Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 July 2004, 20:45   #1
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard keel doorgesneden

stelletje losers daar ook he

Citaat:
Nederlander de keel doorgesneden in België

Uitgegeven: 4 juli 2004 14:48
Laatst gewijzigd: 4 juli 2004 14:48

LEUVEN - In de nacht van zaterdag op zondag heeft een nog onbekende man een Nederlandse campinggast in het Belgische Werchter de keel doorgesneden. Het voorval deed zich rond twee uur 's nachts voor, meldde het parket in Leuven.

Vrienden van de Nederlander brachten het slachtoffer naar de Rode Kruispost in Werchter vanwaar hij in allerijl naar een ziekenhuis in Leuven werd gebracht. Zijn toestand was zondagmiddag stabiel. "Gelukkig hebben zijn vrienden hem snel kunnen bevrijden, anders was hij wellicht ter plaatse overleden'', aldus persrechter Vits in Leuven.

Het slachtoffer had zich bij zijn buren op de camping beklaagd dat er te veel lawaai was. Even later sleurden onbekenden de man in een bestelwagen, waar men hem de keel doorsneed. De politie heeft in verband met de zaak tien verdachten opgepakt.
nu.nl

op teletekst stond nog dat het scheen dat bij de verdachten beroepsmilitairen zaten.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 20:50   #2
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

op het nieuws zeiden ze dat hij niet-dodelijke messteken gekregen had...

een keel oversnijden is volgens mij toch wel redelijk fataal
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 20:51   #3
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Dat is echt erg Wat een verstand hebben sommige mensen..
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 20:53   #4
Raspberry
Ja?
 
Raspberry's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.207
Standaard

lekker nutteloos ook.
't blijkt nogal moeilijk te zijn voor zulke mensen om zich normaal te gedragen?
__________________
Er was eens...
Raspberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 20:56   #5
BlauweWolf
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de onbekenden waren beroepsmilitairen
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 21:04   #6
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
de onbekenden waren beroepsmilitairen
klopt het wel dan dat de keel was doorgesneden? het lijkt me niet dat het ook verkeerd op teletekst staan (nederland 123)
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 21:07   #7
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
klopt het wel dan dat de keel was doorgesneden? het lijkt me niet dat het ook verkeerd op teletekst staan (nederland 123)
het zal wel overgesneden zijn dan. op het moment dat hij naar het ziekenhuis werd gebracht, was hij in levensgevaar. nu is dat inmiddels niet meer zo. heb zo ongeveer de hele dag al berichten erover gehoord en gelezen. op het vrt-journaal zei men "messteek".
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 21:13   #8
BlauweWolf
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
klopt het wel dan dat de keel was doorgesneden? het lijkt me niet dat het ook verkeerd op teletekst staan (nederland 123)
Ik heb gehoord een messteek in de slagader..
maar ik heb het ook niet gezien ofzo dus weet het niet zeker
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 22:38   #9
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

jah teletekst zei ook dat de halsslagader was geraakt
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 22:50   #10
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

K wil niet veel zeggen, maar volgens mij als je slagader opengaat ben je toch behoorlijk snel dood hoor
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 23:05   #11
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
K wil niet veel zeggen, maar volgens mij als je slagader opengaat ben je toch behoorlijk snel dood hoor
Niet als iemand zo attent is om met zijn/haar vingers de slagaders dicht te douwen, maar ja zoals de situatie beschrijving luidt krijg ik niet echt het gevoel dat ze er zó snel bij waren.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 23:16   #12
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

naja er zou morgen een persconferentie ofzo zijn staat op nieuws.nl. daar staat ook dat het niet bevestigd was dat de keel was doorgesneden..

naja whatever, iemand mishandelen omdat ie klaagt over lawaai blijft laag
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 23:19   #13
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

De Standaard

BRUSSEL - Op de camping van Rock Werchter heeft een onbekende een Nederlander zaterdagnacht de keel overgesneden. De man werd geraakt aan de halsslagader, maar zondagmiddag was zijn toestand stabiel.

De Nederlander, een 30-jarige man uit Mariahout in de Nederlandse provincie Noord-Brabant, had bij zijn buren op de camping zijn beklag gemaakt dat er te veel lawaai was. Even later sleurden onbekenden de man in een bestelwagen, waar men hem de keel oversneed, zegt persmagistraat Vits van het Leuvense parket. Zijn vrienden konden het slachtoffer bevrijden en brachten hem naar de Rode Kruispost, vanwaar hij onder begeleiding van een Medisch Urgentieteam (MUG) in allerijl naar het UZ Gasthuisberg in Leuven werd gebracht.
De politie heeft negen verdachten opgepakt, onder wie beroepsmilitairen. De speurders proberen uit te maken wie bij de ruzie betrokken was en wie de messteek toebracht. Het is niet zeker dat de werkelijke dader zich onder deze verdachten bevindt. De dader zal zich moeten verantwoorden wegens poging tot doodslag.

Dirk Claes, de burgemeester van Werchter, is niet te spreken over de steekpartij. ,,Ik vind het bijzonder jammer dat sommige festivalbezoekers de nachtrust van anderen niet willen respecteren. Muziekinstallaties zijn verboden en dat heeft een reden. Er komt altijd ruzie van op de campings. Het is echter onmogelijk om alles en iedereen te controleren. Waarom is de muziek op het terrein niet voldoende?’’
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2004, 23:43   #14
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gatverdamme, ik krijg gewoon hetzelfde nare gevoel als bij die IRAK onthoofdingen
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2004, 08:55   #15
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zippy
wat over de belgen?,,??? de hollander was op rock werchter gaan klagen over te veel lawaai!!! op een rock concert gaan klagen over te veel lawaai... dan moet je echt dom zijn!! dus hij ging klagen tge de militairen en begon ze uit te schelden, volgens de militairen was het zelfverdedeging....
dit is nu echt wel het domste van wat hier staat in dit topic. ten eerste was het 's nachts en zoals je misschien weet, wil ook de organisatie dat de rust gerespecteerd wordt. ten tweede, niks zelfverdediging. jij zegt nu dat je vanaf er een meningsverschil is, iemand de keel overgesneden mag worden. ziekelijk.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 01:08   #16
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zippy
wat over de belgen?,,??? de hollander was op rock werchter gaan klagen over te veel lawaai!!! op een rock concert gaan klagen over te veel lawaai... dan moet je echt dom zijn!! dus hij ging klagen tge de militairen en begon ze uit te schelden, volgens de militairen was het zelfverdedeging....
Juist, heel normaal als je dan maar een poging tot doodslag uitvoert he! Waarom niet gewoon uitpraten / weglopen! Neuh we steken maar iemand neer
Als militair weet je dónders goed wat wel en niet kan. Zelfverdediging met een mes is dus uit den bozen. Voor zover deze uitspraak van je al klopt.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 11:10   #17
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

da ligt eraan wat jij onder keel doorsneden verstaat.........je kunt ook een snee in je keel hebben en dat is wel schadelijk maar niet dodelijk......teminste als je niet te diep snijd
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 12:21   #18
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Een keel is niet zo gigantisch groot, dus de kans dat je er iemand mee doodt is relatief groot
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2004, 15:11   #19
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Een keel is niet zo gigantisch groot, dus de kans dat je er iemand mee doodt is relatief groot
jah die kans is relatief groot, maar de kans is er ook dat je er niet aan dood gaat, dat lijkt zich tot nu toe blijken
  Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2004, 08:44   #20
Toverfee
Guest
 
Berichten: n/a
Wink :)

Maar toch, het is toch wel ongelofelijk ziek als je iemand zowiezoo de keel door snijdt...... (mijn mening)
  Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2004, 11:49   #21
Zippy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wouw.. ik spreek niet goed wat die militairen gedaan hebbe he... integendeel... maar ik ben zelf 4 dagen geweest en ik vind da ge er tge moet kunne da er 's nachts ook nog lawaai is! maarja, jullie hebbe wel gelijk da een keel oversnijden overdreven is.

*** mijn verontschuldiging voor men kansloze reply***
  Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2004, 13:06   #22
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zippy
wouw.. ik spreek niet goed wat die militairen gedaan hebbe he... integendeel... maar ik ben zelf 4 dagen geweest en ik vind da ge er tge moet kunne da er 's nachts ook nog lawaai is! maarja, jullie hebbe wel gelijk da een keel oversnijden overdreven is.

*** mijn verontschuldiging voor men kansloze reply***
Mja maar er is natuurlijk geluid en er is overdreven geluid. Dat kunnen we nou net niet opmaken uit het artikel
  Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2004, 18:21   #23
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

ik dacht dat millitairen getrained waren om cool te blijven?
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2004, 18:24   #24
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En natuurlijk is zoiets niet grappig
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2004, 11:08   #25
Zippy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

er was nog veel lawaai, maar ik zou door een orkaan heen slape.. mijn vriende vonde me raar omda ik ni wakker werd maarja, da moet ge toch wete da ge op rock werchter na de optredens nog lawaai hebt. en die militairen zullen wel dronken geweest zijn. kan niet anders, anders doet ge zoiets niet
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2004, 11:25   #26
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zippy
er was nog veel lawaai, maar ik zou door een orkaan heen slape.. mijn vriende vonde me raar omda ik ni wakker werd maarja, da moet ge toch wete da ge op rock werchter na de optredens nog lawaai hebt. en die militairen zullen wel dronken geweest zijn. kan niet anders, anders doet ge zoiets niet
het maakt geen donder uit of ze dronken waren of niet, dat is absoluut GEEN excuus.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2004, 02:37   #27
spineshank
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat een zinloos geweld toch altijd , constant slachten mensen elkaar af zonder reden en als er al een reden is , is die NOOIT goed genoeg om MOORD goed te praten ...

al die oorlogen, moorden, ik heb er schijt aan hoe belachelijk is de mensheid wel niet... zinloos... dat is het allemaal...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:14.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.