Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 February 2008, 14:53   #1
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard chrizlybeer wat heb je gedaan

Citaat:
02-07-2006, 22:03


Ik vind Chrizlybeer niet lief voor het forum

Groetjes, Andy
jezus kun je nog steeds niet alleen quotes posten
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2008, 16:35   #2
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

sjezes wat een hoer
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2008, 21:48   #3
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Dit?

02-07-2006, 22:03

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Citaat:
Origineel gepost door Cho'jin
Geen idee waar je het idee vandaan haalt dat ik met een vriendin om mn schoot zit. Das nu de tweede opmerking over een zo ge naamde vriendin bij mij in de buurt. Als je doelt op Rave: das een man! Mongool, denk even na.
Ik citeer:
Citaat:
Origineel gepost door Cho'jin
Help deze chick eens even
Uit het feit dat je die Rave chick noemt trek ik de conclusie dat het vrouw betreft. Aangezien chick wordt gebruikt voor het aanduiden van een meisje
chick (de ~ (v.), ~s) 1 [inf.] meisjeNagedacht heb ik dus wel zeker

Citaat:
Origineel gepost door Cho'jin
Kan me wel voorstellen dat wijven bij jou niks te zoeken hebben, vooral met zo een tyfuspersoonlijkheid wat jij nu laat zien.
Wat dat er nou weer mee te maken heeft snap ik even niet helemaal, maar om je gerust te stellen ik heb momenteel een vriendin ja

Citaat:
Origineel gepost door Cho'jin
Ik reageer niet aangeschoten op je, als ik jou een raar ventje vind dat ik niet mag, dan zeg ik dat gewoon tegen je.
Ik vind dat je behoorlijk aangeschoten reageert met je lulletje dit, mongool dat en tyfuskarakter hier. Maar goed dat zal die hippe urban cultuur wel wezen
Citaat:
Origineel gepost door Cho'jin
Jij mag op geen enkele wijze zo op leden reageren als moderator, en mocht ik dit probleem voorleggen bij jouw bazen hier op LL.com, dan kan jij je functie hier wel gedag zeggen
Ik mag wel zo op leden reageren, haar verhaal klopt aan geen kant en ik wijs haar daar op, net zoals jij houd ik niet van mensen die zich groter voor doen dan ze zijn. En bazen bij leerlingen.com, honden hebben een baas, ik niet. Maar als je daar mee op de beheerders doelt, die heb je volgens mij al op de hoogte gesteld aangezien Amber vroeg wat er aan de hand was...

Citaat:
Origineel gepost door Cho'jin
Het feit dat jij leden weg jaagt op jouw ongelooflijke kortzichtige mening en visie op de zaken die besproken worden op ll.com, laat maar weer eens zien wat voor een klootzak jij kan zijn.
Dus ik jaag leden weg? Ik zie dat Satanisch geval nu net weer posten, weg is ze dus niet. En kortzichtige mening? Als verhalen absoluut niet kloppen reageer ik daar op ja, als jij dat een kortzichtige mening vindt, zou ik mn eigen mening nog maar eens gaan bekijken.
Citaat:
Origineel gepost door Cho'jin
Ik heb geen flauw idee wie jou aangenomen heeft hier op ll.com maar jij verdient het niet. Ik zeg het maar nog een keertje: leer moderaten. Als je dit niet kan moet je gewoon van je functie weg gaan en dit forum op legale wijze gaan trollen.
Ik ben aangenomen door de mensen waar jij uiteindelijk niet goed genoeg voor was. Daarnaast heb ik bij mijn "sollicitatie" ook gemeld dat ik me niet anders zou gaan gedragen tegenover leden die onzin verkopen, en blijkbaar vonden ze dat dus geen probleem...

Citaat:
Origineel gepost door Cho'jin
Wie probeert zich hier groot te voelen? Jij met je mongolige opmerkingen naar 15 jarige naïve meisjes die gothicgedachtes hebben? Ik ben ook volwassen, ik weet dat deze meisjes zich niet correct bezig houden. Maar ik kan begrijpen waarom zij dit denken. Dit is LL.com, je bent hier om leerlingen te helpen en niet te weg te jagen door ze pissed off te maken.
Mongolige opmerkingen? Die opmerkingen die ik maak zijn alleen reacties op een vreemde reactie van haar. En jij bent ook volwassen? rielekst hoor!
En jij zal mij ook echt wel leerlingen zien helpen, alleen niet als ze met niet realistische problemen komen.

Citaat:
Origineel gepost door Cho'jin
Other than that, jij als Forumbaas valt mij persoonlijk aan. Ookal zijn je opmerkingen niet op feiten gebasseerd, ik zal je gedrag melden bij mensen die kent en de mensen die je niet kent.
Ja ik val je persoonlijk aan, jij mij ook. Forumbaas of niet, ik houd daar niet van en ik ga me dan ook absoluut niet inhouden. Mijn opmerkingen zijn voor het grootste gedeelte gebaseerd op feiten, sorry.
Melden bij mensen die ik ken en die ik niet ken? Nou sorry hoor, maar wat moet ik hier mee? Je hebt geen idee wie ik ben, wat ik doe en dat weten die zogenaamde mensen die ik niet ken al helemaal niet.
Citaat:
Origineel gepost door Cho'jin
Het spijt me zeer dat het zo moet verlopen, maar ik vind dat jij een klootzak bent, en ik vind dat jij je je als een klootzak gedraagd naar de leden waar jij toezicht op moet houden en zowaar moet helpen bij eventuele problemen .
Het spijt je dat het zo moet lopen? Nou toch nog vooruitgang! Hulde. Jij mag mij zeker een klootzak vinden hoor, geen probleem, eerlijk gezegt boeit me dat ook niet zo heel veel.
Ik gedraag me sceptisch (klootzak zoals jij dat noemt) tegenover leden die onzin verkopen.
Citaat:
Origineel gepost door Cho'jin
Wil je me anders willen bereiken mag je me gerust emailen, want ik ben hier niet zo vaak:

[EMAIL="[/EMAIL]
Nou vriendelijk bedankt, maar daar heb ik geen behoefte aan.

Groeten
Chris
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2008, 22:11   #4
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Samenvatting?
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2008, 10:13   #5
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Ik was die leuke Satanisch girl die hier destijds rondhing aan het bashen en dan vond banaan niet leuk
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2008, 11:13   #6
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

spammer en kloon!

puntjes?
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2008, 11:44   #7
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Enneh wat heeft dat met Cho'jin te maken?
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2008, 11:46   #8
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

dat was hij, leesjes doen
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2008, 17:01   #9
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

geweldig
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2008, 20:36   #10
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Dit?

02-07-2006, 22:03
zozo
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:44.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.