally posted by tijgertje_1986
Hallo Beste leden,

ik heb een probleem en ik weet niet echt wat ik daar mee aanmoet.Ik heb al meer dan een jaar verkering met een jongen en ik ben nog steeds stapel gek op hem, nou wat is het probleem dan zou je zeggen.....nou dat is het volgende, in het begin was het allemaal heel spannend tussen ons en ik wou hem wel elke dag zien , de sex was geweldig en hij kon in mijn ogen niks fout doen.Nu heb ik het gevoel dat ik geen behoefte heb om hem nog zo vaak te zien, ik irriteer me aan heel veel dingen die hij doet en vaak seks hebben hoeft van mij ook niet echt.
Het is niet zo dat ik het uit wil maken want ik kan mijn leven zonder hem niet voorstellen maar ik ben bang dat als het zo doorgaat hij het uit zou maken omdat hij dan iemand anders tegen komt.Ik wil deze relatie echt niet opgeven maar ik weet ook niet wat ik moet doen want het gaat al een tijd niet goed tussen ons en ik heb het gevoel dat het allemaal door mij komt.
Weet iemand wat ik hier mee aan moet??? Laat het dan aub ff weten.

alvast bedankt,

kus anna

Simpel. Ik heb net ook zo'n gevoel achter de rug. Jullie hoeven elkaar niet elke dag te zien, 2 of 3 keer per week is genoeg, maar zorg er dan voor dat wanneer jullie elkaar zien, je liefde groot is. Doe dan ding die je niet elke dag doet. Naar de cinema, pretpark, ... of maak het romantisch. Geef elkaar af en toe een goed knuffel en zeg uit het diepst van je hart dat je om hem geeft. Geef ook eens een klein cadeautje, heel onverw8.
Maar vooral, spreek er over tegen elkaar.

Ik wens je nog een lange liefdevolle relatie toe.

Joris
 
Oud 29 August 2003, 11:05   #9
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

oud topic
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:54.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.