Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Bekijk resultaten enquête: Snap je het nu wel???
Ik snap er nog steeds niks van 1 33,33%
Ik snapte het al 0 0%
Ik snap het nu ietsjes beten 0 0%
Ik snap het nu eindelijk!!! 2 66,67%
Stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 31 May 2012, 21:28   #1
sportief
Lid
 
Geregistreerd op: 31 May 2012
Berichten: 1
Lightbulb Natuurwetenschappen Seks en zo

We hebben het met natuurwetenschappen over Seks, alleen ik snapte er niet veel van. Uiteindelijk had ik voor een vriendin een verhaaltje gemaakt, misschien handig als jij het ook niet snapt, het gaat over de eicel die een baby word.

Ik heb een moeder want...

Ik ben ooit geboren.
Geboren uit de buik
Er was eens een eicel die werd gevangen door een folikel. Door de lieve hormonen, werd de folikel groter, en barste open. Eitje was vrij. Ze sprong door een buis, die de eileider heet. Daar kwamen miljoenen zaadcellen. Ik dacht al: "Wat hobbelt het hier." Eentje ging door mijn schild, en van schrik sloot ik hem af. Zijn staart zat ertussen en brak af. Hij ging naar mijn kern, en we werden samen een. We deelden onszelf door twee. Dit voelde heel raar. Het ging steeds opnieuw. We zweefden met al onze cellen naar de baarmoeder. Daar nestelden we ons in, omdat er genoeg progesteron was. Vanaf toen heetten we samen: Embryo. Ineens kregen we armpjes en beentjes, een hoofd en een rompje. "Help, nu word ik lelijk, ik was zo mooi." we groeiden maar door, en werd steeds groter, en dus ook lelijker. we kregen organen, en hadden voeding nodig. Dat kregen we door een slangetje die aan mijn rompje vastzat. Toen ik daar ongeveer 270 dagen zat, dus bijna 9 maanden, merkte ik een grote verrandering op. We kwamen los van de baarmoeder! We gingen door een buis, een andere buis als de eerste. Deze heette de vagina. Ik drukte mezelf er doorheen, en kreeg hulp van rare dingen om me heen. Ik kwam eruit, en het vlies was van me af. Ik genat nog steeds van het voedsel dat ik kreeg, toen opeens de navelstreng werd doorgeknipt. Ik kreeg even geen zuurstof meer binnen, totdat ik ontdekte dat ik het met mijn hoofd kon ademhalen. Zo groeide ik op, van baby tot peuter, en tot kleuter, daarna kind, Puber en volwassenen. Ik was verliefd en we gingen onveilig naar bed. We kregen een meisje en hielden veel van haar. Ik werd ouder, en merkte langzaam wat ècht belangrijk voor me was.

Hoop dat je er wat aan hebt, me vriendin snapte het nu
sportief is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2012, 22:49   #2
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Hoe oud ben jij?
En je hebt nog steeds niet uitgelegd hoe jouw maanzaad daar gekomen is. :")
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2012, 00:58   #3
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Hmmm...

Is dit hoe de ooienvaar het kind komt brengen?
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.