Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 February 2005, 20:52   #1
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard Klas

Hoe is jullie klas? Wat vinden jullie ervan, hoe is de sfeer, enz.


Ik heb echt een hele leuke klas!! We zitten met 22 behalve met de wiskunde lessen, dan zitten we met 17.
Zeker tegenover vorig jaar heb ik een veel leukere klas vorig jaar was het echt altijd stil, werd er heel weinig gelachen, enz. Nu wordt er echt superveel gelachen, hebben we best leuke leerkrachten, hebben we heel veel plezier, enz.
De sfeer is ook heel goed, je wordt niet uitgelachen als je 10% hebt maar ook niet als je 95% hebt. Echt een top klas dus!!
(Buiten 3 meisjes die echt altijd samenzijn en echte seutjes zijn , maarja, je kan niet alles hebben hé ).
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2005, 22:03   #2
Kolkie
KnikkerOog!
 
Kolkie's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 January 2005
Locatie: Ulft
Berichten: 2.142
Standaard

ik heb ook wel een relaxe klas
alleen maar ouwehoeren
__________________
Soms heb je er gewoon geen woorden voor.
Kolkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2005, 07:17   #3
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn havo-klas zit vol met tutjes, maar dat is eigenlijk wel gezellig

en mijn vwo-klas bestaat uit lieve schattige kindjes die nooit iets zeggen
  Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2005, 08:06   #4
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

uhmm ik zit eigenlijk nooit met dezelfde klas...
maar mijn basis 4havo klas is wel gezellig, alleen heb ik hier maar 2 vakken mee
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2005, 10:41   #5
Ienke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Mja zit nu in een "klas" van 400+ man dus van een groepsgevoel is nt echt veel sprake...90% ken ik niet eens
  Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2005, 12:40   #6
Era
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat zijn 'seutjes' ? Is dat weer msn-taal wat ik niet ken?
Ik zit in een klas met tien studenten. Tien stuks! Overgebleven na drie jaar van 23 studenten. En vier daarvan hebben maar hun p (ik ook). De klas is trouwens echt in twee stukken verdeeld: de stuudjes en de rest. Ik hoor bij de rest.

Dan heb ik nog twee klassen die ik lesgeef.
De brugklas is leuk. Er zitten wel wat drukke leerlingen in, wel tien dyslecten (als dyslectie echt bestaat, want ik geloof er niet zo in) en een paar tutjes. Maar ze zijn in feite allemaal lief.

De derde klas kun je in drie groepen delen: de sletten; die roken allemaal. De patsers; roken ook allemaal. En de rest; die roken niet. Lastiger, maar wel een uitdaging.

Dat was het.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2005, 18:08   #7
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sinds wanneer ben je eens slet(of een patser) als je rookt?

Ik zit in een klas van zeventien leerlingen en behalve 1 (ongelooflijk grote eigendunk en ongelooflijk grote slijmdoos bij de leerkrachten) zijn ze allemaal wel leuk.De ene natuurlijk wel minder dan de andere maar ik kan het wel met iedereen vinden.
Ik heb drie echt goeie vriendinnen in m'n klas die ik buitenschools ook geregeld zie. We doen wel veel samen met de klas vb.1 keer in de maand houden we een klasuitstap of eens een klasontbijt.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2005, 19:33   #8
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zit in een klas van 16 leerlingen, de grootste klas ooit voor mij dus. 13 jongens, 3 meisjes, alleen een van de meisjes is er nooit. Het is een hele leuke grappige klas. Alleen erg druk, gezien het feit dat 14 van ons ADHD hebben, in de zin van dat ze niet op een normale school kunnen funcioneren en dat zorgt voor leuke situaties.
Tja... en bij onze klas ligt niemand eruit, het is een grote hechte groep waar iedereen er gewoon bij hoord, en dat is wel erg leuk.

In mijn biologie klas ga ik met de meeste niet om. En mijn natuurkunde klas is wel gezellig.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2005, 10:38   #9
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zit normaal met 27, wel veel! de wetenschapsvakken zit ik met 8. Iedreen zit altijd maar te zeggen wat een hechte groep we zijn en wat een toffe klas en iedreen is toch zoo zichzelf. Niks van waar! Je hebt zo drie mensen en dat zijn zo de populairste. Echt heel de klas aanbidt hen. Ze zoeken altijd aandacht en krijgen die dan ook. Ze lopen gewoon rond in de klas, roepen en lachen... en de leerkrachten zeggen er niets van. Ja leuk Echt HATELIJK!! en niemand ziet hoe die mensen echt zijn. Voor m'n andere klasgenoten zijn die drie bij wijze van spreke hun god. de sfeer is dus gewoon ziekelijk! en ik erger me dood!
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2005, 19:59   #10
volumeknopje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb serieus een kutklas. Allemaal van die 'huppeltjes' die de hele dag hun make-up bij zitten te werken. En nog dom ook ('Schrjf je kunststof met een K of met een C?"). Erg respectloos tegenover leraren.
Vorig jaar had ik een geweldige klas. Met dank aan mn oude mentor nu dus niet meer
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2005, 22:00   #11
Joeltja
just myself
 
Joeltja's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 October 2004
Locatie: Lunteren
Berichten: 632
Standaard

kheb eigenlijk altijd wel een leuke klas gehad, alleen die van Mavo 3 was wat minder, maar ook wel gezellig...

maar kheb nu echt een hele leuke klas, en ook echt bijna alleen maar ouwe hoeren, is echt heel gezellig...
alleen de leraren hebben wat tege me en dus ben ik vaak de aanstichter van het hele zooitje...
__________________
If you could be everything you want to be...
Would you complain that it came to you to easy?
Joeltja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2005, 10:30   #12
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Ik heb niet eens een klas . Ik ben een klas op mezelf sinds oktober/november (?). Echt vervelend. Vooral als de groepen waarmee ik dan gemengd wordt op uitstap gaan, dan mag ik fijn alleen les hebben .
De enige voordelen dat het heeft is dat wat ik ook doe/welke beslissing ik ook neem mijn klas altijd achter mij staat.

De vorige twee jaren hadden we echt een fantastische klas. 't Was een (h)echte vriendengroep, maar tegen het einde van vorig schooljaar is die wat uit elkaar gevallen en de meesten hebben een andere richting gekozen.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2005, 19:20   #13
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Era
Wat zijn 'seutjes' ? Is dat weer msn-taal wat ik niet ken?
Eh nee geen MSN-taal, wij zeggen dat hier. Is te vergelijken met tutjes
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2005, 20:30   #14
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

mijn klas ook wel gezellig. (mbo) we zijn nu met 19 maar onze opleiding is een afvalrace. de opleiding is 3 jaar lang. en na het eerste jaar blijft er een klasje over van ong 8 mensen (van 2 klassen) in mijn klas kan iedereen met elkaar opschieten. soms wel wat onenigheden, maar dat trekt altijd wel bij. we zijn samen op kamp geweest en vonden het allemaal kut


ik bne blij dat ik in deze klas zit, want ik stop (ik val uit bij de afvalrace ;P )
__________________
Just Swallow, and it will all be over
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2005, 09:20   #15
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

wij hebben onderling een leuke klas, goede sfeer en zo, maar richting de leraren zijn wij dus echt een kloteklas. Het schijnt dat wij zon beetje de ergste klas zijn, en dat bepaalde leraren ons gewoon geen les willen geven. En dat voor een atheneum 6 klas ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2005, 15:24   #16
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
wij hebben onderling een leuke klas, goede sfeer en zo, maar richting de leraren zijn wij dus echt een kloteklas. Het schijnt dat wij zon beetje de ergste klas zijn, en dat bepaalde leraren ons gewoon geen les willen geven. En dat voor een atheneum 6 klas ...
jullie hebben ook een kloteklas, echt een rotzooi
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2005, 19:16   #17
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
Het schijnt dat wij zon beetje de ergste klas zijn, en dat bepaalde leraren ons gewoon geen les willen geven. En dat voor een atheneum 6 klas ...
Dat zeggen ze in iedere klas .
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2005, 21:26   #18
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Dat zeggen ze in iedere klas .
klopt ... maar ik meen het en een groot gedeelte niet ... en je kunt het navragen aan Steve, die overigens in een andere A6 klas zit als ik ... damn wat hebben wij een kloteklas ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2005, 21:27   #19
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

En ik ben er trouwens echt niet trots op als iemand dat denkt ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2005, 14:55   #20
l_ouise
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn klas is wel gezellig, iig de meesten dan. wel druk, we zijn met 33, en dat past nooit, dus als je de laatste bent meot je stoel gaan halen uit een ander lokaal.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2005, 20:22   #21
SJronn0w
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[Jaja ben dr ook weer 'ns ..]

In onze klas zitten 10 kindjes, en dat 's erg gezellig..

Veel leraren zeggen dat we net zo druk zijn als 'n klas van 25 .. Dat 's niet zo hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 08:19   #22
dyfusica
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zit in een klas van 8 waarbij er gemiddeld ongeveer 5 zijn. Mensen zijn nogal vaak afwezig hier.
Ik vind het zelf echt een stomme klas. Ik zit nu in 4 havo maar het niveau van de klas is tweede klas. Het komt door 1 klasgenoot die het niveau nogal naar beneden haalt.
De sfeer is meestal wel lacherig en soms ook wel serieus.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2005, 19:06   #23
moii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eerst vond ik me klas egt heel kut maar nu issie kpot chill!!
aardige kinderen altijd gezellig. alleen kunnen we onze bek nie houwe en lult onze mentor dat door tegen onze ouders :@ BITCH!!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2005, 20:37   #24
xmizzmuisjex
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb wel een leuke klas, alleen is de helft bijna nooit aan wezig. in t begin van t jaar waren we met 15 leerlingen maar 4 leerlingen zijn alweer van school af. dus nu hebben we er nog 11. en t is wle gellie altijd bij ons.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2005, 22:14   #25
fasty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb wel een gezellige klas
ik kan er altijd mee lachen
en als het ff moet even serieus zijn
en mensen die denken dat ze popie jopie
zijn worden gruwelijk gepest
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.